"... testovacím subjektem se uvolil být můj manžel, pan Potter," zakončil Severus svou řeč.
" Mohl byste předstoupit, pane Pottere?" vyzvala ho čarodějka sedící uprostřed. Harry vstal a postavil se k Severusovi. Chytil ho povzbudivě za ruku s tiskl. Muž ztuhl, ale pak se uvolnil.
" Mohl byste prosím popsat, jak na vás vylepšená verze Bezesného spánku účinkovala?" zeptal se kouzelník vedle předsedkyně komise.
" Několik prvních dávek, které jsem zkusil, mě poslaly do bezvědomí téměř okamžitě," zasmál se Harry Snape mu zmáčkl ruku, aby nevymýšlel blbosti.
" No ale když můj manžel po několikáté upravil dávkování, bylo to lepší. Asi desátá dávka už byla ideální a já ho začal užívat obden. Neměl jsem žádné noční můry a necítím se na tom závislý. Vyzkoušel jsem být týden bez lektvaru a neměl jsem žádné abstinenční příznaky. Sice jsem měl noční můry ale jinak jsem neměl žádné potíže."
" Dobrá. Komise se poradí, vyzkoušíme lektvar zda správně funguje a dáme vám vědět do měsíce," řekla předsedkyně. Severus přikývl a s Harrym vyšli ven.
" To šlo dobře, ne?"
" Těžko říci," pokrčil Severus rameny a všiml si, že ho Harry stále drží. Mladík se podíval stejným směrem a zazubil se.
" Trošku divadlo na ostatní, ale jestli to vadí..." zeptal se Harry ostražitě.
Severusovi se zamračil, cítíc se nesvůj.
" Stejně se musíme přemístit," řekl Harry a chytil ho i druhou rukou. Vzápětí byli fuč.
***
"Co budeme dělat teď, mám volno celý den," zeptal se Harry, když se doma posadil na pohovku.
" Mám několik rozdělaných přísad lektvarů, ale ty mohou počkat."
" Asi bych měl začít vyklízet tu další ložnici," napadlo Harryho.
" Pomohu vám," řekl Severus.
" No tak to ať vás ani nenapadne. Minule mi to stačilo," zavrtěl Harry hlavou.
" Pottere, potřebujete pomoc," zamračil se Severus.
" Dobrá, můžete jít se mnou, ale nebudete sahat na nic, dokud vám to nedovolím," zvedl přísně ukazováček. Snape se ušklíbl se smíchem.
" Merline, přísahám, jako byste byl teď reinkarnace vaší matky."
" Cože?" vykulil Harry oči.
" Přesně toto gesto používala, když se mi snažila za studijních let vyčinit," řekl. Harry se zasmál a užíval si pohled na muže kterému se zjemnily vzpomínkami rysy." Jaká byla?" Zašeptal Harry.
" Milá, srdečná, každý ji měl rád... Tedy kromě zmijozelských. Tam to bylo složité. Mezikolejní rivalita byla velká už tehdy."
" Škoda, že nemám obraceč času. Bylo by krásné je poznat," povzdechl si Harry a zadíval se z okna.
" Mrzí mě to," řekl Severus přiškrceně. Tohle byla věc, kterou si nikdy neodpustí.
" Kdybyste to nebyl tenkrát vy, udělal by to určitě někdo jiný," podíval se mu Harry do nevěřícnych očí.
" Pochopil bych vaší nenávist,"
" Co bych tím získal? Jo, byl jsem naštvaný, když jsem to zjistil, ale když jsme se na to podíval z odstupem, došlo mi že nic jiného jste tenkrát udělat nemohl. Nemá smysl se zabývat tím co nemůžeme změnit," řekl Harry stiskl Severusovi paži a muž se mu pohledem vpíjel do očí. A pak opatrně přikývl.Poté se společně vydali do patra vyklízet druhou ložnici. Harry dával pozor, aby se k Severusovým rukám nedostalo nic nebezpečného. Práce jim šla celkem od ruky, přesto se nedostali ani do čtvrtiny. Když byl čas oběda, šel Harry něco objednat. Nikomu z nich se nechtělo vařit.
***
Měsíc uběhl jako voda a oba začínali být nervózní. Severus kvůli patentu a Harry kvůli Severusovi. Na jakoukoli narážku na cokoli reagoval Severus podrážděně. Harry byl vždycky rád, když mohl jít do práce. A pak přišel dopis z ministerstva. Harry byl už v tu dobu doma.
" Dobrý den pane Snape.
S radostí vám oznamujeme, že po posouzení vašeho návrhu a vzorků na patent ohledně novější verze Bezesného spánku, se komise rozhodla udělit vám patent v plném rozsahu. Můžete jej začít distribuovat do všech lékáren v zemi i mimo ni nebo pověřit firmu. Roční renta z patentu bude činit 300 000 galeonů."Severusovi se z té částky zamotala hlava a musel se posadit.
