"Reg'e bir şey mi oldu?""Evet Lena basına gelebilecek en kötü sey geldi"
Lena Regulus'un çalışma arkadası denilenebilirdi. Sık konuşmasalar da beraber çalışıyolardı.
Endişeyle tekrar sordu
"Ne oldu!?!""Aşık oldu daha ne olsun (?)" Barty yanıtladı
"Ya ne aşığı kendi kafandan bir şeyler uydurma"
"Hala reddediyo gerizekalı" Lena onları gozleri sonuna kasar açılmış dinliyordu.
"DALGA MI GEÇIYOSUNUZ ?!?"
Lena duyguları çok belli eden biri değildi. -Kime gore neye göre-
İkiside korkmuş lena onlara nasıl bakıyorsa onlar da lenaya bakıyolardı."Bu ruhsuz, alınma reg, aşk mı oldu kime !?"
Barty verdiği tepkiye Kahkaha atarken Regulus ona 'Ruhsuz' denmesine aldırmadı.
Barty gülmesini zar zor durdurarak.
"Ne şakası ya hemde kız huflepuffdan"Lena şaşkınlığını üzerinden atamamıştı fakat şimdiden tahminde bulunmaya başlamıştı.
"Rosa mı o kız çok güzel yakışırsınız..." Lena 3 saniye Regulusa baktı ve devam etti "Kusura bakama Reg ama vazgeçtim yakışmazmışsınız""Zaten o değil daha güzel bir kız"
"Barty!" Regulus uyarıcı bir sesle asla kıskanmadığını belli etti (!)
"Söylesenize ne uğraştırıyosunuz beni !"
"Yeni gelen, Ivanov"
"Melez olan !?!"
"Evet?" Dedi Regulus tek kaşını kaldırarak. Aslında kendisi de kan ayrımı yapardı -Bazen- ona bu şekilde yaklasılmasına sinirlenmişti
"Yok ya yanlış anladın o anlamda demedim Blacklerin katı kuralları var biliyosunuz şaşırdım sadece"
Regulus zaten kabul etmiyordu onu sevdiğini fakat icten içe elbette biliyordu, bir anda kendisini bunu düşünürken buldu. Lena'ın arkada konuşuyordu fakat onu dinlemiyordu bile yine de son dediği ilgisini çekti.
"Ben senin için konuşurum istersen"
Regulus bunu duymasıyla ayaklandı
"Sakın lena öyle bir şey yaparsan bozuşuruz"
"Tamam sakin ol ben zaten onunla konusmak istiyodum senden bahsetmem güven bana" -?-Regulus Lena'nın ne yapıcağı belli olmayan biri olduğunu biliyordu yinede üstüne gitmek istemedi
"Peki"
...
"hey merhaba ben Lena" Dedi Lena samimi bir şekilde
Gülümseyerek karşılık verdi "Merhaba bende Polina bir sorun mu var?"
"Hayır sadece tanışmak istedim. Nasılsın?"
"İyiyim teşekkür ederim başka bir yerde konuşsak daha iyi olur" dedi Polina kütüphanedeki öğrencilere bakarak.Bahceye çıkıp banklardan birine oturdular.
"Slug klubündesin değil mi? Bolaya kiminle gidiyorsun?""Evet, Bizim binada üst sınıflardan Newt ile gidiyorum sen? "
"Bilmiyorum ama Reg ile giderim büyük ihtimalle onu tanıyorsun değil mi?"
"Evet bir kaç kere konuşmuşluğumuz var. O seni davet mi etti?" diye sordu merakla
"Yani beni davet etmesine gerek yok biz yakın arkadaşız o yüzden eş seçmemek için çoğu zaman beraber gideriz..."
Polina rahatladığını belli etmediğini düşünsede ediyordu...
"...Ama dediğim gibi çoğu zaman, birini davet ettiyse başkasıyla gitmem gerekir."
Bir süre sessizlik oldu tabi bu sadece Polina icin geçerliydi. O sessizlikte Lena Barty'e işaret diliyle (?) 'Bu iş oldu' demeye calışıyordu.
Bu sessizlik çapulcuların yanlarına gelmesiyle son buldu. Lena gelenleri görünce heycanlanıp elini Polinanın koluna sardı. Ne yaptığını farkına varınca çeksede Polina akıllı biriydi bir şeyler olduğunu anlamıştı.
"Naber Pol rahatsız etmiyorum değil mi?" Sirius normalde asla bu kadar kibar değildi fakat Polina'ı yengesi olarak gördüğü ve çok da sevdiği için o özeldi
"Hayır tabi ki Sirius niye?"
"Bizim bu sene ki sınavlarda geçen senenin de konularını soruyolar biliyosun kaybetmişim de verir misin?.. Aslında Remus kaybetmiş sana sormamı isteyen oydu"
Sirius bunu itiraf edince Remus onu cimciklese de ne fayda
"Lupin bana kendin sorabilirsin sorun olmaz (:"
Remus cevap veremeden Lena hafif yüksek sesle ve heyecanla konuştu."Ben veririm!.." Kafalar ona dönsede lafına devam etti "...Yani notları ben verebilirim fazladan var" Lena calışkan bir öğrenci olmanın mutluluğunu yaşıyordu.
"Fazladan notun mu var?" Sirius anlamayarak sordu fakat kimse onu takmadı.
"Olur, teşekkür ederim saat 3 de almaya gelirim derslerim o zaman bitiyor da" Remus cekingen biri olduğu oldukça barizdi zar zor konuşuyordu.
Capulculara veda ettiğikten sonra Polina Lena'a döndü
"Lena? Sen niye bu kadar heycanlandın?" Dedi imayla
"Yo heycanlanmadım o nerden cıktı?"
...
Zar zor yazdım
Lena askim
lenalupins
<33