"R- Black?" Arkasını döndü ve Polinayı gördü.
Bir an için onunla yakın olmadıklarını unutarak düşüncelerinde ki gibi çok rahat şekilde ona seslenecekti."Polina, burda ne yapıyorsun?"
"Hiç sadece yasak ormanı merak ettim, burası güzelmiş" dedi göle bakarak."Evet güzel, buraya gelirken başına bir şey gelmedi değil mi?!" Dedi Regulus sebebini bilmediği endişeyle
"Hayır iyiyim sorun yok. Yanına oturabilir miyim?" Diye sordu Polina çekinerek
"Tabi ki" diye cevapladı Polina'nın oturabilmesi için yana kaydı. Polina Regulusun yanına oturduğunda gözlerinin kızarmış olduğunu fark etti
"Black bir sorun mu var? Sen iyi misin?" Dedi sonra gözüne geldiği için elini regulusun saçına uzalttı. hemen utanıp çekse bile ikiside çoktan o yakınlıktan etkilenmişti.
"Hayır bir sorun yok iyiyim" Polina kaşlarını kaldırdı.
"Bir şey varsa bana anlatabilirsin"
"Hayır, hayır yok" Elbette Regulus içini dökmek isterdi fakat şuan hariç doğru düzgün diyalog kurmadığı bir kıza anlatamazdı. Evet kıza içini dökmeyebilirdi ama kalbinin atma hızını yavaşlatamıyordu.
"Slug kulubune girmişsin tebrik ederim."
"Evet profesor beni sevdi sanırım. Sende o klupteydin değil mi slughorn'un odasında resminiz var iksir de başarılısın bildiğim kadarıyla.""Evet bende klupteyim ama sadece iksirde başarılı olanlar slug klubunde degil ben ayrıca quddich takımındayım da"
"Quiddich mi oynuyorsun?!" dedi heycanla Polina
"Evet seviyor musun? " kaşlarını kaldırarak bilmiyormuş gibi yaptı.
"Evet hatta secmelere katılıcağım hangi pozisyondasın?" Heycanlı heycanlı sordu zaten o farkında olmasa da regulus yüzünden kalbi hızlı atıyordu birde konu quiddich olunca Polina iyice heyecanlanmıştı.
"Arayıcıyım Sen?"
"Kovalıyıcıyım bende umarım takıma girerim de görürüz hangimizin takımı daha iyiymiş" Dedi iddalı bir şekilde sırıtarak
Regulus da karşılık verdi
"Şimdiden belli zaten beklemeye gerek yok" Dedi regulus kendini işaret ederek"Görücez..." Bir süre sessizlik oldu oturup manzarayı seyrettiler.
Regulus sessizliği sevmesine ramen beraber olduklarında sessizlikten rahatsız olmuştu. Konuşmak istiyordu."Slug klubune özel yılbası kutlaması yapılacak davetiye aldın mı?"
"Evet aldım merak ediyorum açıkcası"
"Bir kavalyen var mı parti eşli olucak"
"Ah hayır daha kimseyle o kadar yakın değilim kendim gelirim belki"
"Ama çiftli katılım zorunlu"
Polina dönüp Regulusun suratına baktı. "Katılmam o zaman"
Regulusta Polinaya baktı "Ama katılım da zorunlu"
Polina bu bana bir şey mi ima etmeye çalışıyor diye düşündü fakat bu düşünceden hemen Kurtuldu
"O zaman bakarız teklif gelirse evet derim gelemezse de ben teklif ederim sen kiminle gidiyorsun?""Davetiyeyi yeni aldım kimseye sormadım daha"
"Eminim birini bulursun"
dedi Polina gülümseyerek manzarayı seyretmeye devam etti ama Regulus önüne dönmedi bir süre daha Polinaya baktı sonra o da gölü seyretmeye devam etti. Polina konuşma boyunca sadece 'davet ediceksen et artık' diye düşünse de bu gerçekleşmedi.Yine de ikiside orda beraber bulunmaktan memnundu.
...