8.

824 43 4
                                    

Vydali se společně ven. Procházeli se podél Temže po stezce a povídali si o všem možném. Harry se ze Severuse pokoušel dostat, jaká byla jeho matka, když ještě nechodili do školy a Severus se naoplátku ptal, jak zlaté trio porušovalo školní řád. V uvolněné atmosféře se procházeli celé odpoledne. Nemuseli nikam spěchat, bylo to fajn.

" Co kdybychom si zašli na večeři?" napadlo Harryho.
" Na co máte chuť?" zeptal se Severus.
"To záleží jestli chcete jíst u našich nebo po mudlovsku,"
" Přizpůsobím se," pokrčil rameny. Bylo mu to v podstatě jedno. Jídlo je jídlo a je jedno, kde si ho sní.
" Tak půjdeme do Děravého kotle," rozhodl Harry. Rozhlédl se kolem. Nikde nikdo zrovna nebyl a tak chytil Severuse za předloktí a přemístil je.
" Pottere, lehké varování by se hodilo," zavrčel Snape.
" Pardon," zubil se Harry a vydal se k volnému stolu. Hostinský se za nimi brzy vydal a oni si objednali.
První reportér, který se k nim zatoulal byl ještě uctivý. Zeptal se, zda si je může vyfotit a chtěl vyjádření, jak se mají měsíc po svatbě. Poté co ho Snape zmrazil pohledem, který by mohl vraždit, se reportér odporoučel pryč. Další ovšem nebyli tak milí. Když ti dva jedli, strčili jim objektiv fotoaparátu téměř do talíře. Toho třetího Harry vzteky vytáhl za límec a vyhodil ze dveří.
" Snad bychom již měli jít," zavrčel Severus nespokojeně.
" Jo, příště se najíme u mudlů," povzdechl si Harry.
" Toto se vám děje často?" zeptal se Severus, zatímco se ho chytil, aby se mohli přemístit.
" Občas a je to pěkně otravný," zamračil se Harry.
" V tom případě bychom asi neměli vycházet moc z domu,"
" To přejde... snad," doufal Harry.
" Půjdu si číst do knihovny," oznámil mu Severus a Harry přikývl a šel do ložnice na chvilku si odpočinout.

***

Neděle proběhla v línějším tempu, oba se venovali četbě. Severus si vzal pár lektvarových knih a zalezl k sobě do laboratoře. Harry se odvážil otevřít knihu Sexuální magie. Hlava mu z toho šla kolem, hlavně při popisu předání části magie během vyvrcholení. Říkal si, že nebude možné se při orgasmu vůbec na něco takového soustředit, takže by měl nějak trénovat. Pokud do toho se Snapem půjdou, logicky bude očekávat kýžený efekt. Rozhodně s ním nebude chtít spát jen tak.
V knize se dočetl, že předávání magie lze natrénovat pomocí masturbace a předem připraveného předmětu, do kterého magii zapečetí.

No to bude zajímavé... Kde mám jako trénovat, když sdílíme jednu postel... Možná ve sprše? Ach jo, do čeho jsem se to uvrtal?

Kroutil hlavou a četl dál. Ta kniha byla velmi dobrá, dost popisná, takže by Harry neměl mít problém.

***

Severus chtěl vstoupit do knihovny, aby vrátil knihy, které si dopoledne půjčil a v tom zmrzl v pohybu. Potter četl TU knihu.

Zatraceně! Řekl jsem mu, že by ji neměl vrátit, ale copak to znamená, že se tím musíme zabývat hned? Na to vážně nejsem připraven. Proč jsem mu to vůbec říkal? Měl bych si ji nejspíš sám prostudovat, abych věděl, co očekávat.

Knihy položil na komodu, která stála blízko dveří a zamířil do druhé ložnice, kterou začal vyklízet. Nasadil dračí rukavice a dal se do práce.
Uběhla hodina a Severus udělal docela velký kus práce, když v tom narazil na zvláštní sošku plnou černé magie. Byla to bájná medúza. Hadi kolem hlavy byly z kovu a hýbali se, když se k nim Severus přiblížil. Jenže nebyl dost rychlý. Jedna hadí hlava se mu zakousla do ruky. Severus v tu chvíli bolestí vykřikl, medúza se rozječela a její hadi začali jako na povel syčet. Severus upadl na zem a svíjel se bolestí. Černá magie se mu šířila krevním řečištěm a spalovala postupně vnitřnosti.

