𝟶𝟹

797 44 16
                                    


Yazar

"Şaka yapıyosun yani gerçekten o kız sana cevap mı verdi slytherinin prensine vay be taşşa- öhöm yani cesaretli kızmış"

Regulus'un ölümcül bakışlarına maruz kalmasına ramen umursamadan dalga geçiyordu Rabastan
Bartyde ona katıldı

"Kız ayarlarıla oynamış heralde baksana tek kelime etmiyor"

"O kız ne cürretle bir safkan'a laf atabilir gidip onu lanetlemen gerekirken niye burdasın" Dedi sinirli bir şekilde Lucius.
" Ne gerek var Lucius değerli zamanımı o kızla harcayamam" dedi Regulus gelecekte zamanının o kızla değerleneceğini bilmeyerek.

Regulus

Ders iksirdi tek keyif aldığım ders Barty ve Rabastan ile dersliğe girdik. Yerimize oturduktan sonra O kız girdi -İsmi herneyse- Harika tek sevdiğim derste bu melezin yüzünü görmek zorunda kalıcam. Yanında kendi binasindan esmer bir kız vardı.
"Bugünki iksiri ikili gruplar halinde yapıcaz Hufflepuff ve Slytherin karışık" Dedi profosör

"Onu severdim artık sevmiyorum"
dedi Barty kulağıma
Ben Drew adında bir çocukla esleştim Barty ise o kızla yani gele gele Bartye mi denk gelmişti.

Barty iksirle uğraşmazdı hep ben yapardım sanırım bu durum kızı deli etmişti ki en sonunda onu tehtit ettiğini duydum
"Yardım etmezsen profesöre söyleceğim" dedi
"Hıhı söylersin kesin" Dedi barty çünku kimse buna cesaret edmemişti şimdiye kadar fakat kız dediğini yaptı -sayılır-
"Profesör?"
"Evet mrs. Ivanov" -ismi Ivanovmuş-

"Tamam tamam yardım edicem" dedi barty kız sözüne devam etti

"Dolapta öksü otu yok sizde var mı acaba?" Dedi Bartyi kandırarak
İksirime döndüm.

Yazar

Regulus farkında degildiki kızı izlemekten az kalsın yanlış malzemeyi katıyordu artı olarak sırıtıyordu kızın bu tavırları hoşuna gitmişti tabi ki bunu kabul etmezdi.

Dersin sonunda Barty ile Polina Regulus ve takım arkadaşından(!) bile profesörden daha iyi yorum aldı. Regulus bundan hiç memnun degildi birinin ondan daha iyi olmasını kıskanmıştı. Dersin sonunda Profesör Polina'ı Slughorn külübüne davet etmişti elbette Regulustan daha iyi iksir yapan birini nasıl davet etmezdi.

Barty yine Regulusla dalga geçiyordu
"Bundan sonra notları ondan alıcam gailba hani senden daha iyisi yoktu" dedi gülerek. "Bu kız iyiki geldi eğlence çıktı bana"

"Kes sesini Barty" Dedi Regulus sinirle Ama barty onu ne zaman takmıştı ki. Regulus sinirlenip yatakhaneye gitti.

"Bu soğukta dışarı mı çıkıcaksın?"
"Hemde tılsımsız, hastalanırsın" Lina Sally'nin cümlesini tamamladı.
"Kışı seviyorum, bünyem sağlam hemen hastalanmam" dedi Polina Kazağını üstüne giyerken Sally konuştu

"üstüne kazak giyiyorsum ama altında etek var"

Polina gülerek cevap verdi
"Tarz meselesi dedikodu olursa haber verin :D" Saçlarını saldı asasını ve yeşil defteri alıp dışarı çıktı. Genelde çok fazla kişinin olmadığı için karagöle gitti tahmin ettiği gibi kimse yoktu zaten çoğu kişi ortak salondaydı.
Polina bir ağacın altına oturdu ve bir şeyler çizmeye başladı.

Slytherinin Karagöle bakan yatakhanelerinden Regulusun onu izlediğinden haberi yoktu.

Bunu neden yaptığını bilmiyordu kız hissetmiş gibi arkasına baktı fakat hiç bir şey göremedi.

Bir süre sonra kız resme devam ederken yandan bir çıtırtı geldi. O tarafa döndü isminin Regulus olduğunu öğrendiği çocuk geldi. Polina samimi bir şekilde gülümsedi ama hemen önüne döndü neden gülümsediğini sorgulamaya başladı.

O sırada Regulusta aynı şeyi sorguluyordu fakat sorgularken bir yandan sırıtıyordu da.

Polinanın yanına gryffindorlu bir kız geldi
"Merhaba Ivanov ben Rana Stan Tılsım dersinde beraberiz fakat ben 2. ders giremedim sende notları varsa alabilir miyim acaba?"

"Polina diyebilirsin ve şuan yanımda değiller getirmemi ister misin?"

"Yarın ilk derste getirebilirsin şimdi bozmanıza gerek yok"
Dedi Regulusa kısa bir bakış attıp Polinaya geri döndü

Polina

Bozmayın mı o ikimizi konuşuyo mu sandı ?!
"Ne hayır! Bende tam gidicektim zaten şimdi verebilirim notları" dedim aceleyle binaya yürümeye başladım. Rana da arkamdan geliyordu.

ʀ.ᴀ.ʙ. & ᴘ.ɪ. | ᴸⁱᵐᵉʳᵉⁿᶜᵉHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin