𝟶𝟸

862 42 9
                                    


Polina

Mcgonagall dan ders programını almaya gidiyordum. Hogwarst'ın adını duymuştum oldukca ünlü bir okuldu fakat slytherinlerin çoğu kaba ve zorbaydı aslında ön yargılı yaklaşmak istemiyorum ama gördüğüm kadarıyla öyleydi.

Biri koşarak yanımdan geçti daha doğrusu amacı o yöndeydi sanırım çünkü omzuma çarparak kendisie beraber beni de yere düşürdü.

Kim olduğuna bakmadan yanımda olan kitabını ona verdim. Kalktım ve onun da kalkması için elimi uzalttım "İyi misin?" Sona doğru sesim kısıldı çünkü Karsımda Black vardı hayır Sirius değil diğeri ismini bilmediğim.

kendisi yerden destek alarak kalktı. Bende ayıp olmasın diye çekmediğim elimi o kalkınca çektim. Hiç bir slytherin ile muhattap olmak istemediğim için yoluma devam edicektim ki Bana seslendi

"Bir dahakine yana çekilirsin umarım" Bak sen şuna sanki ben ona çarptım. arkamı ďönmeden konuştum.

"Asıl sen bir dahakine nereye gittiğine bakarsın, umarım"

Etrafımizdaki bir kaç kişinin şasırdığını görebiliyordum sebebide gayet açıktı. O slytherin'in gözdelerinden ve safkan soylu bir aileye sahipti ve tabi benimde yeni geldiğim göz önünde bulundurulursa Gryffindor olmalıydım ama kravatım sarıydı yani şaşırmaları normaldi.
Bu bakışlar hoşuma gitmişti.

Mcgonagall'ın odasına vardım ve içeri girdim. beni seviyordu sanırım çünkü ciddi birk olsada onunla konuştuğum zaman gülümsüyordu.
"Merhaba profosör ders programını almaya gelmiştim."
"Merhaba mrs. Ivanov ders programın burda" diyerek elime bir parşömen uzalttı.
"Teşşekkür ederim" Dedim samimi bir şekilde.
odama yürüyordum bir yandanda programa bakıyordum Çoğu slytherinleydi bu çok saçma çünkü slytherinliler çoğunlukla hufflepufflara sataşıyordu.

Odama girdim odada iki tane daha kız vardı.
"Merhaba ben yeni oda arkadaşınızım Polina Ivanov 4. yılım" Gümseyerek kendilerini tanıttılar siyah saçlı olan kız "Ben Lina Jones benimde 4. yılım" dedi Kumral kısa sacli kizda "Bende Sally Diggory ben 5. sınıfım"
"Tanıştığimıza memnun oldum" Yatağıma oturdum ve kızlarla sohbet ettik.

ʀ.ᴀ.ʙ. & ᴘ.ɪ. | ᴸⁱᵐᵉʳᵉⁿᶜᵉHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin