Když Poppy konečně odešla, vydal se Harry nahoru do ložnice. Našel tam Severuse v posteli, jak si čte a vedle rozepsané nějaké poznámky.
" Dobrý večer, profesore," pozdravil Harry.
" Dobrý večer, Pottere," řekl Severus aniž by vzhlédl od knihy.
" Budete teď ode mě něco potřebovat?" zeptal se Harry a unaveně si promnul oči.
" Momentálně ne," podíval se na Harryho a všiml si, jak je vyčerpaný.
" Dobrá, tak já se naložím do vany," zívl Harry a použil se do koupelny.
" Neměl byste se tak přepínat, Pottere," zamračil se Severus.
" Jo, to už si říkám kolik týdnů," přikývl Harry a zapadl do dveří koupelny.
Severus jen s povzdechem zakroutil hlavou a opět se začetl do knihy. Zkoumal kolik lístků heřmánku by měl dát do novější verze lekvaru. Dnes by měl Potter opět vyzkoušet další verzi lektvaru, který uvařil před pár dny. Pak se uvidí, zda upravit dávkování jednotlivých přísad.***
Harry se přistihl, že klimbá ve studené vodě. Přinutil se trochu probrat. Vylezl z vany, osušil se, oblékal pyžamo a vešel do ložnice.
" Neusnul jste tam?"
" Skoro," zubil se Harry.
" Vyzkoušíte nejnovější verzi Bezesného spánku?" otázal se muž.
" Jo," řekl Harry a vlezl na postel. Severus mu podal lahvičku s modrou tekutinou. A Harry jí poslušně vypil. Když lahvičku Severusovi podával, byl tak omámený, že usnul okamžitě a tělem spadl na Severuse.
" Pottere..." zavrčel muž, ale neměl ještě tolik síly, aby ho odstrčilva mladík byl celkem těžký.U Salazara, musel jsem to přehnat se scvrklofíkem. Co teď s ním? Přeci nebude celou noc spát na mě?
Pokoušel se ho vzbudit, šťouchl do něj, ale nepomohlo to, Harry se ve spánku jen zavrtěl a muže objal. Severus ztuhl.
Jak takto budu moct usnout?
Ne že by nebylo příjemné, když ho po dlouhé době někdo objímal, ale musí to být zrovna zatracený Potter?
Severus si povzdechl položil knihu na noční stolek a zhasl lampičku. Trochu víc se uvelebil na svém polštáři.
Kam na dát sakra své paže? No nejspíš ho budu muset také obejmout. Pottere tohle si u tebe vyberu.
Severus skřípal zubama a zavřel oči. Pokoušel se usnout, což se mu po chvíli podařilo.
Když se Harry ráno vzbudil nalepený na Severuse celým svým tělem. Byl zmatený.
" Pottere," zavrčel Snape, který si byl jasně vědom toho, že ho Potter šťouchá do boku svou ranní erekcí.
Harry se zatvářil omluvně a od Severuse se odtáhl. I když teplo druhého těla mu poté chybělo.
"Omlouvám se," ušklíbl se Harry.
" Je to i má chyba, neodhadl jsem správně dávkování. V podstatě vás to poslalo téměř okamžitě do limbu. Budu to muset znovu přepočítat," zamračil se Severus.
" Chtěl byste pomoct do koupelny nebo to už zvládnete?"
" Vzhledem k tomu, že jsem vás nedokázal za celou noc i ráno ani odsunout na stranu, tak bych pomoc ocenil," zavrčel Severus.Harry přikývl a odvalil se. Přešel na druhou stranu postele a pomohl Snapeovi do sedu a pak do stoje. Severus byl o trochu vyšší než Harry, ale mladík ho zvládal podpírat.
Dovedl ho k toaletě, donutil ho se skřípěním zubů sundat spodní díl pyžama a když ho posadil a ujistil se, že nespadne, nechal ho samotného, aby vykonal co musel.
Po pár minutách přišel. Kouzlem nechal zmizet obsah v míse ještě než se k němu přiblížil a pomohl mu vstát.
" Madam Pomfreyová říkala, že musíte do koupele. Přidám vám tam nějaké přísady. Harry cestou vykouzlil křeslo, kam Severuse vzápětí posadil. Připravil mu koupel a muže do ní poté přesunul.
" Neutopíte se tu?" zeptal se Harry starostlivě.
" Domnívám se, že se zvládnu vykoupat, jako včera," zavrčel Snape. Nesnášel když se o něj někdo staral."Dobře, já teda jdu obléknout do práce. Madam Pomfreyová přijde každou chvíli," usmál se Harry.
***
Uběhlo pár dní a Severus se plně zotavil a když už byl schopen normálně fungovat, pustil se opět do výzkumu nové receptury Bezesného spánku.
Uvařil několik dávek v různým poměrem přísad a Harry je postupně zkoušel. Některé fungovali lépe, jiné hůře, ale nakonec Severus našel ten správný poměr a nový Bezesný spánek byl na světě.
Harry ho užíval obden a nevytvořil si ani závislost ani rezistenci a tak se Severus rozhodl vše pořádně sepsat a vyřídit si patent na ministerstvu. Podal si oficiální žádost a odpověď mu přišla během týdne. Že musí doložit veškerou dokumentaci a také se dostavit před komisi kde lektvar uvaří a přivést testovací subjekt, který mu ve výzkumu pomáhal."Pottere, měl byste příští týden čas?" zeptal se jednou u snídaně Severus.
" Co byste potřeboval?" podíval se na něj Harry.
" Zajít na ministerstvo. Potřebují nás oba kvůli patentu," ošil se trochu muž. Nesnášel, když musel o něco žádat druhé.
" Jo, můžu si vzít volno. Stejně mi vedoucí stále nadává, ať si ho vybírám že toho mám strašně moc," pokývl Harry hlavou.
" Děkuji," řekl Severus tiše a Harry se na něj usmál a chytil ho za ruku.
" To je samozřejmé. Jsem rád, že můžu pomoct. Už je na čase, aby vás všichni začali brát zase vážně,"
Severus si ho jen měřil pohledem ale nic neřekl. Uvnitř však cítil vděčnost.Nebýt Pottera, Merlin ví jak by to skončilo.
***
To ráno kdy měli na ministerstvu schůzku, byl Severus celkem nervózní. Ale nepoznali byste to na něm, uměl své emoce dokonale skrývat. Jen Harry si všiml výrazu jeho očí a tak ho při přemístění pevně objal, což donutilo Severuse ztuhnout. Když se přemístili Harry zašeptal: " Všechno bude v pořádku."
Zazubil se a Severuse pustil. Ten se cítil zvláštně. Vlastně pokaždé, kdy se ho Harry dotkl. Zdálo se, že to Potter dělá mimoděk. Tu a tam ho chytil za rameno nebo předloktí, výjimečně se dotkl ruky. Nejspíš byl zvyklý se svými přáteli takto jednat. Ale Severus se s tím nějak nedokázal vyrovnat. U Zmijozelů toto nebylo zvykem. Ani u svých milenek či milenců to nevyhledával. Zkrátka žít pod jednou střechou z Nebelvírem vyžadovalo z jeho strany velkou dávku trpělivosti. Harry by jistě souhlasil. Ani se Severusem nebylo jednoduché vyjít.***
"Dobrý den, pane Snape, pane Pottere," pozdravila je úřednice.
" Kdy začneme?" zeptal se Severus, když došli na oddělení patentů.
" Komise dorazí během pár minut, zatím se prosím posaďte," vyzvala se žena. Severus přikývl ale neposadil se, byl příliš nervózní. Harry seděl v pohodlném křesílko a sledoval Severuse, jak pomalu přechází sem a tam. Bylo jasné, že na tom projektu mu velmi záleží. Harry chápal proč. Znamenalo to nejen průlom v lektvarovém světě, ale také doživotní rentu za patent a ta nebude malá. Čili v konečném důsledku to znamenalo nezávislost. Harryho z toho píchlo u srdce. Docela si na toho nerudného lektvaristu ve svém životě zvykl, bude těžké se s ním loučit. Severus podíval Harryho směrem zřejmě vycítil, že ho mladík pozoruje. Harry se na něj díval se smutným výrazem a Severus se zamračil.Co se stalo, proč se takhle tváří?
Náhle však Harry Potter zavrtěl hlavou a usmál se a byl to zase ten bezstarostný mladík. Severuse v tu chvíli napadlo, jaké to bude, až se jednoho dne vymaní z tohoto vynuceného manželství.
Bude mi ten kluk chybět?
Záhy kolem nich prošlo pět postav zahalených v hábitech. Dva kozelníci a tři čarodějky. Lektvarová komise zašla do dveří a Severus s Harrym je následovali. Harry se uvnitř posadil na židli trochu stranou.
A zatímco se komise usazovala za stůl, Severus si položil desky naproti, kde byli na stole přísady, jejíž seznam posílal před pár dny. A také zde stály všechny pomůcky k vaření lektvarů.
Teď se rozhodne o mé budoucnosti...
Severus se nadechl, připravil podklady a spustil.
ČTEŠ
Životní dluh
FanfictionPár: snarry Varování: 18+ Děj: Harry požaduje splacení životního dluhu od Severuse Snapea, kterému se zachránil život po útoku Nagini. Snape se ale brání protože to co Harry požaduje se mu velmi příčí. Nechce se stát jeho manželem. Vždyť se vzájemně...