1-Bulutlar Üzerinden Merhaba

9.2K 696 335
                                    

Kassy-One Sunny Day

Kassy-One Sunny Day

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。

Mavi gökyüzünde, beyaz bulutların çok olduğu bir pazar günüydü.

Minik beden ellerini ince belinden dolgun göğüslerine doğru sürükledi ve yukarıya kaldırdıp gerindi..Dün gece çok güzel uyumuştu.

Yüzüstü dönerek kalçasını hareket ettirirken başını yumuşak yere koydu ve elini uzatarak bir tutam bulut parçası aldı.

Minik buluta iki eliyle kalp şekli verdikten sonra üfleyerek uçmasını sağladı..Bir kaç saniye gidişini izledikten sonra gözlerini kapattı.

Artık neredeyse kimse, bulutlara bakıp şekillerini tahmin etmeye çalışmıyordu. Herkes koşuşturma ya da o garip kutucuğa bakma derdindeydi! Kimse başını kaldırıp gökyüzüne, bulutlara bakmıyordu bu yüzden çoğu zaman insanlara küsüyor ve bulutları gökyüzünden kaldırıyordu bulut melekleri ama ne hoş! Yine çoğu kişi fark etmiyordu bulutların gidişini.

Beyaz küçük kanatlarını bir kaç kez çırparak esnettikten sonra dizleri üzerinde doğruldu.Beyaz kıvırcık saçları önüne geldiği için geriye attıktan sonra tekrar kollarını havaya kaldırarak esnedi. Bir süre şapşal şapşal öylece durdu ardından ayağa kalkarak parmak uçlarında ,bulutların üzerinde yürümeye başladı.

Bazı bulutlardan minik parçalar koparıp kalp desenleri yaparken aklında dün gece izlediği aşıklar vardı o yüzden kalp şekilleri yapıyordu sürekli!

Derin bir iç çekti.. Çok imrenmişti ikisine ayrıca iki sevgiliden biri ona benziyordu..Bembeyaz vücudu, saçları ve açık mavi gözleri vardı yanındaki uzun boylu çocuğun ise lacivert saçları ve kahve gözleri vardı..İster istemez kendisini hayal etmiş saatler süren bir rüyaya dalmıştı bulutlar üzerinde.

Uzağında olan buluta atlayarak parmak uçlarında etrafında döndü. Bulut daire şeklini alırken zıplayarak diğer buluta uçtu..Yavaş yavaş, dalgınca yürümeye devam ediyordu ki duyduğu tanıdık esle arkasına döndü.

"Naber? " Sarışın kıvırcık saçlı, pembe gözleri olan aşk meleği havada uçarken, hafif eğilmiş halde elini salladığında üzerine uçan bedenle kahkaha attı.

İki minik beden birbirlerine sıkıca sarılmış şekilde ayaklarını buluta basarken aşk meleği "Gördüğüm üzere iyiysin. " Diye mırıldanmıştı.

Minik beden başını olumlu anlamda sallayarak elinde kalan bulutla soru işareti yaptı ve aşk meleğini gösterdi işaret parmağıyla. "Oooo harikayım! Dün Tuğkan ile kiraz çiçeklerini görmeye gittik o kadar romantik ve harikaydı ki! Sen neler yaptın? "

Bulut meleği hayran hayran aşk meleğini dinledikten sonra soruyu bulutları göstererek ve ellerini birleştirip başının yanına koyup gözlerini kapatarak verdi.

HRİDAYÂKÂŞ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin