9.časť

52 8 2
                                    

Skôr ako začnete čítať,sa chcem ospravedlniť , že som dlho nepridala časť:( ale rozmýšľala som či skončiť,no rozhodla som sa , že nie:3 tak tu je pokračovanie...

Doma som ležala a učila som sa. Musela som svoju myseľ niečím zamestnať.

Osprchovala som sa a ľahla si. Chvíľu som ešte čítala knihu , no už sa mi zatvárali viečka a zaspala som s knihou.

Ráno som sa rýchlo narajňakovala a pripravila do školy , keďže mi Kaitlin napísala sms , že ma vezme do školy. Neprotesovala som a tak som sar poponáhľala. Pozdravila som sa rodičom a sestre ,vyšla som vonku,kde namňa trúbila Kaitlin.
"No ták Lindyy,kopni do tej vrtulee,"zakričala.
"Veď už ideem,"pobehla som a sadla si do jej nového cabrioletu, ktorý dostala od rodičov , za neviem čo.
Cestou do školy sme preberali len to ,aký je Robin úžasný a ako veľmi ho miluje. A hneď som pomyslela na Majkla a Ashtona. Tak ako tie myšlienky rýchlo prišli,tak aj odišli. Kaitlin zaparkovala a vystúpili sme.
"A ako si trávila včerajšok ty?" opýtala sa ma s úsmevom.
"Bola som s Ashtonom na pláži a mali sme piknik,zasurfovali sme si. Super bolo."usmiala som sa kamuflovala som svoju náladu falošným úsmevom.
"Tak to je super, a čo Majkl? Ako s ním?"
"V pohode , je mi s ním super..." povedala som a zrazu sa pri mne objavil.

"Ahoj , kráska," dal mi pusu na líce a ja som sa neubránila úsmevu.
"Ahoj," otočila som sa k nemu.
Majkl bol ku mne milý, vždy ma vedel rozosmiať,je to proste zlatíčko. Nedokážem ho ignorovať. Predsa on ani nemôže za to , čo sa včera stalo.

"No tak ja vás nechám, majte sa" povedala Kaitlin a išla 100% za Robinom,ktorý stál pri vchode a žmurkol namňa. Prevrátila som očami a pozrela sa späť na Majkla.
"Tak ako bolo včera?" spýtal sa ma po ceste ,ako sme išli dnu do školy, ruka v ruke.
"Fajn..."neviem či mu to mám povedať,ale nechcem ,aby boli medzi nami tajomstvá. Rozhodne mu to musím povedať.
"Dobre potom , som rád, vidíme sa." usmial sa a rozlúčili sme sa. Každý išiel k svojej skrinke. Spoza skrinky som vykukovala a pozerala na Ashtona ako sa zabáva so skupinkou chalanov. Akoby sa včera nič nestalo. Od môjho vykukovania a rozmýšľania ma odtrhol Tobias.
"Ahoj Lindy , "usmieval sa. Dnes sa tu každý usmieva .
"Ahoj Toby ," zatvorila som skrinku a venovala som sa mu , "ten včerajšok ma mrzí,že sme to zrušili a ja som odcupitala za kamarátom. Určite si to vynahradíme."
"Je to v pohode , naozaj , máme ešte čas , " zazvonilo na prvú hodinu , " a tuším , že by sme mali ísť na hodinu francúzštiny" povedal a zasmial sa.
"Jasné , poďme" usmiala som sa.

Na hodine francúzštiny nám oznámili , že ideme na výlet do Paríža. Aby sme si zlepšili fráninu. No nechápem prečo sa máme trepať až na druhý koniec sveta. Ale bude to sranda. Síce dva háčiky. Majkl somnou nechodí na fráninu a Ashton áno,aj Tobias . Takže do Paríža pôjdem bez Majkla a s Asthonom. To je fakt skvelé. "Prečo sa takto pohnojilo naše kamarátsvo?Je to môj najlepší kamarát." pomyslela som si.
Vzdychla som si. Po hodine si ma Ashton zastavil cestou ku skrinke.
"Lindy , naozaj ma budeš teraz ignorovať?"
"To sa ma aj naozaj pýtaš? " oprela som sa o stenu," to nemyslíš vážne , včera ma pobozkáš a myslíš si , že je všetko v poriadku? Mám priateľa ak ti to nedošlo. Nemôžeš ma bozkávať kedy sa ti zachce. A už vôbec...bozkávať?! Ako ťa to napadlo? Čo sa s tebou stalo?" zvládla som to na jeden dych.
"Zamiloval som sa do teba! To sa stalo. Chápem , že som ti to mal povedať omnoho skôr , ale nemal som odvahu. A to , že si s Majklom , ma rozštartovalo. Lebo je to totálny kretén!" hádali sme sa tam. Na chodbe. Fakt skvelé.
"Ani nevieš aký v skutočnosti je! Vôbec ho nepoznáš," to bolo posledné čo som mu mienila povedať. Odišla som. Nezvládala som to už. Prišla som ku skrinke a po líci sa mi skotúľala malá slzička , za ktorú som sa pokarhala. Nemám byť kvoli čomu teraz smutná. Nebudem na to proste myslieť.

