Varování: 18+
Harry se znovu sehnul k Severusově erekci a uchvátil jí do svých úst. Severus zavzdychal. Díky lektvaru to bylo intenzivnější než před chvílí. Když Potter začal sát, Severus zatínal ruce do prostěradel. Harry znovu navedl prst k otvoru. Prvotně se Severus stáhl ale když ucítil, že to v něm vyvolává příjemné pocity, uvolnil se. Když se Harryho nadaný prstík vnořil do mužova těla a našel to místečko. Severus téměř vybuchl.
Harry pomalu roztahoval otvor a sem tam se dotkl prostaty, ale nedráždil jí natolik, aby Severus vyvrcholil.
Když už se zdál plně připraven, Harry se přesunul. Položil si mužovy nohy na ramena, nasadil špičku a pomalu se začal posouvat kupředu. Severus byl tak těsný. Muž zalapal po dechu.
" Uvolni se," zašeptal mu Harry do ucha a políbil ho. Severus vydechl a provedl, co mu Harry radil. Mladík pomalu vklouzl dovnitř až na doraz.
" V pořádku?" zeptal se Harry starostlivě. Severus se vzmohl jen na přikývnutí. Bylo zvláštní se cítit tak plný. A pak se Harry pohnul zpět. Několik pomalých pohybů, brzy vystřídalo rychlejší tempo. Harry se začal pomalu soustředit na předávání magie. Zatímco změnil polohu, aby mohl Severusovi zpracovávat penis rukou, vyslovoval inkantaci. Severus cítil, jak Pottereovi magie vibruje na povrchu kůže. Pak se však přes něj převalil jeho orgasmus a nedokázal vnímat, co dělá Potter. Ten za pár chvil, během svého orgasmu, vyslal proud magie společně s ejakulátem do Severusova těla.
Muž pod Harrym ztuhl, jak cizí magie jeho magickými siločarami proudila k srdci, kde magické jádro sídlilo. Magie se obtočila kolem něj a usídlila se tam, aby mohly uzdravovat.Když se Harry vzpamatoval, vyklouzl pomalu ze Severuse a ztěžka dýchal.
" V pohodě?" zaskuhral Harry.
" Je to zvláštní, cítit tvou magii uvnitř sebe," odpověděl Severus a když viděl v jakém je mladík stavu, dodal " A co ty?"
" Cítím se teď docela unaveně," hlesl Harry a nebyl si ani schopen acciem přivolat Životabudič.Asi jsem to přehnal s tou dávkou magie.
" Donesu ti ho," zamračil se Severus. Nelíbilo se mu to. On sám se teď cítil mnohem líp, než kdy jindy v poslední době.
" To snad bude v pohodě, když se vyspím," zavrtěl Harry hlavou.Snape měl sice citlivý konečník, ale jinak se cítil dobře a tak vstal, utřel stopy po své vášni a oblékl se do županu. Pak se vydal do sklepení, aby přinesl několik lahviček životabudiče. Jednu z nich si Harry vzal a vypil obsah.
" Koukám, že to hodláš praktikovat často," uchechtl se Harry tomu množství lahviček. Muži se na bledém obličeji objevilo pár červených fleků.
" Pottere, já... předpokládal jsem... " řekl Severus rozpačitě.
" Klid, jenom tě škádlím. Mě to nevadí. Však to bylo super, ne?" mrkl na něj Harry. Snape raději prchl před jeho pohledem do koupelny. Potřeboval se umýt. A chtěl být sám se svými myšlenkami.Napustil si vanu hodil do ní pár snítek léčivých bylin pro zklidnění. Nepředpokládal, že ho Potter zranil, protože necítil žádnou bolest, nicméně jeho anální otvor byl teď poněkud citlivější. Prostě Severus věděl o tom, že byl dobře osouložený. Když se uvelebil ve vodě, dovolil svým myšlenkám volně bloudit. Cítil se zahanbeně. Neměl rád tento pocit.
U Salazara... Nikdy by si nepomyslel, že se mi bude líbit v pasivní roli a dokonce budu uvažovat nad opakováním. Jaké by to asi bylo kdybychom to udělali obráceně? Kdybych ho mohl zašukat do matrace. Zatraceně, nejspíš ze mne ještě nevyprchal ten lektvar, že mne něco takového vůbec napadá...
