"Mohli bychom se jít projít, chci vám něco říct," navrhl Harry, když došel ke svým kamarádům.
" No chtěli jsme za chvíli odejít. Tak se můžem přemístit už teď," navrhla Hermiona a Harry souhlasil. Brzy se ocitli na Grimmauldově náměstí. Jen chvíli museli počkat, než se Siriusův dům objeví. Když se posadili v obývacím pokoji, Harry si dodával odvahu, aby jim pověděl pravdu.
" Tak jo... myslím, že jsem právě provedl tu největší pitomost, co jsem za svůj život udělal," povzdechl si Harry a přecházel po místnosti sem a tam
"O čem to mluvíš, kámo?" nechápal Ron.
"Asi budeš potřebovat panáka nebo to s tebou sekne," řekl Harry a kouzlem poslal pro láhev a dvě sklenky.
" Trochu je děsíš, Harry," řekla Hermiona opatrně.
" Nejvíc sám sebe. Nechápu, co mě to popadlo," hlesl.
" Tak už to vyklop," řekl Ron když nalil sobě i Hermioně whisky.
" Ehm tak jo. Víte, jak jsem si za ředitelkou. Bavili jsme se o Snapeovi. Pověděla mi, že je na tom zle, chtěl jsem mu pomoct. Odletaxoval jsme se k němu. Vypadá fakt strašně. Sotva vyžije z toho mála, co si vydělá... Jenže je tak zatraceně hrdej, nic ode mě nepřijme. Nesnáší mě."
" No je to vcelku pochopitelné po tom všem," řekla opatrně Miona.
" Já vím, zatraceně, že je na tom takhle kvůli mě. Jenže copak jsem ho tam mohl nechat jen tak umřít?" zavrčel Harry naštvaně.
" Rozhodně ne!" zavrtěla Hermiona hlavou.
" No kdyby to bylo na mě..." poznamenal Ron.
" Ronalde!" sykla Hermiona
" No co, nesnáším ho!" pokrčil rameny Ron.
" To teď ničemu nepomůže," mračila se Hermiona a ukazujíc očima na Harryho.
" Promiň, jasně kámo, žes ho tam nemohl nechat."
" No a protože je na tom teď takhle, chtěl jsem mu pomoct. Ale protože je to takovej mizera, tak jsem ho prostě musel donutit," řekl Harry.
" Jak jsi krucinál mohl Snapea k čemukoli donutit?" nechápal Ron.
" Požadoval jsem splacení životního dluhu," zeptal Harry a Hermiona zalapala po dechu.
" Cos ho donutil slíbit?"
" Asi jsem se zbláznil. Potřeboval jsem, ale aby si nechal pomoct. Musím ho ochránit. Chovají se k němu otřesně a přitom nebýt jeho, tak by byl Voldemort pořád naživu." řekl Harry.
" Harry, cos udělal?" zeptala se Hermiona v obavě.
" Požadoval jsem, aby si mě vzal za manžela. Svatba bude za tři dny," zavřel Harry oči. Nechtěl vidět ty překvapené obličeje jeho kamarádů.
" U Merlinovych koulí, zbláznil ses?" vyjekl Ron a Hermiona si přikryla dlaní ústa.
" Asi jo," vydechl Harry.
" Nešlo to jinak?" mračila se Hermiona.
" Možná, že i šlo, ale v tu chvíli mě nic chytřejšího fakt nenapadlo. Vy jste ho neviděli, vypadá vážně strašně."
" No v tuhle chvíli je to už jedno. Už jsi to vyslovil a smlouva je určitě zanesena na ministerstvu,"
" Jo..." přikývl Harry.
" Co bude teď kámo?" zeptal se Ron.
" Teď musím zařídit spoustu věcí. Za tři dny tu bude Snape bydlet. Musím ti tu začít vyklízet."
" No máš co dělat, pořád je to tu dost zaneřáděný černou magií. Asi si vezmi v práci volno," poplácal ho Ron po zádech.
" No vidíš... Přijdete doufám na obřad. Potřebuju svědka, Rone."
" Jasně, že přijdeme. Nenecháme tě v tom," přikývl Ron a Hermiona také.
" Díky," vydechl Harry úlevně po chvíli mu úřední sova přinesla obálku. Dopis z ministerstva o smlouvě k životnímu dluhu.***
Severus Snape zíral na prázdný krb. Před minutou odtud zmizel Potter. Zachránce kouzelnického světa a podle všeho teď jeho budoucí manžel.
U Salazara, co si ten zatracený kluk jenom myslí? Že na mě vyrukuje se splacením životního dluhu a já budu skákat jak on píská? Pitomá smlouva.
Severus se zadíval na pergamen před sebou.
Vážený pane Snape
Byli jsme informováni, že pan Harry Potter, u kterého máte životní dluh ze dne 28.6. 1999, požaduje jeho splacení ve formě manželského svazku s vámi, které má být uzavřeno za tři dny od zaslání tohoto dopisu. Zajisté vám je známá skutečnost, že nepodvolením se riskujete ztrátu magie a později ztrátu života.