***

Prišla som domov a veci hodila na posteľ. Vbehla som do šatníka a prezliekla som sa do domáceho. Teplákové kraťasy a rozťahané tielko.
Zišla som dole do kuchyne a z mrazničky som vytiahla jahodovú zmrzlinu,sadla som si k televízoru a pustila nejaký film , čo práve dávali.
Nechcela som dnes robiť nič iné ,len leňošiť. No niekto ma v tom prerušil keď zazvonil. Položila som zmrzlinu na stolík pri gauči a išla som otvoriť.

"Ahoj,čo tu robíš?" opýtala som sa , pozerajúc na vysmiateho Majkla.
"Prišiel som za tebou, nejako rýchlo si sa vytratila zo školy. A doniesol som aj toto." spoza chrbta vytiahol tašku ,na ktorej bolo logo "Sushi Kashi". Tak sa volala jedna sushi reštaurácia pri pláži. Milovala som to tam.
Neminul ma úsmev. "Nemala som chuť ostať už dlhšie , no a si milý , " usmiala som sa znovu , " poď ďalej" povedala som a zatvorila za ním dvere. Zo skrinky v kuchyni som vybrala dva taniere a položila ich na jedálenský stôl. Majkl to všetko pekne vybral a dal na taniere. Potom sa ozval.

"Si si istá , že si zo školy neodišla skôr kvôli Ashtonovi?" opýtal sa a pozrel namňa.
Zarazila som sa. "Čo? Nie nie,som si istá" zaklamala som.
"Lindy ," prišiel ku mne bližšie ," počul som o tej hádke. Vieš predsa , že ste sa hádali na chodbe, pred mnoho študentmi a klebety sa šíria rýchlo. "
Sklopila som zrak a nadýchla som sa. "Tak to áno , no chcela som ti už konečne povedať čo sa stalo, no nebola som si istá , či to zvládnem. Ale keď už vieš o tej hádke, poviem ti to."

Sadli sme si na gauč a ja som mu všetko povedala. O tom ako som bola s Ashtonom na piknik,ako sme surfovali...no , a to čo sa stalo potom.

"Nie je na vine len Ashton..pretože , ja som ten bozk opätovala. Nechala som sa uniesť. A to naozaj ľutujem, pretože ľúbim teba." povedala som a pozrela som sa naňho. Bol ticho. A pozeral sa na zem.
"Naozaj potrebujem , aby si k tomu niečo povedal..."
Potom sa namňa pozrel a povedal: "Ja toho bastarda zabijem!" videla som ako ma zovreté päste.
"Nie ..nechaj to tak, ak chceš , môžeš odísť a ani sa namňa nepozrieť..už nikdy. Ale on ti zato nestojí." chytila som ho za ruky. Konečne namňa pozrel. Nebolo mu to všetko trikrát jedno.
"Dobre , máš pravdu," trochu sa upokojil , "nestojí mi za to. No nemám dôvod odísť. Milujem ťa," pritiahol si ma a vášnivo ma pobozkal. Odľahlo mi. Som naozaj šťastná. "A keď si spomeniem , že som ho chcela ignorovať..ach."

Oprel sa o roh gauča a ja som sa oprela oňho. Len sme ležali , ruka v ruke , len pocit bezpečia a lásky.

Taakže tu je nová časť:33
Osobne som s touto časťou spokojná.<3
Naozaj ďakujem za 600reads,vote,comenty:)
Veľmi ma to tešííí.
Budem sa snažiť pridávať časti častejšie. No a na obrázku máte , ako si predstavujem Lindy:)

With love,
Lucka

Never forget who you areOnde histórias criam vida. Descubra agora