Bola som prekvapená kto tam bol. Vôbec som nečakala , že príde. Celý víkend sme sa nevideli. No akurát na párty v piatok.
"Čo tu robíš?" pošepkala som .
"Chcem sa porozprávať a zajtra v škole nebudeme mať príležitosť. Musíš mi všetko povedať." usmiala sa
.
"Tak vylez" povedala som jej a začala liezť po okape. Vyliezla k môjmu oknu a vošla dnu.
"Ach Nicole , som rada , že si prišla aj keď je už jedenásť hodín, zajtra škola, ach skvelé" objala som ju a sadli sme si na posteľ.
"Aspoň sa porozprávame a všetko mi povieš " usmiala sa."Tak teda dobre. V piatok na párty sme odišli skôr , pobozkal ma"usmiala som sa a vyrozprávala som jej všetko , aj o včerajšku a dnešku.
"No jedna vec ma stále trápi...Ashton sa mi niečo snažil povedať ale ja som ho buď odbila alebo niekto prišiel a nemal sa ako dostať k slovu." vzdychla som si.
"To je v poriadku, veď predsa máte celý čas sveta , aby ti to povedal nie?" usmiala sa namňa povzbudivo.
"To áno,máš pravdu..inak mama ťa sem pustila?" pozriem na ňu.
"Noo povedala som , že idem k tebe spať. Už asi o 18 no bola som vonkus jedným chlapcom ešte."začervenala sa.
"Uuu tak porozprávaš mi o ňom už zajtra , som unavená " súhlasne prikývla , bleskurýchle sa prezliekla do pyžama , ktoré mala v malej kabelke a vliezla ku mne do postele , otočila som sa , zhasla lampičku a zaspala som ako bábätko.Ráno ma zobudil budík , otvorila som oči s úsmevom. Keď som si uvedomila , že idem do školy tak úsmev mi zmizol z tváre a prevrátila som očami. Vyskočila som z postele ,pričom sa Nicole zobudila, vošla som do kúpeľne a spŕchla sa. Umyla som si zuby a šla sa obliecť. Medzitým bola v kúpelni Nicole. Dnes svietilo slnko tak ako skoro každý iný deň. Obliekla som si biele tielko s čipkami po pás a kraťasy s vysokým pásom. Nicole z kúpeľne vyšla už oblečená , mala tyrkysové šaty ,ktoré boli vpredu kratšie a vzadu dlhšie , vlasy jej jemne dopadali na ramená.
"Tak čo môžeme ísť ? " usmiala som sa. Vzala si školskú "kabelku" , Nicole prikývla , zišli sme dole do kuchyne a sadli si k stolu , kde už boli krásne pripravené raňajky. Všetci už raňajkujú a zdvihnú bradu na Nicole. Úplne som zabudla , že som im neoznámila , že Nicole u nás spala.
"Ehm , Nicole prišla včera trošku neskôr , asi ste ju nepočuli , " usmiala som sa a pustila sa do raňajok.Niekto zazvonil a tak som sa postavila a išla otvoriť , bol to Ashton , každé ráno príde. Je rozkošný , dnes má kraťasy po kolená , biele tielko a na tom modrú kockovanú košeľu s krátkym rukávom. Objala som ho. Vždy tak úúúžasne voňal. Nevedela som sa ho nabažiť. No potom som ho pustila a zavolala Nicole ,aby už prišla. Pozdravili sme rodičov a sestru , vyrazili sme.
"Čo , že Nicole spala u teba?" opýtal sa.
"Chcela som prísť" odpovedala zamňa.
"Ach tak"
"No počuvaj ma sem Ashton, nechcel si tu celý víkend niečo Lindy povedať?" v tej chvíli ako tú vetu vyslovila , mala som chuť ju zabiť. Ach bože. Ani som sa na nich nepozrela a išla ďalej bez zastavenia.
"Umm, no áno , ale to je len medzi nami" usmial sa na ňu a tým to skončilo. Zvyšok cesty sme boli všetci ticho.Vošli sme do školy a každý išiel k svojej skrinke. Pri mojej sa zrazu objavil Majkl. Objal ma okolo pása a dal mi letmú pusu na krk.
"Ahoj" usmiala som sa. Úsmev mi opätoval , keď som sa k nemu otočila.
"Tak čo vyspatá si poriadne? Pripravená na ďalší nudný deň v škole? Až na tých výmenných študentov." usmial sa .
