3.časť

118 12 6
                                    

Čiže skôr ako začnem , by som sa vám hoooooodne moc chcela poďakovať za všetky votes a comenty:33 uplne happy som celaaa a aj 117 zhliadnutí ste skvelí , som rada , že čítate môj príbeh , je to naozaj niečo super pre mna ^^^

Konečne sme dorazili do obchodného centra. Zaparkovali sme a vyši vonku. Bolo asi 38°C , bože , v Miami je vždy tak teplo? Sama seba sa niekedy pýtam a to už tu žijem 16 rokov. Neskutočne sa na dnes teším , musíme vybrať niečo super. Voši sme dnu a išli do prvého obchodu.

"Ach, toto je super , pozri " Nicole mi ukázala čierny crop top a k tomu kraťasy s vysokým pásom. Má rada tmavšie farby na sebe. Aj keď sa tomu čudujem pretože normálne miluje pestré farby
No nosí väčšinou tmavšie veci.
"Hmm myslím , že sa ti to bude hodiť , jasné ..vezmi si to" vždy si vedela hneď niečo nájsť ale ja som presný opak , skoro s ničím niesom spokojná , pokiaľ to namne perfektne nesedí. Nicole mi vždy vedele super poradiť a myslím , že aj teraz keď prišla s ďalšími kraťasmi a bielou lambádou(neviem ako sa to volá:D) a na to priesvitné biele tielko. S nejaki potrhanými vzormi.
"Krásne , super sa to hodí na tú párty , na vezmi si to už , odpadne mi ruka" podávala mi oblečenie a "hrala sa " že už nevládze. Vzala som si to a šla vyskúšať. Toto sa mi naozaj páčilo.

Obidve sme boli úplne spokojné so svojím nákupom ale aj tak sme si prešli všetkt obchody a pokupovali rôzne šperky či v drogérii nejaké eosy,laky, voňavky ...naozaj sme už dosť dlho nikde spolu neboli. Bolo to super. Po ceste von sme si vzali shake. Nasadli do auta a vyrazili domov. Nicole ma vyhodila pred domom a šla sa domov pripraviť. Pozdravila som jej a vošla do domu. Rovno som vybehla hore do izby a začala som sa pripravovať. Ako prvé som sa osprchovala a umyla vlasy . Obalila som sa uterákom a na hlavu si dala turbán z uteráku aby vlasy rýchlejšie vyschli. Sadla som si ku kozmetickému stolíku a naniesla málilinko mejkapu . Ani som si nestihla odložiť mejkap a už niekto klopal.
"Ďalej" odpovedala som a naniesla som si riasenku.
"Kam sa chystáš?" spýtala sa mama.
Bola som prekvapená ,že sa vôbec zaujíma ..keďže sme sa pohádali kvôli blbosti. Ach.
"Idem na párty ,je to na pláži..ide aj Nicole a bude tam aj Asthon takže sa ničoho neboj..nič sa mi nestane..ak si spokojná tak už môžeš odísť." povedala som jej a na pery som si dala jemný ružový rúž. Ju som si už nevšímala. Lenže ona zrejme neskončila.
"Vieš Lindy , chcela som sa ti ospravedlniť , že som vtedy na teba vyskočila kvôli tej hlúposti , že si prišla neskoro domov. Mala som nervy z práce a nemala dobrú náladu. Naozaj mi to je ľúto a nechcem aby to medzi nami takto bolo. "
" Áno , nervy z práce? Dobre mami, ale nemusíš si zatahovat prácu aj domov. Ak ťa niekto alebo niečo naštve v práci nech to tam aj ostane. A nie hneď si to vyleješ na mne lebo meškám pol hodinu. Bola to pol hodina a prišla som domov zdravá a živá. Dobre nechcem sa na tom znovu pohádať tak je to medzi nami v pohode " usmiala som sa na ňu a objala ju. Dala mi pusu na líce a odišla , lebo asi konečne pochopila že sa musím už dopripravovať. Tak obliekla som sa . Samozrejme som veľký milovník voňaviek , tak som sa navoňala a dala si voňavku do kabelky spolu s rúžom a riasenkou.
Cez ten turbán na hlave bolo ťažšie si dať tielko. No tielko to prežilo. Nakoniec som si dala dole aj uterák z hlavy a vysušila si vlasy. Vždy su na konci tak jemne vlnité. To sa mi na nich páči. No a sú blond, prirodzené blond samozrejme. Bola som už hotová a to bolo len 18:36 . To sa mi nikdy nepodarilo. Byť tak skoro pripravená. No vlasy som si len rozčesala a nechala len tak. Milovala som a aj milujem svoje dlhé vlasy po pás . Vzala som si kabelku cez rameno , takú menšiu bielu a zišla som dole do obývačko-kuchyne. Totižto máme obývačku prepojenú s kuchyňou. Sadla som si ku kuchynskému pultu na barovú stoličku a naliala som si vodu. Niekto zazvonil. Žeby to bol Majkl? Je len 18:43 . No neviem , postavila som sa a otvorila som dvere. Áno , je ti Majkl.

"Ahoj, " usmial sa a prezrel si ma od hlavy po pätu , " wow si nádherná ...a prišiel som skôr ,myslel som že by sme sa mohli na pláž prejsť ," usmieval sa na mňa tak okúzľujúco , že som len prikývla a poďakovala za lichotku a zabudla na tie 3km od môjho domu na tú veľkú pláž. Pozdravila som rodičov aj sestru a vyšla som vonku. Vyrazili sme. Pešo.

Vôbec neviem o čom by sme sa mali rozprávať a tak som len navrhla niečo , čo ma zaujímalo.
" Um Majkl? Chcem sa ťa opýtať , prečo si si vybral práve mňa na tú plážovú párty? Predsa je omnoho krajších báb na škole ,ako som ja." vypľula som zo seba a karhala som sa za to asi ďalších 5 minút.
"Krajších báb ako ty? Tak tomu neverím ," vypleštila som na ňho oči. On sa len pozrel a pokračoval.

-Z pohľadu Majkla-
Ach. Mal som sa zamyslieť nad tým čo poviem a nie hneď na nu vypľuť toto všetko. Som hlupák. Ach ,bože. Ale vysvetliť som jej to musel. A tak som ju zastavil .
"Vieš Lindy, chcem tým povedať , že sa mi naozaj páčiš , už hodnú chvíľu. No áno si sympatická a úprimná a páči sa mi to na tebe." neveril som , že som jej to naozaj povedal. Ale raz som to musel vyklopiť.

-Z pohľadu Lindy-
Bola som v nemom úžase. Naozaj som to nečakala. Páčim sa chlapcovi , do ktorého som zaľúbená už dva roky ? A mám konečne šancu s ním byť? Asi snívam.
"Majkl tiež sa mi páčiš," usmiala som sa a nechcela som mu hned hovorit ako ho ľúbim už dva roky. Tak som to nechala len takto. Nepovedal nič , len ma vzial za ruku a kráčali sme smerom na pláž. Nechápala som , že čo teraz bude
No prišla som sa baviť a nie riešiť problēmy v láske. Došli sme na pláž ...a skoro som dostala infarkt.

Takže ľudia moji nádherní , najkrajší tu máte 3.časť :33 outfit Lindy máte v médiách , takto je oblečená na párty:) a čo myslíte z čoho dostala infarkt? :D píšte comenty , votees^^ všetko poteší.

With love,
Lucka<3

Never forget who you areOnde histórias criam vida. Descubra agora