𝟶𝟻

673 44 7
                                    


Polina

"Suratsız" Chris'in yanına otururken mırıldanıyodum.

"O da seni güzel buluyo heralde"

"Ne diyosun Chris? "

"Yok bir şey onlar anladı ;)"

"Kimler? Kafayı mı yedin?" Çocuğun içine cin girdi heralde lan neyse cinlerle uğraşılmaz.

Bütün dersler bittiğinde notları alıp zindanlara gittim. İlk gördüğüme sordum.

"Hey merhaba snapedi değil mi? Acaba Regulus içerde mi?" Dedim notları işaret ederek.
"Hayır yok" Teşekkür edip ortak salona gittim. Keşke ortak buluşma yeri belirleseydim.

Regulus ortak salondaydı Yanında Barty vardı.

"Gerçekten benimle santranç oynamıycak mısın?"
Dedi Regulus şikayet ederek.

Barty cevap verdi "Kaybedeceğim oyunlara girmem ben kaybedince 2 gün dalga geçiyosun"

"Hey Re- Black!!" İçimden ona ismi ile hitap ettiğim icin az kalsın ona aynı şekilde hitap edicektim bu gerçekten tuhaf olurdu.
"Notları getirdim" Notları önün koydum.

"Teşekkür ederim" dedi tam gidecekken
"Hey baksana benimle büyücü santrancı oynamak ister misin?"

Neden olmasın onu yendiğimde yüz ifadesini merak ediyorum
"Tamam olur" dedim
Sevinmiş görünüyordu -Dikkatli bakınca anlaşılıyordu-

Safkan olmayabilirdim ama evde sürekli santranç oynayan biriydim ve babam bu konuda mükemmeldi ona karşı yarıştığım için Regulus benim için çocuk oyuncağıydı.

...

"Bir Rawenclaw olmayabilirim ama bir slytherinden akıllı olduğumu görmüş olduk" Oynumuz bitti ve ben kazanmıştım Barty'nin şaşkın yüzünü o kadar komikti ki
Regulusun da pek bir farkı yoktu Barty'nin dediğine göre şuana kadar onu yenen olmamış

"Eğer Rawenclaw olmadıysan ultro nazik ve adaletli olmalısın yoksa şapkadan şüphe edebilirim" Dedi Barty komik bir şekilde
Küçük bir kahka attım ve
"Ben artık gidiyorum o zaman size iyi günler"

Regulus-

"Keser misin artık !?" Barty iki saattir hem benle dalga geçip hemde Evan'a Polinanın beni nasıl yendiğini anlatıyordu

"Demek sonunda yenildin ha? Bilerek yenilmedin değil mi? Ona karşı bir sempatin var gibi"

"Ne sempatisi ya hem birine bilerek yenilip bu malın azına laf verir miyim ?"
Hayır tabiki bilerek yenilmemiştim niye boş bir kız için ünvanımı düşüreyim ki.

"Yeni haklısın tabi"
"Neyse benim 4 parşömenlik ödevim var" Diyerek kalktım.

Yazar-

Polina quidditch takımına girmek istiyordu bu yüzden sahaya indi fakat orda biri daha vardı.

"Hey black" Diyip el salladım. O da bana el salladı

"Merhaba Pol bana Sirius diyebilirsin sorun yok"

"Peki, Quiddich takımında mısın?"
"Evet, sanırım sende takıma girmek istiyorsun daha önce oynadın mı?"
"Evet diger okulumda takımdaydım hep biz kazanırdık" dedi Polina göz kırparak
"O zaman bize karşı kaybetmeye hazır ol" Dedi Sirius egoyla

Polina da aynı egoyla karşılık verdi "Takıma gireyim görücez"

"İstersen beraber antreman yapalım" diye teklifde bulundu, Polina kabul etti

Bir süre oynadıktan sonra Sirius bir yandan oynamaya devam ederken konuştu
"Demek kardeşimle ilgileniyorsun ha?"

"N-NE!" Polina Sirius'un dediğine şaşkınlıktan bağırmıştı "Hayır, hayır tabiki yok öyle bir şey o da nerden çıktı?"

"Bilmem yakın gibiydiniz ortak salonda beraber oturuyordunuz"

"Iı hayır yakın değiliz santranç oynadık o kadar öyle bir şey kesinlikle yok"

"ah demek santranç oynadınız çok kafana takma kimse ona karsı kazanamadı senlik bir şey değil"

"Ne hayır ben kazandım"

"Ne!? Sen mi kazandın ciddi olamazsın Rawenclaw olmadığına emin misin?"

Konuşma bu şekilde uzadı. Neyse ki ikisi de aşağadaki Sirius'un kendisine kardeşim dediği için sevincinin etkisinden çıkamamış Regulusu görmemişlerdi.

...

ʀ.ᴀ.ʙ. & ᴘ.ɪ. | ᴸⁱᵐᵉʳᵉⁿᶜᵉHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin