14

202 26 13
                                    

Fizik kadar sıkıcı bir şey yoktu. Bir de hoca öyle bir anlatıyordu ki sağolsun onun sayesinde biraz uyuyabiliyordum.Tam uyuyacağım sırada kapı 'çat' diye açıldı. Kafamı sıradan kaldırıp kimmiş diye baktım. Nöbetçi öğrenciymiş. Kesin yine bir gezi falan yapacaklardır.

Nöbetçi öğrenci"Pardon hocam, okulda bir sosyal etkinlik düzenleniyo-"

Uff yine okul bir halt yiyor işte çok da önemli olmadığına gore uykuma kaldığım yerden devam edebilirim . Kafamı sıraya koyduğum an yine kaldırdım. 'Dans ' kelimesini duyduğum an kulaklarım açılıyordu.

Nöbetçi öğrenci"-dans ya da şarkı söyleyebilirsiniz. Resim yapmak isteyenler için ise spor salonunda sergi açılacak. İyi dersler hocam."

Birincisi , niye tüm nöbetçi öğrenciler bir anda girip hızlı hızlı konuşup hemen kaçıyorlardı? İkinci olarak hiçbir şey anlamamıştım. Neyse tenefüste kokusu çıkardı.

Ne kadar da şanslıymışım ki zil çalmıştı.
Sınıfa 'Hey hey, browni boy browni boy' diye giren Minho hyung'u gördüm.Felix'in yanına gidip ona bir şeyler sormaya başlamıştı.

Felix'le çok konuşmazdık ama onu severdim. O  kesinlikle fazla tatlıydı. Tabi konuştuğunda bu garip bir ortam yaratsa da tatlıydı işte. Bir de her teneffüs arkadaşı Seungmin miydi , neydi işte onun yanına giderdi. Bazen de o çocuk gelirdi. Şu aralar o sınıfımıza daha fazla geliyordu, hatta her teneffüs geliyordu işsiz midir nedir? Yani sınıfta oturmak varken ve arkadaşın da sınıfına geliyorken bence sınıfta kalmak en iyisiydi.

Düşüncelerimden Minho hyung'un ağzıma soktuğu peçetelerle sıyrıldım.

Minho"Unuttuğumu mu zannettiniz Hyunjin efendi? Tam tamına 5 saat bekledim seni kafede! Hani beraber Matematik çalışacaktık?"

Hyunjin"Hyung unuttum! Ya bırak beni! "
Ağzımdaki tüm peçeteleri ayıkladıktan sonra Felix'in de yanımızda olduğunu farkettim. Aha rezil olmuştum resmen. Şuan bir devekuşu olup kafamı gömmek istiyorum.

Felix"Bunun hakkında bir yorumda bulunmayacağım. Hyunjin bizimle dans edecek misin?"

Ne dansı be?

Felix" Sosyal etkinlik olarak hani öğrenciler dans gösterisi falan yapacakmış ya. Minho hyung güzel dans ettiğini söyledi"

Hyunjin"Ben bunu içimden söylememiş miydim? Herneyse yok öyle bir şey . 3 yaşındaki bebek benden daha iyi dans eder. Minho hyung sadece eğleniyor."

Minho" Bende buradayım farkındasın değil mi Hyunjin? Hemde peçetelerimle?"

Hyunjin"Hyung istemiyorum işte zorlama."

Minho"Ya hadi çok eğlenceli olacak."

Herkesin önünde dans etmek mi çok eğlenceli olacak? Şaka mı bu? Ben titremekten dans edemezdim ki. Sanırım sosyal anksiyetem vardı , tüm belirtileri gösteriyordum ama bunu anneme söylediğimde 'anksiyete ne ?' diyip odadan çıkmıştı. Yani emin değilim ama var gibi. Seçici dilsizlik kesin var. Minho hyung'la vok rahat konuşabilirken Felix'le konuşmadan önce konuşacağım şeyi 50  kere düşünüyordum.Neyse konumuz bu değil.

Hyunjin"Bilmiyorum hyung, bana zaman ver."

Minho"Zaman senin olsun ama 3 hafta var biliyorsun dimi?"

Bilmiyordum ama artık biliyorum.

Hyunjin"Biliyorum hadi görüşürüz. Gidin başımdan."

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sonunda lanet okul bitmiş ve lanet eve gelmiştim. Yani ders çalışıyorum diye odamda yalnız durduğum için çok da sıkıntı değildi şuan evde olmak. Aklıma dans konusu takılmıştı. İstiyordum ama o kadar kişinin önünde yapabilir miyim hiçbir fikrim yoktu. Eğer resmimi geliştirebilseydim resimde çizebilirdim. Sekizinci sınıfta resim çizmeye başlamıştım ve yeni başlayan bir insana gore fena değildi ama aileme gösterdiğimde su saçma şeylerle vakit kaybetme dedikleri için yolun başında bırakmıştım. Dansta  aynı şekilde öyle kalmıştı ama sevdiğim şarkıların kareografileriyle kendimi biraz geliştirmiştim.

Bu konuda bana en iyi cevabı verecek kişi Changbin'di. Kesinlikle ona sormalıydım.

Hey
Changbinnie
C
H
A
N
G
B
İ
N
Önemli
Görünce yaz

Birazdan görür demek istesem de görmeyecekti. Şuan arkadaşıyladır , telefonuna bile bakmıyordur.

Changbin eskiden bizim okuldaydı ama sonra Seul'un diğer tarafında ki bir okula nakil aldırmıştı. Bu yüzden de yurtta kalıyordu. Oda arkadaşı ile hemen kaynaşmış bana ' Tüm günüm onunla geçiyor, aynı sınıftayız, birlikte yemek yiyoruz , birlikte ağlıyoruz, birlikte uyuyoruz , sadece ayrı tuvalete gidiyoruz onun dışında hep birlikteyiz 'yazmıştı.

Ben kesinlikle çok kıskançtım. Oda arkadaşının yerinde olmayı cok istemiştim. 15 yıllık arkadaşı olan benden daha samimi olmuşlardı. Ben onunla hiç uyumamıştım, onunla ağlamamıştım. Birlikte saçma sapan şeyler yapıyorlarmış, ben hep daha fazla saçmalamak istemiştim. Sanırım imkansızı istemiştim. Psikolojim bozulduğunda en çok o benimle konuşuyordu ama ben ona yazıcak zaman bulamayıp ellerimden kaymasına izin vermiştim.

Gözlerim dolmuş yavaş yavaş düşüyorlardı. Düştükleri yere baktığımda şuan bana en iyi gelecek kişinin mesaj attığını gördüm.

............................................................................

Silent Cry / HyunMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin