7

2.5K 233 8
                                    


Kim Nora ဆိုသော မိန်းကလေးမှာခေတ်ဆန်ဆန်နေတတ်သူ ဖစ်ကာ...လှလဲလှသည်...အသက်လဲ ငယ်သေးကာ.....စကားပြောရင်လဲ ဆွဲဆောင်မူအပြည့်နှင့် သွက်လက်သည်။

.....................................................................

အိမ်ပြန်လမ်းတွင်မူ တိတ်ဆိတ်နေသည်။
ထမင်းစားဝိုင်းမှာထဲက ငြိမ်နေသော Jungkook သည် စကားတခွန်းမှ မပြော....မျက်လုံးစုံမှိတ်ကာ.... ငြိမ်နေသည်....Jimin သည်လည်း ကားမောင်းနေရင်းမှ အတွေးပေါင်းစုံဝင်ခဲ့ကာ....Nora နှင့် Jungkook တို့ပတ်သတ်မူဟာ...ခနလေးပဲဆိုရင် ကိစ္စမရှိ...လေးလေးနက်နက်မဟုတ်ရင် ပြသာနာဖြစ်လာစရာ မရှိပေမယ့်...အကယ်၍ တယောက်ယောက်ကသာ... လွန်ကဲနေသော... သံယောဇဥ်ရှိနေမယ်ဆို.....💔

..................................................................

အိမ်ပြနိရောက်သည်နှင့်....

JM:'' မောင်.....''

စကားပြောရမည်ဖစ်သည်...ငြိမ်နေ၍မပီး...သိသင့်တာတွေ ပြောပြရမည်ဖစ်သည်....ထိုမိသားစုနှင့်... Jungkook ပတ်သတ်မိလျှင် ရှင်းရမည့် အရူပ်အထွေးတွေသည် Jimin ပင် ရှင်းနိုင်မည်မဟုတ်....ပြသာနာတွေ စမလာခင် ကလေး ကို နားဝင်အောင် ရှင်းပြပီး တားရမည်.....

.........

JM:''Nora နဲ့ သိတာ မကြာသေးဘူးမလားး...Nora အကြောင်းတော့ ကိုယ်မသိဘူး..မောင်...ဒါပေမယ့်... Nora ရဲ့ daddy Mr.kim အကြောင်းကိုတော့ ကိုယ်ကောင်းကောင်းသိတယ်....သူက မောင် သွားပီး ပတ်သတ်လို့ ရတဲ့ လူမဟုတ်ဘူး မောင်....''

Jungkook:"ကျနော့်ကို ပိတိပင်နေတာလားး.. Jimin....Nora ကို ကျနော်ချစ်မိသွားမှာ စိုးရိမ်နေတာလား....တစ်မိုးအောက် Park jimin က ကို့ကိုယ်ကို ယုံကြည်မူမရှိဘူးလားး....''

JM:'' စိုးရိမ်လို့ မောင်....ကိုယ်စိုးရိမ်လို့ပါ....မောင်က စီးပွားရေးအကြောင်း မသိသေးသလို... စီးပွားရေး လှည့်ကွက်တွေလဲ မောင်နားလည်မှာ မဟုတ်သေးဘူး....''

Jungkook:''အဟက်...ဘာလဲ ခင်ဗျား... ရဲ့ Company ကို ကျုပ်ရောင်းစားမှာစိုးလို့လားး..''

JM:''ကိုယ် မင်းကို ကာကွယ်ပေးချင်တယ်... Jungkook...ကိုယ်တို့ စီးပွားရေး အရူပ်ထုတ်တွေကြားမှာ..မင်းဘဝလေး အဆစ်ပါသွားမှာ စိုးလို့....ကိုယ် ကာကွယ်ပေးချင်လို့ပါ...''

နှောင်ကြိုးWhere stories live. Discover now