" V pořádku?" zeptal se Harry. Severus se nezmohl na slovo jen mu dopis podal. Harry přelétl řádky a usmíval se od ucha k uchu.
" To je skvělý, to musíme oslavit!" řekl Harry nadšeně. Přivolal si z lednice šampus, rozlil jej a pak Severuse v návalu štěstí objal a políbil ho na rty. Severus okamžitě ztuhl.
Když si Harry uvědomil, co vlastně dělá, Severuse pustil a tvářil se rozpačitě.
" Pardon,"
" Pottere..." řekl Severus obezřetně.
" Ne, nic neříkejte...," zavrtěl Harry hlavou a utekl z místnosti. V hlavě mu hučelo a jediné na co dokázal myslet, byly Severusovy sladké, měkké rty.***
V
arování 18+
Snape zíral na dveře kudy zmizel Potter. Neschopen pochopit, co se to tu vlastně stalo. Sice si na mladíka za tu dobu, co byli manželé tak nějak zvykl, ale toto byl jiný level. A přesto ho vlastní rty po tom letmém dotyku doslova pálily a srdce mu bušilo až v krku.
Zatracený Potter, proč dělá takové věci?
Zavrtěl hlavou, odmítal se touto šíleností zabývat. Musí oslavit svůj úspěch. Vzal nalité skleničky a šel za Potterem. Našel ho zhrouceného sedět v křesle s hlavou v dlaních prudce dýchat.
Tolik ho to rozhodilo?
" Pottere, odsuňte své adolescentní výlevy na jindy. Dnes mám v plánu slavit," zavrčel a podával mu jeho sklenku.
Harry nechápavě zvedl pohled a když viděl, že ho Severus nechce proklít, sklenku si převzal, přiťukl si s ním a napil se. Severus poté došel pro celou láhev. Pomalu upíjeli bublinky a v tom mlčení jim bylo dobře.
Když dopili celou láhev, měl docela špičku. Severus nebyl zvyklý pít. Rozhodl se zariskovat.
Kdy jindy než teď? Svou magii potřebuji zpět, abych se mohl vrátit do kouzelnického světa. A vždycky můžu zavřít oči a předstírat, že jsem tu s někým jiným
Přešel k Potterovi a donutil ho vstát. Mladík na něj překvapeně zíral, ale než stačil cokoli říct. Severus mu uvěznil rty v majetnické polibku.
"Severusi..." vydechl mu Harry do rtů.
" Pottere. Pojďme vyzkoušet tu šílenost s předáním magie," řekl Severus odmítaje připustit být v této situaci ten podřízený." Opravdu to chceš?" chtěl se Harry ujistit.
" Měl bys toho využít, dokud jsem omámený alkoholem," zavrčel Snape. Harry se zazubil a za ruku táhl Severuse po schodech nahoru do ložnice.Provedl nezbytná čistící kouzla na své i svého manžela. A poté ho povalil na postel. Chvíli zápasil s jeho oblečením, muž na tom byl podobně. Severus ho přetočil na záda a začal si značkovat cestu od jeho krku k pupíku. Harry lapal po dechu. Pak ho mladík odstrčil a zmocnil se mužovi erekce svými ústy. Severus se nechal laskat. Bylo to opojné. Potter byl velmi nadaný v této oblasti. Pak Harry přivolal lahvičku lubrikantu a přidal k dráždění prst k Severusovi otvoru. Muž se trochu stáhl. Nikdy nebyl v dolní pozici. Bylo mu to nepříjemné.
" Musím tě připravit, to přece víš, jinak tě to bude bolet,"
" Mohli bychom to udělat obráceně," namítl Severus.
" Nemůžeme. Abych ti předal magii, musím to udělat společně se spermatem, proto se tomu říká sexuální magie. Děje se to během orgasmu a to musím být v tvém těle," vysvětlil Harry. Severus se zamračil." Nemáš aspoň lektvar vášně?" Zkusil Severus. Cokoli mu pomůže toto přežít bude přijatelné.
" Jo, nějaký tu mám. Pak si to třeba můžem vyměnit, když budeš chtít," řekl Harry. Přivolal si lahvičku s lektvarem a tu podal Severusovi. Ten jej dychtivě vypil.
Za okamžik cítil, jak se mu tělem rozlévá horko a usidluje se mu v rozkroku. Položil se tedy na záda v očekávání věcí příštích...
ČTEŠ
Životní dluh
FanfictionPár: snarry Varování: 18+ Děj: Harry požaduje splacení životního dluhu od Severuse Snapea, kterému se zachránil život po útoku Nagini. Snape se ale brání protože to co Harry požaduje se mu velmi příčí. Nechce se stát jeho manželem. Vždyť se vzájemně...