⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。
"Bu elbise ile rahat uyuyabilecek misin? " diye sordu Aksan, ayakta uyuyan bedene bakarken. Deniz kenarında oturdukları vakitte güneşin batmaya başlaması ile sabah kahvaltı yaptıkları yerde akşam yemeği yemişlerdi.Aslında Aksan'ın planında akşam ışıklarla aydınlanan kalabalık sokakları, meleğe gezdirmek vardı ama hava karardığı gibi uyuklamaya başlayan bedenin bu gezi işini kaldıramayacağını anlayınca mecburen eve gelmişlerdi.
Heulim başını olumlu anlamda sallarken ayakta sallanıyordu, gözleri kapalı halde esnerken bulutlar üstünde yaptığı gibi arkasındaki yatağa yatarak ince örtüyü üzerine çekip uykuya geçiş yaparken onu izleyen Aksan kendisini tutamayarak güldü. Garip bir arkadaşı daha olmuştu-Diğer garip arkadaşları malum lise tayfasıydı.
Aklına gelen Asaf'la beraber iç çekti. En yakın arkadaşı oydu. Geçimsiz, sinir hastası bir adamdı zamanında..Annesinin ölümüyle beraber depresyona girmişti ama karşısına çıkan sihirli bir aşkla beraber toparlanmış, aile kurmuştu hatta Aksan'ın hep hayalini kurduğu bir şeye sahipti.. Bir bebeği vardı.
Dudaklarında buruk bir tebessüm oluşurken yatakta uyuyan bedende takılı kalmıştı gözleri.
Belki biraz daha canlı, duygularını belli eden bir adam olsaydı çoktan bir aileye sahip olabilirdi. 'Yine başladın. ' diye geçirdi içinden başını iki yana sallayarak, yıllardır arınmaya çalıştığı ve başarılı da olsa arada gelip giden düşüncelerini kovmaya çalışırcasına.
"Hep böyle erkenden uyuyacak mısın ki? " diye fısıldadı, huzurla uyuyan meleğe bakarak ardından odadan çıktı..Balkona çıktığında sigarasını yakarak içine çekti. Dumanı üflerken bulutlardan arınmış gökyüzüne baktı. Birkaç saat sonra içeriye girecekti ki uykulu halde ona doğru sendeleyerek gelen bedenle tebessüm etti.
"Neden uyandın? "
Heulim elini sıcak anlamında kendisine doğru salladı.
"Elbette sıcaklarsın. Örtüyle beraber yattın." diyerek dikelmiş kıvırcık birkaç tutamı kendisini tutamayarak düzeltti. Heulim'in kalbi heyecanla teklerken aldığı değişik kokuyla havayı kokladı ardından rahatsız olduğu için hapşurdu ama bu hapşuruğu çıngırak şeklinde duyulmuştu.
"İyi misin? " diye sordu Aksan. Heulim başını olumlu anlamda sallarken o koku yüzünden tekrardan hapşurdu ve sonra tekrardan hapşurdu. Aksan kaşlarını çatarak "Sigaraya alerjin mi var? " diye mırıldandı.
Heulim ellerini iki yana açarak bilmediğini belirtirken siyah gözler bir süre üzerinde dolaşmıştı tekrar hapşurduğunda ise Aksan evi havalandırmak için camları açtı.
"Uyumaya devam edebilirsin koku birazdan-" derken arkasını döndüğünde ,koltuğa kıvrılmış uyuyan bedeni gördü. Sadece birkaç saniyeliğine arkasına dönmüştü!Sessizce gülerken yavaş adımlarla koltuğa yaklaşıp minik bedeni gelin tarzı kucağına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HRİDAYÂKÂŞ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] ⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。 Mavi gökyüzünü süsleyen beyaz bulutlara şekil veren, üzerlerinde yaşayan, onlara dokunabilen biri olabilir miydi? ⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。 Hridayâkâş -Gökyüzüne baktığımızda hala ümidimizin olduğunu hissetmek, umutlanmak.