...
Düşüneceğim ve sorgulayacağım o kadar çok şey vardı ki.. Hepsini bir anda yapamayacağımı bende biliyordum. Bunun için bana zaman gerekti. Şu an sadece odaklandığım o koyu kahverengi gözlerdi. Renksiz dudaklar ve kahverengi gözler.. Bunu neden yaptığını merak ediyordum. Beni neden o piç adamın elinden kurtardığını merak ediyordum.
''Bunu neden yaptın?''
Beni duymamış gibi bana bakmaya devam etti. Artık bu durumdan rahatsız olmaya başlamıştım.
''Sana soruyorum. Neden bu işe bulaştın?''
Cümlemi bitirdiğim sırada ayağa kalktı ve kapıya doğru yürümeye başladı.
''Sende mi onlardansın? Bir anda tanımadığım birisi geliyor ve bana 17 yılımın bir yalandan ibaret olduğunu söylüyor. Sence bunlar bir açıklama gerektirmiyor mu?''
Sesim sonunda ağlamaklı çıkmıştı. Bu durumdan nefret ediyordum.
''Ne öğrenmek istiyorsun?'' diye sordu buz gibi sesiyle.
Her şeyi. En detayına kadar öğrenmek istiyordum. Bu olaylar üç beş cümleyle anlatılacak şeyler değillerdi.
''Başından beri bu işin içindeyim. Sana o zarfları getiren bendim. Ben sadece kurye değilim Hayat.''
''O halde neden beni kurtar..''
Cümlem havada kalmıştı. Beni dinlemeden kapıyı çekip çıkmıştı.
...
Merhabalar. Yeni bir hikaye ile tekrar karşınızdayım. Tanıtım bölümü olduğu için biraz kısa kestim. Yeni bölüm en kısa zamanda yüklenecektir. Yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMPAS
Romance... Renksiz dudaklar ve insanı derin bir uykuya çeken koyu kahverengi gözler.. Etrafına parfüm gibi yayılan ağır sigara kokusu.. Teslim olmamam gereken arzular.. Ve pes etmemem gereken bir savaş. ...