"Hey black duydun mu transfer öğrenci gelicekmiş" Dedi Malfoy
Black basını iksir kitabından kaldırmadan aklına gelen ve tek umurunda olan soruyu sordu "Safkan mı?""Bilmiyorum"
"Umarım safkandır bu okula daha fazla haketmeyenler girsin istemiyorum." Dedi Black
Lucius arkasında narcissa olduğunu bilmeden konuştu
"Ve umarım güzeldir" Narcissa kızgın ve tripli ses tonuyla konuştu
"Güzelse ne olucak?!"Regulus bıkmış bir şekilde kalktı ve büyük salona gitti. Barty Regulusun yanına oturdu hemen söze girdi.
"Reg duydun mu okula-"Regulus sözünü kesti
"Evet evet duydum yeni biri geliyormuş"Barty pes etmedi ve konuşmaya devam etti
"Yılın ortasında nerden çıktıysa" Regulus omuz silkti ve konuyu kapalttılar.
Salonun diger tarafındaysa aynı konu konuşuluyordu ama konuşanlar çapulculardı
Sirius
"Bizden küçuk olucak gailba 4. sınıf falan" dedi"Pati iki saattir aynı şeyi konuşuyoruz ne yapıcaksın kendine mi ayarlıyıcaksın?" Dedi James haklı bir şekilde
"Hayır çatalak kendime değil" dedi salonun diğer ucuna bakarak. Remus anlamıştı tabiki ama konudan da sıkılmıstı
"Neyse artık gelince görücez." konu bu şekilde kapanmıştı.
Ertesi gün meraklarını gidericek kişi gelmişti Seçmen şapka salonun ortasında duruyordu. Polina Herkesin içinde yapılmasına gerek olmadiğını kibar bir dille belirtmişti elbette fakat Mcgonagall Öğrencilerin kendilerini tanıması gereğinden herkesin önünde olacağını söylemişti. Bu Polina için önemli değildi tabiki ama o biraz utangaçtı herkesin önüne tek başna cıkmak zordu ona göre. Dumbledore Ziyafet konuşmasından önce transfer öğrenci geldiğini belirtmiş ve Polinayı çağırmıştı. Herkesin merak ettiği kız sonunda gelmişti ve Siriusun tamda tahmin ettiği gibi 4. sınıftı.
Seçmen şapkayı Polina'nın başına koymuşlardı. Seçmen şapka düşünüyordu.Her binanın bu kız hakkında bir düşüncesi vardı. Slytherin de bu güzel kız ile aynı binada olmak istiyordu fakat hepsi değil binada ki çogu safkan kızın soy adından saf olmadığını anlamıştı bunlardan biride Regulustu.
Gryffindor ve diger binalar kızın güler ve tatlı yüzünden Polinayı samimi bulmuşlardı. Tabiki kıskanç kızlar hariç.
Seçmen şapka hufflepuff ile Gryffindor arasında kararsız kalmıştı fakat 1 dakika sonra kızı Hufflepuff'a yerleştirmişti.
Polina hızla 4. sınıfların tarafına geçip oturmuştu. Bir kaç kişi ile tanışmıştı.Barty "güzel kızmış" Dedi
"Safkan değil." dedi Regulus soğuk bir şekilde
"Tamam zaten bende safkanmış demedim güzelmiş dedim niye atarlanıyorsun" dedi Barty kendini acındırarak.
"Safkan olmadıktan sonra ne yapalım güzelliği"
"En azından melez bulanık olsaydı güzelliğe yazık olurdu" diyerek lafa atladı Rosier, Barty onu onayladı.