⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。
Aksan akşama doğru bütün çocukları evlerine götürdükten sonra yavaş adımlarla evin yolunu tuttu.. Gökyüzü turuncu bir haldeyken bulutlar hala yerini koruyordu.
Gözlerini bulutlarda dolaştırırken minik bir el figürü gördü..Sanırım Heulim el sallıyordu bu yüzden elini kaldırarak hafiften salladığında bulutlar üzerindeki bedeni farkında olmadan çok mutlu etmişti.
"Orada nasılsın? " Diye sordu Aksan. Baş parmağını havaya kaldırmış Heulim bulutu birde soru işareti yollanmıştı yanında, buna cevap olarak "İyiyim."Diye mırıldandı.
Heulim eve varan adamı bulutlar üzerinde takip etmişti.. Aksan eve girerken dizleri üzerine çömeldi ve büyükçe esnedi.
Akşam oluyordu..Bu uyku saatinin geldiğini gösterirken ilk defa uyumamak ve saatlerce birisiyle konuşmak istiyordu ama ne kadar direnmeye çalışırsa çalışsın yapısı gereği uyuyakalacaktı.
Bir kaç dakika sonra balkona çıkan adam "Yemek yiyeceğim. " Dediğinde olumlu bir parmak yolladı. Aksan son kez bulutlara bakarak içeriye girdikten yaklaşık yirmi dakika sonra maden suyu ile balkona tekrardan çıkarken hava iyice kararmaya başlamış ve bulutlar azalmıştı.
"Heulim." Diye mırıldandığında küçük bir ayıcık bulutu gördü. "Akşam burada olacak mısın? "
Üzgün bir Heulim bulutu olumsuz bir parmak işareti yaparken ,ardından yatak ve birkaç tane 'Z' harfi gökyüzündeki yerlerini sırasıyla aldı.
"Anladım.. Şimdi mi uyuyacaksın peki? Hava karardı."
Olumlu parmak kaldıran üzgün bir Heulim bulutu ile gülümsemesini saklamak için maden suyundan bir yudum aldı Aksan. "Peki o zaman Heulim. İyi geceler sana. "
Heulim bir kalp bulutu yolladıktan sonra bulut tabakasını üzerine çekti ve yüzüstü yatarak ,ellerini çenesinin altına yasladı..Bulutların dağılması ile orataya çıkan aya bakarken 'Bunun için çok erken ama ben sanırım aşık oluyorum... Cupid'in anlattığı her şeyi yaşıyor kalbim!'Diye geçirdi içinden.
Umut dolu hayaller kurarken başını yumuşak buluta yaslayıp gözlerini kapadı..Kendisini uykuya teslim ederken dudaklarındaki minik gülümseme yerini korumuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HRİDAYÂKÂŞ (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] ⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。 Mavi gökyüzünü süsleyen beyaz bulutlara şekil veren, üzerlerinde yaşayan, onlara dokunabilen biri olabilir miydi? ⋆。˚ ☁︎ ˚。⋆。 Hridayâkâş -Gökyüzüne baktığımızda hala ümidimizin olduğunu hissetmek, umutlanmak.