"No vyspatá a pripravená " opätujem mu úsmev.Zazvoní a chodba sa už prestáva hemžiť žiakmi. Dá mi pusu na čelo a odíde do triedy. Ja sa tiež vydám na cestu do svojej triedy. Sadnem si na svoje obvyklé miesto pri okne k Ashtonovi. Celú hodinu sa len potichu smejeme a robíme debiliny.
Na hodine chémie prídu aj noví študenti a učiteľka nás chce rozdeliť do skupín po dvoch , ja okamžite idem k Ashtonovi. No to , že som s ním chcela byť v dvojici sa hneď aj rozplynulo , keď ma učiteľka dala k novému výmennému študentovi.
"Ahoj , ja som Lindy ," usmejem sa naňho.
"Ja som Tobias," povie mi . Má taký silný hlas , je pekný. Naozaj , má hnedé vlasy , štýlom Justin Timberlake a nádherné modré oči. A keď sa namňa usmeje , tak sa mi skoro podlomia kolená. No potom sa "zobudím" a dojde mi , že sa tu rozplývam na chalanovi , čo tu bude len pár mesiacov. A k tomu mám už priateľa, no aspoň ja to tak beriem."Tak čo, kedy máš čas? Aby sme mohli začať s projektom ," usmeje sa a nebojí sa ukázať nádherné biele zuby.
"No hocikedy , môžme prísť ku mne aj dnes po škole " poviem a čakám čo mi povie.
"Pokojne ," povie , " takže asi ma počkáš pred školou okolo 15? "
"Dobre , dohodnuté "
Máme urobiť nejaký projekt o zlúčeninách a chemických reakciách.Po chémii nasledoval obed a tak sme si s Ashtonom sadli ku menšiemu stolu , aby sme mali pokoj , no prisadla si aj Nicole , Kaitlin a Robin..tí dvaja su na seba tak pricapení , že mi pripadá , akoby boli siamské dvojčatá.
"Ahojte " pozdravili sa nám.
Kývla som hlavou a jedla som.
"Tak čo Ashton tešíš sa na ten projekt s tým chalanom? Ako sa volá hmm?" provokujem , lebo viem , že ten chlapec nie je celkom na dievčatá.
"No tak to nie je vôbec vtipné , ak ma znásilní alebo niečo , ty budeš tá , ktorá ma bude z toho dostávať " sladko sa usmial a ja som sa len zasmiala nad jeho slovami.
"Ach Ashton ,ja mám tiež chlapca,nie je gay , myslím , že neprišli na školu,aby niekoho znásilnili." poviem a pustím sa do jedla.
Pokrúti hlavou a začne jesť. Kaitlin a Robin sa navzájom kŕmia. Akože to čo má byť? Je to divné. Keby som mohla , tak by som sa začala smiať , tak ,že by ma nikto nezastavil."Čo robíš poobede?" spýtal sa ma Ashton.
"Začnem robiť ten projekt na chémiu, s tým Tobiasom" usmejem sa.
" Ach tak , no škoda , myslel som , že by sme niekam išli."
"Môžeš prísť na večeru ak chceš " pozvala som ho. Bolo by to fajn, nechce sa mi zase večerať len s rodičmi.
"Dobre , prídem."Škola skončila a ja som už len čakala na Tobiasa. Teším sa na dnešné popoludnie. Aspoň ho spoznám.
Stála som pred školou a čakala kým dorazí. Zrazu ma niekto pošteklil a ja som sa rýchlo otočila. Som strašne šteklivá. Usmiala som sa. Bol to Tobias.
Ahojteee:33
Tak tu je ďalšia časť, príbehu:) Chcela by som sa opýtať , či Vás to baví a či mám pokračovať?;)V tejto časti sa ani veľmi nič nestalo , len prišli noví študenti:3 Uvidíme ako sa to vyvinie.
Chcem vám poďakovať za 400+reads 40+votes a 20+ comentov. Každý koment či vote ma neskutočne potešíWith love,
Lucka
ESTÁS LEYENDO
Never forget who you are
De TodoLindy je 16 ročné dievča , ktoré chodí na Beach High School. Býva v Miami. Má mladšiu sestru a ako obvykle každá stredoškoláčka je do niekoho zaľúbená. Má najlepšieho kamaráta Asthona , ktorý je do nej zaľúbený už od základky. Lenže ona ho berie len...