Etkinlik günü
Performans sergileyeceğimiz için ilk dersten bizi konferans salonuna almışlardı. Konferans salonumuz fazla büyük olduğundan şanslıydık. Hem tüm okul otursada fazlasıyla boş koltuk kalıyordu ve sahne çok genişti. Dikkatimi bunun gibi şeylerle dağıtmaya çalışıyordum. Yoksa sahne anını düşünerek stres oluyordum. Beni çok saran bir konu da bulamamıştım , yanımda Felix olmasaydı bayılabilirdim. Bir de yanımızda Seungmin vardı. O da şarkı söyleyecekmiş.
Seungmin"Off niye bu kadar erken çağırdılar ki? Burada boş boş oturmak derslerden daha sıkıcı."
Felix"Son prova için Seungmin. Tabi sen son provanı yapmak istemediğin için amaçsızca oturuyorsun ."
Seungmin"Prova yapmamak için çok haklı sebeplerim var."
Felix"Neymiş? "
Seungmin"Söylemem"
Felix"Ya söyle!"
Seungmin"Sana daha önce bahsettiğim bir şey ile ilgili."
Felix"Hangi şey? Bir sürü sey söyledin farkındasın değil mi? Aman neyse ben Minho hyung'un yanına gidiyorum. Bir yere giderseniz bana mesaj atın."onu onaylamamızla gitmişti.
Seungmin"Hey! Çok dalgınsın, iyi misin?"
Hyunjin"Ah evet, sadece bir şeye odaklanmaya çalışıyordum. Ee sey bende gidiyim ne yapmışlar bakiyim" . Off insanlarla konuşurken cok geriliyordum hatta Felix'in Seungmin hakkında söylediği şeyden sonra bu daha gerici yapıyordu. Psikolojimi, beni farketmesinden korkuyordum.
Seungmin"Işıldayan senin ardındaki karanlık gölgeyi yakalayacağım, saklanma benden."
Bu olduğum yerde kalmama sebep oldu. Arkamı döndüğümde bana bakıyordu. Samimi bir gülümseme verip uzaklaştı.
Bu neydi şimdi? Üstüne düşünmeli miyim yoksa bunu Felix'in söylediğine mi bağlamalıyım? Yanıma gelen Felix'le unutmayı seçtim ,prova vaktimiz gelmişti.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hyunjin"Uff Minho hyung, çok gerildim."
Minho"Prova da iyi iş çıkardın o kadar kişi izlemesine rağmen, şimdi biraz daha fazlalar o kadar."
Felix"Hadi Hyun, yapabiliriz. Fighting!"
Sıra bize gelmişti ve karşımda o kadar kişi olunca bir şoka uğradım. Bizim okulda bu kadar öğrenci var mıydı yoksa artmışlar mıydı?
Müziğin başlamasıyla kendimi müziğe bıraktım. Dansa başlayınca daha rahatlamıştım. Dans kesinlikle bana iyi geliyordu.
Dansı bitirdiğimizde gelen alkışlarla birlikte yerimize geri oturduk. Şimdi sırada Jisung vardı ve Seungmin ona moral veriyordu. Yanımda oturan Felix'ten kendi yazdığı bir şarkıyı söyleyeceğini öğrendim. Kısa bir süreliğine 'o olabilir mi?' diye düşünsem de sözleri duyunca vazgeçtim. Kendi şarkımı söyleyeceğim gibi bir şey söylememişti.Belki silentcryy çoktan söyledi ama ben bilmiyorum? Neyse Jisung'un söylediği şarkı 'Alien'mış.
Birkaç kişi daha sergiledikten sonra yanımda fazlasıyla hareketlenen Felix sayesinde sıranın Seungmin'de olduğunu öğrendim.
Felix" Bak şimdi Seungmin çıkacak. Off sesi cok güzel hepimiz eriyeceğiz."
Hyunjin" Onu şarkı söylerken hiç duymadım."
Felix"Çok şaşıracaksınız sesinin güzelliğine"
Şarkı başladığında pür dikkat ona odaklanmıştım. Sözlere gelince şaşırdığım şey sözleri olmuştu. Hemen silentcryy'la olan mesajları açtım. Tüm sözler aynıydı ve Seungmin söylerken bana bakıyordu. Silentcryy seungmin miydi? Olabilirdi, her parça birbirine oturuyordu.
Seungmin'e baktım, o şarkıyı çok güzel söylüyordu . Okurken ki verdiği hissiyattan kesinlikle daha fazlaydı. Gözümden bir yaş düşmesini engelleyemedim. Kim karşısında ona özel yazılmış bir şarkıyı söyleyen ,2 aydır yazıştığı , onu özel hissettiren bir Kim Seungmin görünce mest olmazdı ki?
Şarkı bitince yanıma gelip oturdu Felix'le kısa bir konuşma yaptıktan sonra akıttığım göz yaşını sildi.
Seungmin"Biraz dışarı çıkıp hava almak ister misin?"
............................................................................
Günaydınn
Artık cidden az kaldı
Bu arada bu bulabildiğim en kaliteli wow performansıydı
Sınavlarım başlıyor onlara hazırlanmalıyım bu yüzden bu haftadan sonra çok aktif olamayabilirim
Görüşürüz staa<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Cry / HyunMin
Fanfictionsilenttcry Sessiz odanın ışıklarını söndürmenin ardından ışıl ışıl gülümseyen sen soluyorsun usulca [İletildi 04.00] [Görüldü 04.01]