***
Harry zatím ve vedlejším pokoji přemýšlel, jestli Severuse nevyděsil.
Možná jsem neměl tak hloupě vtipkovat. To že mi dovolil to udělat je snad dostatečné. Pottere, ty idiote, co když jsi to celé zkazil? Ale líbilo mu to a moc. Bože, bylo tak úžasné, nořit se do té jeho úzké zadnice a jak u toho vzdychal, skoro jsem se udělal hned jak jsem se do něj dostal. Jaké by to asi bylo, kdybychom si to vyměnili? Cítit jeho obří penis v mém zadku.
***
Když Severus konečně vyšel ven, Harry jen sledoval a lehkým úsměvem na tváři, když si Severus lehal do postele.
" Co, Pottere?" zavrčel Severus. Nejraději by mu smáznul ten jeho připitomělý úsměv z tváře. Nejlépe tak, že by mu nacpal svou erekci do úst. Už jen ta představa donutila jeho penis opět poskočit.
" Nic," řekl Harry se smíchem.
" Jistě proto na mne takto zíraš," odfrkl si Severus.
" Promiň, jen tomu furt nemůžu uvěřit," zubil se Harry.
" To ani já," zavřel Snape oči. Nechtěl se na Pottera dívat. Měl strašnou chuť si ho vzít. Tvrdě a nekompromisně.Pitomý lektvar. Má to snad prodloužený účinek?
Harry toho využil, sklonil se k němu a políbil ho na rty. Muž vzdychl a pootevřel tak rty. Harry vklouzl jazykem dovnitř s plenil muži a ústa. Snape ho najednou popadl, přetočil na záda a prohloubil jejich polibek. Tisknul se k němu svou erekcí a spěšně ze sebe sundaval vrchní díl pyžama.
" Hleďme... ty jsi nějaký dychtivý," vzdychl Harry.
" To ten tvůj lektvar," zavrčel Snape. Pak k němu poklekl, strčil mu svou působivou erekci pod nos s vyzývavým pohledem. Harry si olízl rty a pousmál se a zatímco polykal to chutně vyhlížející maso před sebou. Zelený pohled se vpíjel do toho černého. Severus neshledal nikdy nic tak vzrušujícího jako toto.
Několikrát přirazil do těch talentovaných úst a pak už potřeboval víc. Povalil Harryho na záda a políbil. Vzápětí ho přetočil na všechny čtyři. Použil lubrikant a provedl nezbytnou přípravu. Během chvilky se už nořil do té skvělě tvarované zadnice.Oh Merline! To je ono!
Severus se nedržel vůbec zkrátka. Měl to rád zatraceně tvrdě a tak popustil uzdu své touze a šukal Harryho zadek v neuvěřitelném rytmu. Harry slastí křičel tak, že téměř přišel o hlas. Dokonce ani nepotřeboval žádnou stimulaci svého penisu, Severus přesně narážel do jeho prostaty a poslal tak jeho a vzápětí sebe do orgastického nebe.
Pomalu se vydýchával a užíval si dozvuk, stejně jako Harry. Pak z něj vyklouzl a lehl si vedle. Harry se k muži přitulil." To bylo úžasný," zachraptěl Harry. Dva velké, zelené tenisáky zíraly na muže vedle. Ten pohled byl prostě odzbrojující. Musel ho prostě políbit. Když skončil zašeptal " To tedy bylo."
Harry se pousmál a blaženě stiskl muže ještě pevněji. Zatímco Harry usnul během chvilky. Severus mezitím přemítal, jestli by na Pottera tak reagoval, kdyby v sobě neměl lektvar vášně.
Bylo by to tak zlé, kdyby ano?
ČTEŠ
Životní dluh
FanfictionPár: snarry Varování: 18+ Děj: Harry požaduje splacení životního dluhu od Severuse Snapea, kterému se zachránil život po útoku Nagini. Snape se ale brání protože to co Harry požaduje se mu velmi příčí. Nechce se stát jeho manželem. Vždyť se vzájemně...