Pozdě odpoledne se hrnul domů, kde na něj v kuchyni čekala Poppy a velká porce večeře. Harry se podivil.
" No nekoukej a jez, budeš to potřebovat. Dnes byl Severus velmi neklidný. Často jsem jej Musela tlumit lektvary. Skoro by to porazilo koně, vytrvale s nimi jeho tělo bojuje," mračila se Poppy.
" Nemám zítra radši zůstat doma?" zeptal se Harry provinile.
" Rozhodně ne, pracuj tak jak potřebuješ, já to zvládnu na tobě bude ten zbytek," vymlouvala mu to Poppy a zatímco jedl vyskládala na stůl z brašny spoustu lektvarů a vedle na pergamen sepsala v jakých situacích bude který potřeba. Po večeři to s ním ještě prošla a pak se konečně přemístila pryč.Harry si povzdechl a vydal se do ložnice zkontrolovat pacienta. Pohled na muže ho odzbrojil. Ležel uprostřed postele, nezdravé bledý, pod očima kruhy. Na sobě neměl pyžamo jen spodní pradlo. Kolem něj bylo kouzlo, aby udržovalo stálou teplotu o trochu chladnější než zbytek pokoje. Muž začínal mít horečku. Pot se mu perlil na bledé pokožce. Ale Harry měl zakázáno mu teď dát lektvar. Další by mu mohly uškodit. Dnes jich měl v sobě tolik, že by mu odstřelil játra a došlo by k selhání orgánů. A tak si Harry vykouzlil vodu do připraveného lavóru a žínkou ho začal omývat. Mužovi tělo pod tou studenou vodou reagovalo. Bradavky mu ztvrdly a vyskočila mu husí kůže. Harrymu z toho vyschlo z krku.
Zatraceně, vždyť je nemocný, nad čím to přemýšlím?
Zavrtěl hlavou a začal se soustředit, aby provedl co měl. Když skončil, šel se vysprchovat a oblékl do pyžamo. Poté si lehl k Severusovi. Musel ho trochu posunout, aby se na postel vešli oba dva. Byl unavený a tak brzy usnul. Ráno ho vzbudil chladný dotek čísi ruky na jeho paži.
***
Cítil se nepohodlně. Jakási tíha se mu usídlila na prsou a boku. Pokusil se pohnout, ale nešlo to. Pomalu otevřel oči. To světlo bylo něco příšerného. Téměř píchalo do sítnice. Přivřel oči a pokusil se otočit hlavou, což se mu po několika pokusech konečně podarilo. Uviděl, že mu na hrudi spočívá hlava a z boku se k němu tiskne jakési tělo.
Rozcuchaná hlava z níž prosvítal proužek kůže, na které spatřil jizvu ve tvaru blesku.Potter.
Několikrát se ho pokusil setřást. Začínalo mu být strašné horko. A pak s vypětím sil pohnul volnou rukou a položil ji na Potterovu paži. To ho konečně probralo.
Harry bez brýlí zamžoural a pak se zazubil.
" Jste vzhůru," řekl
" Očividně. Kdybyste byl tak laskav a přestal si že mne dělat matraci, byl bych vám neskonale vděčen," řekl Severus tiše.
" Pardon, asi jsem se prostě ve spánku přitulil,"pokrčil Harry rameny a vzal si své brýle z nočního stolku.
" Máte to v plánu častěji?" zhrozil se Snape.
" Já nevím, neovládám vůlí, co se se mnou děje když spím,"
Snape protočil panenky.
" Já se cítíte?"
" Jakoby se po mém těle prohnalo stádo testralů," řekl Severus
" Potřebujete zesílit. Ale lektvary na vás moc nepůsobí. Řeknu madam Pomfreyové, ať vám uvaří silný vývar," přemýšlel Harry nahlas.
" Pottere..."
" Žádné výmluvy. Já stejně musím do práce, takže se o vás bude přes den starat ona. "Snape vydal zvuk podobný zavytí.
" Nemyslete si, že se vyhněte jejímu kázání. Už se na to připravuje od chvíle co přišla," uchechtl se Harry a svetzs se zatvářil zděšeně.
ČTEŠ
Životní dluh
FanfictionPár: snarry Varování: 18+ Děj: Harry požaduje splacení životního dluhu od Severuse Snapea, kterému se zachránil život po útoku Nagini. Snape se ale brání protože to co Harry požaduje se mu velmi příčí. Nechce se stát jeho manželem. Vždyť se vzájemně...