Minho"Tamam o zaman şarkı seçelim. Bence şarkıyı kendimiz kaydedip onunla da dans edebiliriz. Ne dersiniz?"
Benim de onaylamamla üçümüz birlikte sergilemeye karar vermiştik. Her an karar değiştirebilirdim ama o kadar katılıcam diyip geri çekilmek ayıp olurdu Felix'e de hemen hemen alışabilmiştim. Cok samimi ve güven veren bir kişiliği olması bana bu konuda yardımcı olmuştu. Artık yanında daha rahat hissediyordum.
Felix"Hyung, sevdiğim bir şarkı var kareografisi yok ama kendimiz oluşturabiliriz."
Hyunjin"Hangi şarkı?"
Felix" WOW. Strayracha'nın."
Minho"WoW , Felix seksi dans istiyor~. O şarkıya başka türlü dans olmaz çünkü."
Felix"18 yaşı-"
Minho"19"
Felix"Hyung bir tek sen 19 yaşındasın.Herneyse ne diyordum ben? Ha ! Hatırladım. Bence yapabiliriz yani?"
Minho"Olabilir. Hyun sen ne diyorsun?"
Hyunjin"Olabilir gibi" bunu hangi akılla söyledim hiçbir fikrim yok. Sadece NİYE KİMSE BAŞIMA GELECEKLERİ HABER VERMEDİ? Bu kadar özgüvensiz olup bu dansı yapmak beni zorlayacaktı.
Minho"Tamam o zaman baslayabiliriz."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hyunjin"Hyung yeter bu kadar 2 saattir çalışıyoruz. Ben bittim."
Felix"Bende"
Minho" Tamam, hadi herkes evlerine dağılsın."
Felix'le Minho hyung'un evinden çıktığımız da yollarımızın bir yere kadar birlikte olduğunu öğrendik.
Felix"Ee Hyun, sen ne seçeceksin?Bu sene sınava giricez."
Aslında elimde olsa İngilizce öğretmeni olurdum ama bölüm seçeli iki sene olmuştu. Artık karar degistiremezdim. En başından beri İngilizce seçmek istiyordum ama ailemin zoruyla sayısal seçmiştim.
Hyunjin"Bilmiyorum ki . Ailem doktor ol diyor büyük ihtimalle doktor olurum.Sen?"
Felix" Mimarlık."
Hyunjin" Ah iyiymiş. İlgin var dimi?"
Felix" Evet, ilgimi çekiyor . Minho hyung ne yapacak biliyor musun?"
Hyunjin" O şuan Jisung'u tavlamaya çalışmakla meşgul. Hiç düşünmemiştir.Sangwoo ? O ne istiyor?"
Felix"Sangwoo kim?"
Hyunjin'"Arkadaşın var ya teneffüslerde yanına geliyor."
Felix"Seungmin'den mi bahsediyorsun?"
Hyunjin " Ah evet, Seungmin." O işsiz çocuğun ne olacağını merak etmiştim.
Felix"Psikiyatrist . İnsanların psikolojisi ilgisini çekiyor. Ama manyaklaşti biraz. Birini sadece bir kez görüp hakkında bir sürü tahminde bulunuyor. Bu çok korkutucu ve en kötüsü benim bile kendim hakkımda fatketmediğim şeyleri farkediyor. Aslında o kadar da kötü değil yani arkadaşım olmasaydı kötü olurdu. "
Hyunjin"Wow. İlginçmiş." İşsiz gibi olduğu için o da Minho hyung gibi 'ne olursa' diyeceğini düşünmüştüm ama sanırım çocuk zannettiğim kadar işsiz değilmiş.
Felix"Burada yollar ayrılıyor. Görüşürüz Hyunjin-ah"diyip bana sarılmasına şaşırmıştım ve kesinlikle çok sıkı sarılıyordu nefessiz kalabilirim.
Sanırım fiziksel teması seviyordu çünkü onu cok kez Sangw-Seungmin ile sarılırken görmüştüm. Evet sıkıntıdan insanları izlemeyi severdim. En büyük hobim ama onlar hakkında Seungmin gibi tahminlerde bulunmak beni aşardı.
Kulaklıklarımı takıp yavaş yavaş yürümeye başladım. Eve ne kadar gec gitsem o kadar iyiydi dimi? Rastgele açtığım şarkılar bana eşlik ederken silentcryy'ın şarkısını içimden geçirdim. Bu gerçekten iyiydi.
............................................................................
Bir türlü yazacak zaman bulamadım
Bu yüzden kısa olduİyi akşamlar staa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Cry / HyunMin
Fanfictionsilenttcry Sessiz odanın ışıklarını söndürmenin ardından ışıl ışıl gülümseyen sen soluyorsun usulca [İletildi 04.00] [Görüldü 04.01]