16

2.8K 249 22
                                    

နှောင်ကြိုး

(16)

ချစ်လားမေးရင်... ချစ်တာပေါ့....အရမ်းကို ချစ်တာ...ပြန်လိုချင်လားမေးရင်တော့... ဟင့်အင်းး..
မလိုချင်တော့ဘူးမောင်...​ကိုယ်အရမ်းပင်ပန်းနေပီ မို့ပါ....ကိုယ့်မှာ မောင့်ကို ဆက်ပီး ဖမ်းဆုပ်ထားဖို့ အင်အားမရှိတော့ဘူးမောင်.....
.....................................................................

"ပြန်ရောက်ပီလားး...Nora..''

Nora:"ကိုကို...''

Jungkook:"ဟင်...Nora.. ငိုနေတယ်လား..ဘာဖစ်လို့လဲ. ဘာဖစ်လို့ လဲ Nora.. ကို့ကို ကြည့်ပါဦး...''

Nora:"Daddy နေမကောင်းဘူး..ကိုကို..မနေ့က Jimin က daddy ဆီလာသွားတယ် .... Nora ကို ကိုကိုနဲ့ ခွဲပစ်ဖို့ သူစီစဥ်နေပီ ကိုကိုရယ်...''

Jungkook:"Nora ရယ်.. ကိုကို တယောက်လုံး ဘေးမှာရှိတယ်လေကွာ...Nora က ဘာတွေကို စိုးရိမ်နေတာလဲ... ကိုကိုရှိတယ်နော်....တိတ်ပါကွာ...ကိုကို Nora ကို ထားမသွားပါဘူး..''

Nora:" Nora ကို ကတိပေးနော်... ကိုကို...ကိုကိုထားသွားရင်လေ Nora သေ သွားမှာ....''

Jungkook:"Nora ကလဲကွာ...ကိုကို ကNora ကို ထားသွားမယ့်သူလား... တိတ်ပါကွာနော်..လာကိုကို့ဆီကို....''

Jungkook ရင်ခွင်ထဲ မှ Kim Nora သည်...ကောက်ကျစ်သော မြေခွေးမလေးတစ်ကောင်လို ညဏ်များလှသည်...Jungkook မှာ ဒါတွေကို မသိ.....Mr. kim ၏ အမိန့်ပေးချက်အရ Jungkook နှင့် Jimin တို့ရဲ့ အိမ်ထောင်ရေးကို မြနိမြန်အဆုံးသတ်သွားအောင် လုပ်ရမည် ဖစ်သည်....အချိန်မှာ သိပ်မရှိလှ...မြန်မြန် ကိစ္စ ဖြတ်ပီး....မြနိမြန်ပီးဆုံးချင်လှပီ.....ဘာမှ မသိသော Jungkook မှာတော့... သူ့အရေးကို ဝင်ရူပ်သည်ဟု Jimin ကို အထင်အမြင်မှားကာ.....ဘာတွေ ဆက်ဖစ်မှာလဲ......💔
.................................................................

Ta ..Ta..Ta..Ta..Ta.....
မနက်အစောကြီး ထကာ သီချင်းတအေးအေးဖြင့်....အပျော်ကြီးပျော်နေသူ Taehyung...
ဒီနေ့ ချစ်ရသူလေးနှင့် တွေ့ရမှာ...အားလပ်ရက်မှာလေ...ချစ်သူလေးကိုယ်တိုင်...ချက်ပေးမယ့် ထမင်းဟင်းကို ပထမဆုံးစားရမှာ.....

"Taehyung...ဟေ့ရောင်.. တိတ်တိတ်နေစမ်းးကွာ ငါတို့ အိပ်နေတယ်...''

Taehyung သည် အိပ်နေသော Jin နှင့် Hoseok တို့ အပေါ်သို့ မှောက်ချလိုက်ပီးး

နှောင်ကြိုးWhere stories live. Discover now