12

442 26 16
                                    

Polinadan

Rezil oldum! ama o karşımda gülerken rezil olmama utanmam nerdeyse imkansızdı. 

"Burası sıcak oldu sence?" Evet bence de ben konu açmamalıyım. "Evet oldukça sıcak" diyerek bana katıldı hadi ama hepimiz yalan söylediğini biliyoruz noel geliyor. 

"Partiye neden Newtle geldin?" diye ondan beklemediğim bir soru sordu.

"Demiştim ya ilk sorana evet derim diye hem Newt iyi biri onu reddetmek kabalık olurdu"

 "İyi demek..." diye mırıldandı. "Aslında özel konulara girmek istemiyorum fakat bilmen gerekir diye düşündüm geçenlerde abin bana senin iyi olup olmadığını sordu" Kaşları havaya kalktı şaşırmışa benziyordu. Bu normaldi abisi gryffindor olduğu için çok konuşmazlardı. Nerden mi biliyorum? Black kardeşler hakkında oldukça fazla dedikodu vardı ve bende kulak misafiri oldum. "Sen ne dedin?" Diye sordu şaşkınlığını kenara atarak. "İyi olduğunu ve her neyse" son anda vazgeçtiğim şeydem dolayı kaşlarını çattı "Ve?" dedi sorarcasına "Önemi yok" elimi sallayarak. Sonra arkamı döndüm lena'nın Remusla bakıştığını görünce kıkırdayıp Regulusa döndüm ve "Lena Abinin arkadaşı Remudan hoşlanıyor değil mi?"

"Hiç sorma bu kabul etmediği bir gerçek" dedi gözlerini devirerek.

"Herkesin itiraf etmekte zorlandığı şeyler vardır..." Dedim demeye çalıştığım şeyi anlaması için gözlerine bakarak. Evet flört ediyorum ne var? Karşım da Regulus Black duruyor elbette etkilenecektim ayrıca bir süre kendimi frenlemeyi başarmıştım ama bence çoktan flört aşamasına gelmiştik. "Elbette, herkesin vardır" deyip kafasını sallayarak beni onayladı, tatlıydı.

Bir süre sessizlik olduktan sonra
"Arkadaşların neden bize mal mal bakıyor?"

"Ne söyleyeceğini bilmeyerek arkadaşların bakıp etrafina baktı bizim kızlara bakarak "Seninkilerde pek farklı değil" dedi. Kızlara baktım bakşa şeylerleilgileniyomuş gibi gozükselerde demin bize baktıkları belliydi. Güldüm "Haklısın sanırım herkesin böyle arkadaşları var..." Regulus kafasını salladı.
"...Muhtemelen bizi yakıştırıyolar" diye devam ettim.

Ne dediğimi sonradan fark ettiğim için gözlerimi açtım. Onun yüzündeyse anlayamadığım bir ifadeyle kafasını kaşımaya başladı.

"Iı herneyse sonra görüsürüz Regulus"
Lan durumu kurtarıcam diye çocukla samimi konuştum. -Adı ile seslenmesinden bahsediyor- Kızların yanına koştum.

"Ne oldu? Niye geldin? Git" diye Rana soruları sıraladığında "Ay sus sizin yüzünüzden rezil oldum zaten"

"Kız biz ne yaptık aa?"

...

Regulusdan

"Niye geldin? Yine batırdın dimi?"
"Ya bu sefer ben bir şey yapmadım!" dedikten sonra konuşmaları anlattım.

"E dedim 'ben size bakmayın dik dik' diye" dedi Evan...

Dans şarkısı çalmaya başlarken Newt'in Polinayı dansa kaldırdığını gördüm. Nedensizce -Neden acaba?- birini dansa kaldırmak için etrafıma bakınsam da yakın olduğum birini bulamadım Polinayla Newte bakmaya devam ettim.

Ama abimin bana baktığını fark ettim. bende ona baktığımda Polinaya bakıp imayla kaşlarını kaldırdı. Ne demek istediğini anladığım için başımı iki yana sallayarak reddettim ve gözlerimi kaçırıp yanıma yeni gelen lenaya döndüm.

"Seni yanlız bıraktığım için üzgünüm, kötü bir eş oldum."

"Sorun yok kıskançlıktan çatlarken beni düşünmenin zor olacağını anlamıştım zaten"

"Hah ben sen Lupini seyrederken bizi cift sanmasın diye yanına gelmiyorum bir de üstüne özür diyiliyorum suç yine benim oluyo"

"Hıı tabi bunu şimdi uydurmadın zaten, bi dakka Pol niye abinlerin yanına gidiyor."

"Ona abin deme demiş- Bi dakka ne?"

Lenayı Siriusa hitap şekli hakkında uyarıcakken ne dedigini fark ettim. ikimizde ne yaptığını izliyorduk. Sirius'un yanında Lupinde vardı ve onunlada konuşmaya başladı zaten lenayı ilgilendiren ve meraklandıran kısımda buydu. Bir şeyler daha söyledikten sonra hızla yanımıza gelip lenanın kolundan cekiştirerek oraya götürdü ki Lena elinden geldiğince dayansada Polinaya karşı koyamadı -Bende olayları izlemekten başka bir şey yapamıyordum -yapmıyordum niye Polinaya karşı geleyim ki- .

Polinadan

"Evet bu Lena zaten tanıyosunuz. Lena Lupinin eşi boladan ayrılmak zorunda kalmış seninkide gitmişti yanlız kalmayın ikiniz eş olabilirsiniz." dedim kocaman gülümseyerek.

Lenanın bana 'Ne yapıuosjn bakıslarını farkındaydım ama aldırmıyordum. Ve hayır Lenanın balo eşi gitmemişti -Yani Regulus- ama onunla ben ilgilenebilirdim - ;) - .
İkiside birbirine mal mal bakarken Lunayı sırtından ittirerek Remusa yaklaşırdım. Ve Sirius'un kolundan tutarak cok da uzak olmayan balonun baska bir alanına getirdim.
"Reg ne zamandır bolada değil? Orda dikilip bizi izleyen o ya da ben hastane kandına gitsem iyi olucak."

Gözlerimi devirdim. "Saçmalama Lupine Lenanın eşinin Regulus olduğunu söylememişsen bir sıkıntı olmaz ayrıca söylemiş olsan bile birbirilerine bakmqktan bunu fark etemezler eminim Lena bola eşinin kim olduğunu unutmuştur bile"

"Regulus değilde sen benim kardeşim olmalıymışsın."

"Bu bir iltifat mı yoksa hakaret mi bilemedim"dedim sırıtarak. Bana aldırmadan konuşmaya devam etti.

"Sen de balo eşinin kim olduğunu unutmuş gibisin."

"Yo daha demin dans ettik ya"

"Kardeşimle Scamenderle konuştuğindan daha fazla konuştun ama"

Omuz silktim "Yeni arkadaş olsugumuz için konuşabilcegimiz cok bir şey yok"

"Sanki Regulusla ezeldehn beri arkadaşsınız."

Onu kolundan ittirip "Git balo eşinle oyalan kızın kalbini kırma"

"Benim işim bu canım"

"Elimin tersiyle bir çarparsam"

"Hop hop tamam sakin sen hufflepufsın"

...
Ay ilk defa bu kadar uzun yazdım iyi okulamalar diliyorum size oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn <33

Yazım hatası olabilir hızla yazdım üzgünümm

<lenalupins3


ʀ.ᴀ.ʙ. & ᴘ.ɪ. | ᴸⁱᵐᵉʳᵉⁿᶜᵉHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin