რამოდენიმე წუთში ვფხიზლდები მაგრამ თვალებს არ ვახელ. მეშინია. მეშინია იმის რომ თვალებს თუ გავახელ ამით რაღაც ცუდი მოხდება. ვგრძნობ როგორ გავოფლიანდი, მთლიანად ოფლში ვცურავ. იცებ ჩემი სახელი მესმის 'ჯისუ!' 'რა მოუვიდა?' 'ცუდად გამოიყურება' 'თვალები გაახილე!' თვალებს ვახელ და ყველანი აქ არიან. ჯინი, ნამჯუნი, თეჰიონი, ჯონგუკი, ჯუიანგი, ქაი, ჰოსოკი და სოჯუნიც. ყველანი ჩემი საწოლის ირგვლივ არიან. მე გამეღიმა მაგრამ ისევ გავითიშე.
ჯინის ფოვ*
თეჰიონი: - ჯინ გაიღვიძე - უკვე გათენდა თეჰიონი კი როგორც ყოველთვის თავზე დამადგაჯინი: - ხო, ხო ვდგები - ვთქვი და საბანში ჩავძვერი ისევ. დიდი წბვსლების შემდეგ საბოლოოდ მაინც ავდექი. სამზარეულოში გავდი და ყველა აქ იყო ჯისუს გარდა
თეჰიონი: - უი ჯისუსაც გავაღვიძებ - მაგრამ შევაჩერე და ვთქვი რომ მე გავაღვიძებდი. სასადილო დავტოვე და ჯისუს ნომერისკენ წავედი
ჯინი: - ჯისუ შეიძლება? - კარები შევაღე და შევედი. ჯისუ მთლიანად ოფლში ცურავდა. სახეზე სულ აწითლებული იყო და ოფლი სდიოდა. თან რაღაცას ბუტბუტებდა - ჯისუ გაიღვიძე! - ძალიან ვნერვიულობდი. ქვევით ჩავირბინე და სხვებსაც დავუძახე. მალე ისინიც ამოვიდნენ
თეჰიონი: - ჯისუ! - თეჰიონი მაშინვე საწოლისკენ გაიქცა
ნამჯუნი: - რა მოუვიდა - ისიც მას მიყვა
ჯუიანგი: - ცუდად გამოიყურება - თქვა და შუბლზე ხელი დაადო - იწვის!
ჯონგინი: - ჯისუ თვალები გაახილე! - მალევე ჯისუმ თვალები გაახილა. მე მისი ხელი მეჭირა ხელში. გაგვიღიმა და შემდეგ ისევ დაიძინა.
ჯონგინი: - ჩემი მანქანით წავიყვანოთ საავანდყიფოში! - ჯისუ ავიხუპე და მანქანაში ჩავსვი. ყველანი მას გავყევით. საავანდყოფოში მივიყვანსთ. ექიმმა გასინჯა და თქვა რომ რაღაც დიდ სტრესი გადიტანა, ამან სიცხე მისცა თან ძლიერი. ხვალ კი უკვე სახლში წავიყვანთ. ახლა კი პალატაში წევს. გადასხმას უკეთებენ. სიცხემ დაუწია მაგრამ ახლა 37.6 აქვს. იმედია უკეთ იქნება. ძალიან ვნერვიულობ. რატომ მოხდა ეს? ნუთუ ამხელა დარტყმა მიიღო გუშინ? მაგრამ ჩვენი საუბრის შემდეგ უკეთესად იყო.
YOU ARE READING
სამყაროს გასაღები
Fantasyრა მოხდება მაშინ როდესაც შენს მიერ შექმნილ სამყაროში მოხვდები? რა გელოდება წინ? გოგონა სახელად ჯისუ მოხდება მის მიერ შექმნილ სამყაროში. ნუთუ შეძლებს იქედან თავის დაღწევას?და საერთოდ სურს უკან დაბრუნება..?