07

584 37 9
                                    

"Hey merhaba" Hufflepuff olan Newt adında üst sıniflardan bir çocuk utangaç bir şekilde Polinanın yanına yaklaştı.

Polina da gülümseyerek yanıt verdi. "Merhaba"

Newt'in Polinanın yanına yaklaşması salonun diğer köşesindeki Regulusun dikkatini çekmişti.

Newt aynı utangaç tavıtla kemküm etti.
Polina utangaçlığının üstüne gitmemek için onun cümleleri toparlamasını bekledi. Newt sonunda konuşabildiğinde Polina da Yanındaki Sally de onlara kulak kabartmış Regulus da oldukça şaşırdı.

"Slughorn'un partisine benimle gelir misin?"

Polina kafasını sallayak ve gülümseyerek yanıtladı
"Tabi, olur beraber gidelim"
Newt yanlarından ayrıldı

"Hey! Burda ki ilk sevgilin üst sınıflardan mi olucak yoksa" Dedi Sally

"Ne, hayır sadece parti teklifi bunda bir şey yok" Diyerek cevap verdi 

Regulus bunu duyduğu için rahatlasa da yerine oturup o gün teklif etmeme pişmanlığını yaşıyordu.

"Ne oldu Reg?" diye sordu Evan

"Ben sana ne olduğunu söyliyim, Reg kıza ne hissettiğini anlayamadığı için kızı kaptırdı" Dedi Barty

"Hangi kızı?"

"Kim olucak Ivanov tabiki" Bu sefer Rabastan cevapladı. Regulus dediklerini duysada tepki vermeden orda oturuyordu.

Barty yine konuştu "Salak bu çocuk ya"

"Yani salak demeyelim de" Evan hala Regulus'u savunmanın peşindeydi.

"Ne diyelim?" Rabastan, Regulusun gözünu açma'nın derdindeydi bu yüzden üstüne gidiyordu.

"Yani salak değilde bu konularda ne diyeceğini bilemiyor naif biraz"

"E salak yani"

Evan konuşmak için azını acsa Regulusun konuşmasıyla vazgeçti
"Haklılar Evan sormaya fırsatım oldu ama çekindiğim için kaçırdım."
Hepside gözlerini açabildikleri kadar açtılar. Regulus daha demin onları haklı mi bulmuştu. Bu durum onlar için mucizeydi.

"Lan bu kızı kaçıramayız Reg'e her şeyi yaptırır işimize gelir."  Tabiki de bu cümleyi kuran Bartydi.

"Ya kacıramayız ne ortada bir şey yok" Diye gerçeği inkar etti yeniden

"Ya ne ortada bir şey yok sen daha demin demedin mi haklılar diye, biri yaklasıyor mu diye kızı gözetliyosun"

Regulus omuz silkti
"Tamam ya gitme üstüne kabullenmesi zordur"

"Ya bir şey yok diyorum, hem sen nerden biliyosun zordur falan?" Diye sorarak konuyu kapalttı

"Regulus biz senin gibi birini sevmek için mükemmel birini beklemiyoruz"

"Ya ben gidiyorum" Diyip kalkıp hizla ortak salondan çıktı

...

Barty ve Rabastan iceri girdiğinde regulus onlara dönüp sordu

"Ee ne oldu"

"Ne oldu derken Ivanov'a biri yaklaştımı demek istiyorsan, hayır sadece şu bitki bilim dersine beraber geldiği çocuk biz buraya gelirken onun yanına oturuyordu."

"Hayir yani demek istediğim ben gittikten sonra ne yaptınızdı" yine redederek yanıtladı.

"Hıı tabi"

...

"Ya Drew, bizim binada ki Scamander'ı tanıyo musun?"

"Evet yani çok değil utangac biri, niye?"


"Beraber gidicez slughorn'un partisine davet etti de"

Elini kalbine götürdü ve "Hani beraber gidicektik bana yalan söyledin" dedi

"Drama queenlik yapma Drew sorunca hayır diyemedim"

"Bizim enişte sorar sanmıştım"
"Enişe kim?"
"Prensesimizi kapmaya çalışan Slytherin prensi işte"

"Saçmalama Drew o ruhsuz niye beni davet etsin"

"E not istemesini biliyo ama"

"Sadece bir not istedi ve sen bizi shiplemeye başladın bence sıkıntı sende"

"Onun seni ve Newt'i gördüğünde ki tepkisini görünce anlıyıcaksın"

"Hiç bir tepki vermeyince sen yanıldığını anlıycaksın asıl... Ee sen kiminle gidiceksin? "

"Canım arkadaşım hainlik yapmasaydı bir eşim olurdu."

Polima göz devirdi "Hala anlayamıyorum nasıl slug kulübüne girdiğini"

...

Yazılılarım olduğu için geç atıyorum.
Bir süre böyle olabilir
:((

Nasılsınız?

Drew'e kimi ayarlasam karar veremedimm. Sizce kiminle iyi olurlar?

ʀ.ᴀ.ʙ. & ᴘ.ɪ. | ᴸⁱᵐᵉʳᵉⁿᶜᵉHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin