Poté šli společně do lékárny. Severus mohl osobně zkontrolovat přísady do lektvarů. U dvou kořenů lichoběžníku se mračil a požadoval lepší kvalitu, jinak bylo vše v pořádku. Velkou krabici poté Harry zmenšil a nesl v dlani. Pak společně vešli do krbu a odletaxovali se na Grimmauldovo náměstí.
Severus ten dům neměl zrovna v lásce a to ze zjevného důvodu, patřil totiž Blackovi. V domě vládl chaos a Snape se zamračil.
" Omlouvám se za ten bordel tady. Pokoušel jsem se místnosti zbavit artefaktů černé magie, ale tím, že jsem na to sám, tak to trvá zatraceně dlouho. Většinou se sem chodím akorát vyspat a když máme těžký případ v práci, tak dokonce spím na pohovce v kanclu."
Snape pozvedl obočí.
" A proto je tu také vyklizená jenom jedna ložnice. Pokoušel jsem se o to teď, když jsem měl tři dny volna, ale bylo toho i tak hodně, " povzdechl si Harry." Zdá se, že si Blackovi zakládali na tom mít zamořený černou magií celý dům," poznamenal Severus a prohlížel si krabice plné odporně vyhlížejících věcí. Jako třeba usušené raraší hlavy, pařáty krkavců jako náušnice a tak podobně.
" To spíš Krátura. Po tom, co byl Sirius uvězněn, tu nadělal neskutečný nepořádek ve všem," zamračil se.
" Proč mu nenařídíte, aby to zlikvidoval?" podivoval se Severus.
" To by mě Hermiona hnala, abych chudáka skřítka vystavoval takovému riziku. Ona si dost zakládá na právech skřítků," vysvětlil mu Harry se smíchem a muž nevěřícně zakroutil hlavou." Moment právě mi došlo... Říkal jste, že je volná jen jedna ložnice?" zamračil se Severus.
" Ehm jo," řekl Harry rozpačitě.
" Zjevně bychom si měli vyjasnit hned na začátku určitou záležitost. Ačkoli jsem nyní vašim manželem, odmítám s vámi spát, Pottere!"
" Profesore, když jsem vám v podstatě nařídil si mě vzít, tak jsem tím rozhodně nemyslel tohle," zavrtěl Harry hlavou.
" Skutečně?" řekl Severus překvapeně. Očekával od Pottera prakticky cokoli, ale toto jej ne.
" Jo... Vždyť my dva se moc nemusíme," řekl má vysvětlenou Harry.
" Velmi jemně řečeno," utrousil Severus.
" Jen jsme chtěl, abyste mi nemohl odmítnout vám pomoct."
" Pro Merlina Pottere, to jste to nemohl vymyslet jinak? Co máte z toho, že jste se zavázal s mužem, se kterým být nechcete o nic víc, než on s vámi?" vyhrkl Severus. Celé to nedávalo smysl. Nejraději by mu za to dal jednu pěstí.Ten pitomec si mi snad zdá...
" No neměl jsem moc času na rozmyšlenou... Navíc třeba až se dáte trochu dohromady, tak to můžeme časem zrušit."
" O čem to mluvíte..." zamračil se Severus.
" Ehmm, asi byste si to měl spíš přečíst. Vlastně na to přišla Hermiona. Ona furt vždycky hledá všechno v knížkách. A já si její teorii ověřil u lékouzelníků. Tvrdili, že to půjde, " řekl Harry, kouzlem přivolal knihy a podal mu je. Severus si je nechápavě převzal.
Když dočetl, jen chvíli zíral před sebe. Moc dobře chápal, co se tím snaží Potter říct. Bylo to na něm. On musel rozhodnout, jak to nyní mezi nimi bude. Tak moc toužil získat svou magii zpět, ale copak mu právě jasně neřekl, že s ním nebude spát? Podíval se na mladého muže před sebou. Byl viditelné nervózní. Netušil co od něj má čekat.
" Tak už něco řekněte..."
" To je šílené..." vydechl Severus.
" Chápu... Jen jsme chtěl, abyste věděl, tě tu tahle možnost je. Je to jen na vás. Já samozřejmě budu respektovat vaše rozhodnutí."
" Děkuji," řekl po chvíli Severus.
" Kdybyste si to přeci jen rozmyslel, můžete to kdykoli říct. Jsem ochoten vám pomoct. Myslím, že jsem vám dostatečně dokázal, že jsem schopnej udělat cokoli,"
" To ano," řekl Severus zařazeně.Skutečně mi teď Potter nabídl, že se mnou bude spát, jen aby mi pomohl uzdravit mé magické jádro? Tedy pokud to budu chtít. Ten člověk je neskutečný.
" Víte co, pojďte si uložit věci do vaší laboratoře. Udělal jsem vám ji ve sklepě," řekl Harry, aby odlehčil situaci a muž přikývl. Vzal krabici s přísadami a následoval Harryho dolů po schodech. To místo bylo perfektní. Dlouhé řady polic, které se hodily pro uskladnění přísad. Několik pracovních stolů, kotlíky... Teď stačilo jen vybalit.
" Je to v pořádku? Snažil jsem se. Vzpomínal jsem, jak jste to míval v učebně lektvarů."Ten kluk se mi snad zdá... On snad vážně chce, aby s mi tu líbilo.
" Ujde to, Pottere," přikývl Snape, neschopen mu přiznat, že je to perfektní.
" Tak fajn já vás tu nechám a půjdu uvařit oběd. Zavolám vás pak," rozloučil se Harry, položil krabičku s přísadami na stůl, zvětšil ji a nechal Severuse samotného.
***
Nahoře kuchyni Harry vytáhl mleté maso a připravil z něj boloňskou omáčku. Ve velkém hrnci dal vařit vodu a když vřela, hodil do ní špagety. Harry neuměl vařit nijak zvlášť, zvládal jen pár základních jídel. Většinou se ovšem odbýval nějakou bagetou za pochodu, nebo si něco objednával. Zvlášť pokud měli složitý případ.
Když měl Harry hotovo, poslal Severusovi patrona a šel jídlo naservírovat. Kuchyně byla vyklizená a tak se mohli najíst v klidu. Severus se objevil během chvilky." Jíte boloňský špagety? Moc toho tady nemám. Většinou si nevařím, ani to moc neumím."
" Chápu, snad bych mohl přispět svou troškou do mlýna," řekl Severus a zasedl ke stolu. Vzal první sousto a souhlasně přikývl.
" Jo, to je jedno z jídel, který umím. Paní Weasleyová mě tohle naučila."
" Sestavím vám seznam, co je třeba nakoupit, abych mohl zítra uvařit."
" Můžeme jít nakupovat společně. Pochopil jsem, že jste člověk který si přísady vybírá raději sám. Asi to nebude jiný ani u vaření."
" Dobrá, po jídle ještě musím označit některé přísady a měl bych mít v laboratoři hotovo. Poté bychom mohli jít nakupovat," souhlasil Severus.Když se najedli, Snape zmizel ve sklepě a Harry kouzlem umyl a uklidil nádobí. Když Severus po půl hodině vyšel ven. Nadiktoval Harrymu nákupní seznam.
" Můžeme jít do mudlovského obchodu nebo jít na trh do Malého Visánku. Občas tam zajdu."
" Jak to pro vás bude pohodlnější," pokrčil Severus rameny. Bylo mu to upřímně jedno. Harry se rozhodl raději pro kouzelnické tržiště.
" Přemístíme se," řekl Harry a podával Snapeovi předloktí, aby se ho chytil. Když společně objevili ve vesnici, zamířili na náměstí, kde stálo několik dřevěných domečků, kde trhovci prodávali své zboží. Severus si mohl vybrat z mnoha surovin, co potřeboval. Když odcházeli, nesli sebou dva velké proutěné košíky plné kvalitního jídla. Harry je přemístil zpět a začal kouzlem uklízet jídlo do lednice a do spíže. Severus mu pomáhal ručně.
" Mohl byste třeba zajít do knihovny, to je jedna z místnosti, která vyklizená je. Ačkoli tam najdete mnoho knih o černé magii, nejsou prokleté,"
" Děkuji, rád se podívám," přikývl Severus a Harry mu ukázal které dveře to jsou. Sám zatím začal likvidovat věci z krabic v obývacím pokoji. Blížil se večer, když Harry konečně zničil poslední předmět z krabice. Zcela vyčerpaný si sedl na pohovku, zavřel oči a vydychával se. Severus po chvíli vyšel z knihovny, kde zapomněl na čas. Když vešel do obývacího pokoje, který byl již vyklizený a spatřil Pottera, jak tam sedí se zavřenýma očima a zarazil se.
" Jste v pořádku, Pottere?" zeptal se nejistě.
" Jo, jen mi dejte minutku," vzdychl Harry. Po chvíli otevřel oči a unaveně se na Severuse usmál.
" Bojím se, že večeři si budete muset obstarat sám. Nebo si sem něco objednejte. Já už dneska nezvládnu nic," řekl vyčerpaně.
" Co jste to tu vyváděl?" zamračil se Severus.
" Chtěl jsem to všechno zlikvidovat co nejdřív, abychom se tu mohli normálně fungovat. Nebral jsem ohled na bezpečnostní zásady."
" To je to vaše věčné porušování pravidel," poznamenal Snape.
" Prosím, teď ne," hlesl Harry a pomalu vstal. Severus pozvedl obočí, ale nehádal se.
" Kam jdete?"
" Jdi se vysprchovat a lehnout si
" Je teprve osm," poznamenal zbytečně.
" Profesore, až budete chtít jít spát. Přijďte nahoru. Ložnici najdete v prvním patře ve čtvrtých dveřích," řekl Harry a pomalu se ploužil po schodech. Severus ho sledoval s obavami.Ten kluk je nemožný. Magicky se úplně vyčerpá a pak sotva vyjde schody. Tohle mu budu muset zarazit.
ČTEŠ
Životní dluh
FanfictionPár: snarry Varování: 18+ Děj: Harry požaduje splacení životního dluhu od Severuse Snapea, kterému se zachránil život po útoku Nagini. Snape se ale brání protože to co Harry požaduje se mu velmi příčí. Nechce se stát jeho manželem. Vždyť se vzájemně...