V tu chvíli do místnosti vrazil Harry.

" Pro Merlina!" vyhrkl Harry a rychlým diagnostickým kouzlem zjistil, co s děje.

Vykouzlil několik menších štítů uvnitř Severusova těla a snažil se úponky černé magie stáhnout z těla pryč. Po deseti minutách se mu to konečně podařilo a on mohl tu černo magii uzavřít opět v sošce medúzy. Tu opatřil silným kouzlem zapečetění.
Poté se podíval na Severuse. Byl smrtelně bledý v bezvědomí a na čele se mu perlil pot. Potřeboval nutně lektvary.
Popadl Severuse do náruče a šel s ním vedle do ložnice. Položil ho na postel a pak si kouzlem přivolal několik lektvarů a ty mu vkouzlil do břicha.
Kouzlem mu svlékl propocené oblečení, osvěžil ho a oblékl do čistého pyžama. Podíval se na předloktí, do kterého ho kousl kovový had. Rány vypadaly dost hluboké. Použil čistící kouzlo a vytáhl hojivou mast poté mu ruku převázal. Od útoku uběhlo půl hodiny a teprve teď si Harry mohl chvíli odpočinout. Raději šel zavolat krbem madam Pomfreyovou, aby ho zkontrolovala zda udělal vše správně.

***

"Pro Merlina Harry, co jste to tu vyváděli? Proč jsi nezavolal hned?"
" Musel jsem to vyřešit hned, postupovalo to velmi rychle. Udělal jsem něco špatně?" zeptal se strachem v hlase.
Poppy zatím projížděla diagnostickým kouzlem Severusovo tělo.
" Ne, všechno se zdá být v pořádku... Akorát léčba bude trvat déle vzhledem k poškozenému magickému jádru," povzdechla si.
" Jak dlouho může být v bezvědomí?"
" To je různé, ale odhadovala bych to tak na dva dny."
" A sakra... Já budu muset zítra do práce," zamračil se Harry.
" Mohla bych tu v tu dobu být, jdou prázdniny, takže to nevadí."
" Měla byste mít spíš dovolenou," zavrtěl Harry hlavou.
" Ani nápad. Hezky si tu počkám, až se ten starý mrzout probere a pak ho sjedu na tři doby za to, že vyvádí takové hlouposti," ušklíbla se Poppy a Harry se od srdce zasmál.
Poté Harrymu vysvětlila, kdy mu má dát jaké lektvary a odešla zase pryč.

Harry se od Severuse nehnul. Přivolal si nějaké knihy a lehl si k němu na postel. Když mu začala horečka, zjistil to tedy velmi brzy. Kouzlem znovu provedl očistu těla, výměnu pyžama a pak mu vkouzlil lektvar do žaludku. Severusovi se udělalo po chvíli o trochu lépe. Harry se rozhodl jít uvařit oběd a protože stejně moc vařit neuměl, spokojil se se sáčkem polévky do hrnečku. Pak se vydal opět za Severusem. Odpoledne byl čas mu vkouzlit lektvar uklidňující nervy po zásahu černé magie.
Severusovo tělo na něj reagovalo docela bouřlivě. Třásl se dobrou minutu, než se uklidnil. Harry ho musel přidržovat, aby náhodou nespadl z postele. A potom už byl úplně v klidu.
Večer byl Harry vcelku vyčerpaný a vedle Severuse usnul. Když se ráno probral na budící kouzlo, byl celý rozlámaný.
Poppy dorazila během čtvrt hodiny. Jen se s ní minul u krbu a spěchal do práce. V kanceláři se ten den ale moc nesoustředil. Dokonce i kolegové si ho dobírali, že myslí na svého manžela místo toho, aby se věnoval papírování. Jen Ronovi sdělil, co se vlastně stalo.

Životní dluhKde žijí příběhy. Začni objevovat