💫chapter 16💫

1K 153 11
                                    

ගෙදර ආපු ගමන් ජන්කුක් වෝෂී එක්ක කාමරේට ගියා..
ටිකකින් වෝෂි wash දාගෙන කාමරේට එද්දී ජන්කුක් කාමරේ හිටියෙ නෑ.. ඒත් කාමරෙන් බැල්කනි එකට යන්න තිබ්බ දොර ඇරලා තිබුන නිසා වෝෂි දැනගත්ත ජංකුක් එතන ඉන්න බව...

හිමියන් ජංකුක් ලගට ගිය වෝෂී තමන්ට පිටුපස හරවලා ඉන්න ජන්කුක්ව back hug කරලා කතා කරන්න ගත්තෙ ජංකුක් දැන් ඉන්න ප්‍රශ්නෙ එයත් දන්න නිසයි.

" ජංකුක්"

" හිම්ම්"

"I can be your VAMPIRE FLOWER ,meke me yours kuu "

"Baby"

"මාව mark කරන්න කූ.., ඔයා ඔහොම ඉන්න කොට මට නිකං බලන් ඉන්න බෑ.."

"Baby.. listen..listen to me.."

"No kuu , make me yours"

''are you sure baby..?''

''yes...''

වොශිගෙන් ලද අවසරෙන් ජන්කුක් වොශිගේ තොල්වලට බර උනා..ඒ සිප ගැනිමේ තිබ්බේ ආදරේ විතරමයි...වොශිගෙ අත් ජන්කුක්ගේ බෙල්ල වටේ පැටලෙද්දී ජන්කුක් වොශීගේ ඉනෙන් ඇදලා තවත් වොශීව තමන්ගෙ ඇගට හේත්තු කරගෙන වඩා ගත්තේ ඒ හාදුව උපරිමයෙන් රස විදින්න. එමෙන්ම හාදුවෙන් මදක් වත් ඒත් නොවී කාමරය ඇතුලට ආව ජන්කුක් එහෙමම ගිහින් බෙඩ් එක උඩ ඉදගත්ත...ජන්කුක් වොශීගේ උඩු තොලත් යටි තොලත් මාරුවෙන් මාරුවට උරද්දී වොශිත් ඒකට පෙරලා ප්‍රති‍චාර දැක්කුවා..හාදුව ටිකෙන් ටික රලු වෙද්දි ජන්කුක් වොශීගේ කම්මුල දිගේ පහලට ඇවිත් වොශීගේ බෙල්ලෙ සියුම් තැන් උරන ගමන් කෙල්ලගේ ලුස් ෆ්‍රොක් එක යටින් එක අතක් දලා බ්‍රෙස්ට් මසාජ් කරන්න ගත්තා..ජන්කුක්ගේ මේ පහස දරාගන්න බැරි උන වොශීගේ කටින් හීන් කෙදිරියක් පිට වෙද්දි ඒකෙන් තවත් හයිප් උනු ජන්කුක් කෙල්ලගේ කලවාවලින් අල්ලලා වඩා ගෙන බෙඩ් එකට අරන් ගියේ මොහොතකටවත් ඒ සිප ගැනීම නතර නොකර...

''ම්හ්හ්ම් ජන්කුක්.හ්..''

බෙල්ලත් පැත්තට ඇල කරගෙන තමුන්ගේ නමින් කෙදිරිගාන කෙල්ල දිහා ජන්කුක් බලන් හිටියේ උතුරලා යන ආදරයකින්...ඒ වගේම රාගයකින්... ඒත් එයාට වොශීව රිද්දන ඕන නැ..ඒක නිසා ජන්කුක් කෙල්ලගෙ කම්මුල අතගාන ගමන් වොශිගේ එහාපැත්තෙන් ඇල උනා...එකපාරටම ජන්කුක් එයාගෙ වැඩේ නවත්තපු නිසා වොශි ජන්කුක් දිහා බැලුවෙ ඇයි නැවැත්තුවෙවගේ අහන ලුක් එකකින්...වොශි ඇස් වලින් කියපු දේ තෙරුම් ගත්ත ජන්කුක් ලාවට හිනා වෙලා මෙහෙම කිව්වා..

VAMPIRE FLOWER ||JJK|| [COMPLETED]Where stories live. Discover now