21

164 20 1
                                    


Seungmin" Hyunjin. Meleğim, hala uyuyor musun?"

Hyunjin"Ya Seungmin beni rahat bırak!" . Güzelim uykumu bölmeye çalışan Seungmin'e baktım. Sonra da saate baktım ve uykuma geri döndüm. Bu yaz gününde yorganı iyice üstüme çekip tekrar uykuya dalma planlarım vardı ama sağolsun Seungmin yine beni uyandırmaya çalışıyordu. 2 haftadır birlikte kalıyorduk ve Seung ilk defa bu kadar ısrarcıydı.

Hyunjin"Ne var ya?"

Seungmin"Üniversite tercihleri açıklandı!"

Hyunjin" İyi."

Seungmin"Bu kadar mı? Merak etmiyor musun?"

Hyunjin"Neyi?"

Seungmin" Tercih sonuçlarını"

Hyunjin"Hayı- BİR DAKİKA AÇIKLANDI MI? "

Seungmin" Günaydın Hyunjin"

Hyunjin" YA NİYE DAHA ÖNCE SOYLEMİYORSUN?"

Seungmin" On saattir bunu söylüyorum zaten."

Hyunjin"Ee nereyi kazanmışım? Yerleşmişim dimi?"

Seungmin"Bakmak için seni bekledim."

Hyunjin"NİYE BENİ BEKLİYORSUN?? "

Seungmin"Ya dur, hemen açıklandığı gibi seni uyandırdım işte."

Hyunjin"Tamam bakalım , hadi ."

Hemen açık olan dizüstü bilgisayardan siteyi açtık ama korkudan giremiyordum.

Seungmin"Eminim yerleşebildin meleğim. Çok çalıştın ve sınav sonucun da iyiydi." Elimi sıkıca tutarken söylemişti. Yavaşça bilgilerimi girip sonuç çıkacağı sırada gözlerimi kapattım. Tabi ki bu hareketim üzerine Seungmin'in kıkırtıları kulağıma ulaşmıştı.

Hyunjin"Ya Seungmin gülme, yerleşebilirmiş miyim onu söyle!"

Seungmin"Doğruyu mu söyleyeyim yoksa -"

Hyunjin"Ya Seungmin uzatma ! Stresten altıma yapıcam şimdi!"

Seungmin"Tamam tamam söylüyorum GİRDİN! HEMDE İLK TERCİHİN!"

Hyunjin"GERÇEKTEN Mİ? AA SEUNGMİN GİRDİM!" Dil bölümü okumamama rağmen Seungmin'in baskılarıyla dil sınavına da girmiştim. Seungmin aslında ailemin baskıları yüzünden sayısal okuduğumu , İngilizce öğretmeni olmak istediğimi öğrenince beni en fazla destekleyen olmuştu.

Hyunjin"Hadi ,seninkine de bakalım."

Hemen Seungmin'in bilgilerini girdim ve o da yerleşmişti.

Hyunjin"SEUNGMİN YERLEŞTİN!"

Seungmin" Evet! Psikiyatriye yerleşmişim."

Sevinçten dudaklarımı Seungmin'in dudaklarına bastırdım. Birbirimize olan sevgimizi ve mutluluğumuzu gösteren yumuşak öpüşmemiz çalan telefonumla bölünmüştü .

Seungmin"Sanırım Minho hyung'u cevaplaman gerekiyor."

Hyunjin"Off  . Efendim Minho hyung?"

Minho"İnsan ilk önce bi 'günaydın, nasılsın' falan der ya. "

Hyunjin" Günaydın hyung, günaydın."

Minho"Sanada günaydın canımın içi . Yerlestin mi?"

Hyunjin"Evet, ingilizce öğretmenliği. Sen hyung?"

Minho" Diş-"

Hyunjin"Hyung hala sana inanamıyorum. Bir insan tüm sene boyunca yatıp nasıl bu kadar iyi yapabilir?"

Minho" Ay sen onu bırakta, Jisung'um nereyi kazanmış sorsana."

Hyunjin"Belli oldu senin karın ağrın. Bende diyorum ki ' canımın içi' nerden çıktı. Çok beklersin Hyung. Hadi bye bye"

Minho" Dur-"

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Bir yeni mesajınız var

Minho hyung
Seni gördüğüm
ilk an ağzına peçete
sokuşturcam

[Görüldü]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hyunjin"Sağlığım için onu bir süre görmemeliyim yoksa sevgilisiz kalırsın Seungmin."

Seungmin"Aynen kesinlikle bir kaç peceteyle ölürsün."

Hyunjin"YA BURDA SEVGİLİN ELDEN GİDİYOR BİR ŞEY YAPSANA!"

Seungmin"Kahvaltı yapıyım. Hadi sende mutfağa gel çoktan oldu kahvaltı."

Hyunjin" Konu ne çabuk kapandı ya , neyse geliyorum. Kaç gündür hazır kahvaltıya oturuyorum acaba?" Aslında bu kendi kendime olan bir konuşmamdı ama Seungmin üstüne alınıp beni yanıtlamıştı .

Seungmin"13. Tam tamına 13 gündür kahvaltıyı ben hazırlıyorum."

Hyunjin"Oha seungmin oha. İnsan söylemez yani. Bir kere bunu saymaz. Kırıldım. Tamam bundan sonra ben hazırlarım kahvaltıları ama bil ki yani şuan acıdan ölebilirim. Beni Minho hyung değil aşkım öldürecek. Ah ağlayacağım bu acı çok büyük." Sahte dramam üzerine Seungmin beni takmamıştı sadece gülüp gitmişti. Tamam bende yani sevgilim böyle bir şey yapsa aynı şeyi yapardım ama bu şuan trip atamayacağim anlamına gelmiyordu

............................................................................

Kaç gündür bu bölümü yazıyorum

Bundan sonra da böyle biraz oneshot havasında bölümler gelecek.

Günaydınn

<3

Silent Cry / HyunMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin