თავი 37²

149 27 7
                                    

ჯისუ: - გთხოვთ დაეხმარეთ! გთხოვთ გადაარჩინეთ - ატირებული ხმით მივსდევდი საკაცეს რომელსაც სამი ექმი მიაგორებდა. ქაი უგონოდ იწვა და თვალებს არ ახელდა. რამდენი ვეხვერწე მაგრამ არ მელაპარაკება და არც იღვიძებს! ძინავს და მაიგნორებს! ასე რატომ აკეთებს? გაიღვიძოს! გაიღვიძოს რომ ვეჩხუბო და დავტუქსო!

შინჰე: - ჯისუ, რა მოხდა? - უცებ შინჰე მომვარდა - ჯონგინ! რა მოუვიდა? - უაცრად გაშეშდა და ექიმებს მიუბრუნდა - სასწრაფოდ საოპერაციო მოამზადეთ! - ექიმებმა ქაი სადღაც წაიყვანეს. მეც უნდა გავყოლოდი მაგრამ შინჰეს ხელები მაკავებდა - ჯისუ, აქ მოიცადე. ყველაფერი კარგად იქნება

ჯისუ: - შინჰე, ქაი მელოდება. მას უნდა გავყვე - შენჰემ პალატისკენ წასული ისევ შემაჩერა - შინჰე ის ჩემს გამო დაშავდა! მან ხელი მკრა რომ გადავერჩინე! ის სატვირთო მას დაეჯახა შინჰე! მის ადგილას მე უნდა ვიყო! - ისტერიკული ტირილი ამიტყდა და გული საშინლად მტკიოდა - მე უნდა ვკვდებოდე! მე უნდა ვიწვე საოპერაციოში! - იქვე ჩავიკუზე და ტირილი დავიწყე.

შინჰე: - ექთანო, დამამშვიდებელი გაუკეთეთ და პალატაში დააწვინეთ. მე კი ოპერაციას დავესწრები - ეს სიტყვები გავიგე, შემდეგ ხელზე ნემსი გამიკეთეს. არც კი შევეწინაღმდეგე, ისევ ვტიროდი. შემდეგ წამომაყენეს და ნელი ნაბიჯებით მივყავდი პალატაში, ხელზე რაღაცა შემიერთეს და მალევე ჩამეძინა.

როდესაც გავიღვიძე მაშინვე წამოვხტი და გარეთ გავვარდი

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

როდესაც გავიღვიძე მაშინვე წამოვხტი და გარეთ გავვარდი. იმ პალატის კარებთან მივედი სადაც ქაი იყო.

სამყაროს გასაღებიWhere stories live. Discover now