နှောင်ကြိုး
(17)
အရူးတစ်ပိုင်းနှင့် ဆေးရုံရောက်သွားသော Taehyung.....
တကယ်ကို ခြေမကိုင်မိ လက်မကိုင်မိ ဆောက်တည်ရာ မရ....အရူးကြီးတစ်ယောက်လို....."Taehyung..ahh....ဘယ်..ဘယ်လို ဖစ်တာလဲ Tae လေး...''
Taehyung:"အ..အကို Jin...ကျနော်..ကျနော့် Jimin လေးး...ကျနော့် Jimin လေးလေ...ကျနော်ဒီလောက် ခေါ်နေတာ သူပြန်မထူးဘူးဗျာာ....သူကျနော့်ကို သေ သွားစေချင်နေတာလားး...သူ..သူ..ကျနော့် ကို ရက်စက်တယ်ဗျာာ..''
Jin:"Tae.. လေးရယ်...''
လူနာရှင်....လူနာရှင်.. ဘယ်မှာလဲ...
သူနာပြု ဆရာမလေးရဲ့ အလောတကြီး မေးသံ"ကျနော်...ကျနော်ပါ...''
"လူနာနဲ့ ဘယ်လိုတော်စပ်ပါသလဲ....''
"ကျနော်... ကျနော် သူ့ချစ်သူပါ....''
"လူနာက အရေးတကြီး သွေးလိုအပ်နေတယ်...အရေးတကြီးခွဲစိတ်ရမယ်...လူနာရှင်ရဲ့ လက်မှတ်လဲ လိုတယ်...ခက်..ခက်တာက..''
Taehyung:"ဘာ..လာလို့လဲ ဟင် ဆရာမ..''
"လူနာရဲ့ သွေးဟာ အရမ်းရှားပါးတဲ့ သွေးအမျိုးအစားပါ...လူ 100 မှာ 1 ယောက်လောက်ပဲ ရှိတာ...လူနာက ခွဲ စိတ်ဖို့ အချိန်သိပ်..မရဘူး...''
Taehyaung:"ကျ..ကျနော့်ဆီက ယူပါ..ဆရာမ..ကျနော့် တစ်ကိုယ်လုံးက သွေးတွေ အကုန်ထုတ်သုံးလဲ ရပါတယ်....ကျနော်ပေး..ပေးပါ့မယ်..''
"ဘာသွေးအမျိုး အစားလဲရှင့်''
Taehyung:"(..........)ပါ...ကျ..ကျနော့်ဆီက ယူပါနော်..ဆရာမ..ကျနော့်တစ်ကိုယ်လုံးကို သွေးတွေ အကုန်ယူလဲ ရပါတယ်....သူအဆင်ပြေအောင်..ကျနော့် Jimin လေးသက်သာ လာအောင်ပဲ ပြန်..ပြန်လုပ်ပေးပါနော်...နော်... ဆရာမ..သူ့ကိုပဲ ကယ်ပေးပါနော်...''
Taehyung သည်အရူးတစ်ပိုင်း....အရူးကြီးတစ်ယောက်လို အော်ဟစ်တောင်းပန်နေသည်...
"စိတ်အေးအေးထားပါ..လူနာရှင်...လူနာကို ခွဲစိတ်နိုင်ဖို့ 15 မိနစ်ပဲ လိုပါတော့တယ်...အန္တရယ်များတဲ့ ခွဲစိတ်မူ တစ်ခုဖြစ်တာကြောင့်... လူနာရှင်ဆီက လက်မှတ်ကို လိုအပ်ပါတယ်...အကြောင်းကတော့.တစ်စုံတစ်ခုမှားယွင်းသွားခဲ့ ရင် လူနာ ရှင် အသက်ပါ အန္တရယ်ရှိနိုင်လို့ပါ.....''
ဟားးးတိုက်ပီးသာ အော်ရီလိုက်ချင်တယ်....ဒီကောင်ကြီးက ချစ်ရသူလေးအတွက်ဆို.. မလုပ်နိုင်တာ ဘာမှ မရှိ...အသက်ပါပေးရဲတယ်....ကိုယ်ပိုင်ဆိုင်သမျှ အကုန်ပေးရဲတယ်....လူတွေက ဘာမှ မသိပဲ...သူ့ကို လာမေးနေကြတာ.....ဒီကောင်ကြီးက..ဒီကောင်ကြီးက...အကုန်ပေးဆပ်ရဲ ပီးသား......
Jin:"Tae လေး....''
တားမရမှနိးသိပေမယ့် ညီလေးရယ်...အကို အရဲစွန့်ပီး တားမိချင်သေးတယ်...
Taehyung:"အကို Jin.... ကျနော့်ကို ခွင့်ပြုပေးပါ....ကျနော်..Jimin လေးမရှိရင် အသက်မရှင်နိုင်တာ သိတယ်မဟုတ်လား ဟင်...''
Jin:"ညီလေးရယ်.....အကို မတားနိုင် တာ.. သိ.ပေ..မယ့်..လည်း.....''
Hoseok:"Tae..ငါ့ကောင်ကြီး..မင်းလုပ် နိုင်ပါတယ်...မင်းဘယ်လောက်သန်မာလဲ ငါတို့ သိနေတာပဲ...မင်းလုပ်နိုင်ပါတယ်နော်....ငါတို့..ငါတို့ရှ်နေမယ်..''
Jin နှင့် Hoseok တို့လည်း Taehyung အဖစ်ကို ကြည့်ကာ တားဖို့လဲ ခက်...လက်လွတ်ရမှာလဲခက်....သြော်...ဆန်းကျယ်လိုက်တဲ့ အချစ်...ကိုယ့် အသက်ကို ပင် ဂရုမစိူက်နိုင်လောက်အောင် ဘယ်လို အချစ်မျိုးတွေ နဲ့ များ ချစ်မိနေကြတာပါလိမ့် ကွာာ .........💔
YOU ARE READING
နှောင်ကြိုး
Romanceဘဝမှာ အချစ်ကိုတကြိမ်သာလျင်ထိတွေ့ဖူးပီး တယောက်ထဲကိုပဲ သိသော Park jimin..... ငယ်သေးတာမို့ အချစ်ကို မမြင်နိုင် မသိနိုင်ပဲ ကိုယ်စိတ်ကြိုက်တွေပဲရွေးလုပ်နေရင်း တဖတ်လူရဲ့ အချစ်ကို မမြင်နိုင်ခဲ့တဲ့ Jungkook.... သူပျော်နေဖို့ အရေးကြီးတာပါ ဆိုတဲ့ စကားလုံးကိုပ...