Severus se otřásl.
To přeci nejde napochodovat sem, říci mi takovou věc a zmizet.
Přeci mne nemůže nutit mít s ním sex? Jsem sice bisexuál jako téměř všichni v kouzelnické společnosti, ale tohle je zatracený Potter. Nesnáším ho! Snad bych se z manželských povinností mohl nějakým způsobem vykroutit. Na druhou stranu, co bych mohl já požadovat od něj?Severusovi se blýsklo v očích a začal spřádat plán, jak tohle využít ve svůj prospěch a v příčetnosti přežít.
***
Harry si nechal u právníka sestavit předmanželskou smlouvu a poslal její návrh Snapeovi. Ten mu obratem poslal zpět se spoustou poznámek k úpravám. Harry se pousmál, když to uviděl.
Aspoň, že nad tím přemýšlel a nechce zahodit svůj život.
Pár poznámek vzal úvahy a zbytek prostě ignoroval. Poslal mu smlouvu zpět a čekal s čím Snape vyrukuje.
Doufal, že si spolu vybudují přátelský vztah, a možná časem snad i nebo víc. Ne že by ho Snape bůhví jak přitahoval, ale on byl jediný člověk, který v něm neviděl jen slavného zachránce kouzelnického světa. Věděl, že se k němu bude chovat jinak. Jistě, tím svým osobitým způsobem, ale to mu nevadilo, byl na Snapea zvyklý. Otázkou však zůstávalo zda se vzájemně nakonec nepozabijí.Harrymu den před svatbou napsala Hermiona, že našla cosi v nějaké knize a chce to s ním prodiskutovat. A tak se spolu sešli na Příčné. Stejně potřeboval zajít do lékárny, aby objednal spoustu přísad do lektvarů. Musel Severusovi vybavit jeho novou lektvarovou laboratoř. To byla mužova podmínka.
Když se přemístil, Hermiona už na něj čekala u vchodu do lékárny. Tam podal dlouhý seznam přísad s tím, že se pro všechno vrátí druhý den. S Hermionou poté zašli do místní cukrárny.
" Tak povídej, cos objevila?"
" Něco jsem si pročítala ohledně kouzelnického manželského svazku a narazila jsem na to, že manželé mezi sebou mohou propojovat svou magii."
" Počkej, vždyť Snape teď žádnou nemá," zarazil jí.
" Jo, protože má poničené magické jádro. Ale možná budeš schopen mu po malých částech svou magii předávat a tím by se mohlo jeho jádro začít uzdravovat."
" To víš určitě?" zeptal se dychtivě Harry.
" No, je to jen teorie, ale mohl by ses na to zeptat nějakého lékouzelníka."
" Takže kdyby to šlo, tak by časem mohl zase čarovat?"
" Možná že jo," pokrčila rameny.
" Nemůžu se dočkat až mu tohle řeknu."
" Počkej, je tu ještě jedna věc, co s tím souvisí a kterou jsem ti ještě neřekla. Abyste mohli sdílet magii, musí mezi vámi být velmi intimní vztah."
" Cože?" zarazil se Harry.
" Sexuální magie je hodně silná záležitost," zrudla Hermiona.
" Počkej, ona existuje taková magie?" vykulil Harry oči.
" Vážně Harry, měl jsi v té škole občas poslouchat," protočila Hermiona panenky. Harry se uchechtl a chvíli přemýšlel.
" Mohla bys mi ty knihy půjčit? Chci si o tom víc přečíst," zeptal se Harry.
" Jasně, pošlu ti sovu. A jsi si jistý, že tohle chceš? Přeci jenom je to Snape," zatvářil a se rozpačitě.
" Jo vím, koho si hodlám vzít. Ale nezastaví mě to. Pokud mu tím pomůžu, tak to udělám. Teda pokud to bude chtít on."
" Trochu se bojím, že tě to semele, Harry," položila mu ruku na rameno.
" Myslíš, jakože se do něj zamiluju? Protože on má vyloženě kouzelnou povahu," uchechtl se Harry.
" Jo já vím, že to zní šíleně..." usmála se.
" To máš pravdu, je to šílené. Pořád je to Snape, víš jakej dokáže bejt. O moje srdce bych se fakt nebál, Hermiono," usmál se Harry, ale svou kamarádku tím moc neuklidnil.
Harry byl vždycky kluk se srdcem na dlani. Nechtěla, aby na svou laskavost zase doplatil.
ČTEŠ
Životní dluh
FanfictionPár: snarry Varování: 18+ Děj: Harry požaduje splacení životního dluhu od Severuse Snapea, kterému se zachránil život po útoku Nagini. Snape se ale brání protože to co Harry požaduje se mu velmi příčí. Nechce se stát jeho manželem. Vždyť se vzájemně...