11- Bulutlar Gibi Baloncuklar

3.5K 420 105
                                    

luziavante sana ithaf ediyorum bebiş ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

luziavante sana ithaf ediyorum bebiş ♡

⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。

Heulim 4 aylık hamile..

Aksan kucağına oturan bedene "Bebeğim bekle.. " diye mırıldanırken dolgun kalçalar kasıklarına baskı yapınca inlemişti.

Heulim sızlanarak adamın gözlerine bakarken kasıkları altına masaj yaparcasına okşayan ellerle titrek bir nefes verdi.

"Sakinleş biraz.. " diyerek güldü Aksan. Minik beden yarım saat boyunca sevişmek istediğini anlatmaya çalışmıştı Aksan anlamıştı tabii ama bebeklerine bir şey olursa diye korkuyordu en sonunda internetten araştırırken üzerine üzerine atlayan bedenle telefonunu bırakıp onunla ilgilenmeye başlamıştı. "Ağrıyor mu? "

Heulim başını iki yana salladı. Kasıklarına masaj yapan eli tutarak göbeğine doğru getirdi. Aksan bebeklerini seveken onu izleyen mavi gözlere bakarak dolgun dudaklara öpücük bıraktı. Melek titrek bir nefes verirken kalçaları arasına gelerek kenara çekilen çamaşırıyla başını ,adamın göğsüne yaslayarak elleriyle karnını sardı.

Aksan parmaklarını yavaşça delikten içeriye itti. Kucağında titreyen bedeni yavaş yavaş hazırlarken kısık inlemeleri dinledi ve beyaz saçlar arasına küçük küçük öpücükler bıraktı sonra parmaklarını da delikten çıkartıp sertleşmiş aletini tutarak deliğine konumlamdırdı ve kalınlaşmış beli iki yandan nazikçe tuttu.

Heulim yavaşça oturmaya başlarken "Hepsini içine alma. " diye mırıldanan endişeli Aksan'ın yanağını ,avucunun içerisine alarak dudaklarını yavaşça 'Sorun yok. ' dermişçesine kıpırdattı.

"Biliyorum ama.. Korkuyorum bebeğimize bir şey olursa diye.. "

Heulim gülümseyerek dudaklara öpücük bıraktı. Aletin yarısını içine alarak adamın omuzlarına tutundu,yavaş yavaş kalçasını kaldırıp indirirken siyah gözlere bakarak inlemelerine devam etti..

Aksan bir elini şişmiş göbeğe koyarak okşadıktan sonra ince badinin içine doğru kaydırarak küçük göğüsü okşadı. Duyduğu sesli inlemelerle dik tepeciğin etrafında parmağını yavaş yavaş gezdirirken titreyen bedenin beline ,kolunu sararak sıkıca tuttu.Badiyi yukarıya kaydırarak tepeciği dudakları arasına aldığı zaman kucağında titreyen bedenle göğüs ucunu hafifçe emdi.

Heulim siyah saçlar arasına parmaklarını daldırırken aldığı zevkle gözlerini kapattı.

Aksan tepeciği bırakarak aşağıya kayan badiye bakti. Göğüs ucu kumaş parçasından çok belli olurken gülümseyerek gerdanlığa öpücük bıraktı bu sırada hareketlerini durdurmuş bedenin saçlarını geriye tarayarak kalın beli tuttu. "Devam et bebeğim.. "

Heulim başını olumlu anlamda sallayarak yavaş yavaş kalçasını kaldırıp indirmeye devam ederken ara ara inlemelerin döküldüğü dudaklarını birleştirip kısa öpüşmeler başlatmış ya da küçük öpücükler bırakmışlardı..

HRİDAYÂKÂŞ (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin