10

2.6K 255 11
                                    


နှောင်ကြိုး

(10)

မနက် 8:00 .....
မနက် အစောကြီး Jin နှင့် Hoseok တို့ကိုခေါ်ကာ ချစ်ရသူလေး၏ Company ရှေ့မှာ Taehyung တစ်ယောက်... နေမထိ ထိုင်မသာ..ရင်တွေ ခုန်လွန်းသောကြောင့် နှလုံးသားတစ်စုံ ကို အပြင်သာ ထုတ်ထားလိုက်ချင်တော့သည်။....

Hoseok:''Taehyung.... မင်းကလဲကွာ ..ကားထဲဝင်နေစမ်းပါ အေးရတဲ့ကြားထဲ...''

Jin:'' ပစ်ထားလိူက်..seok လေး..အဲ့ကောင်က အေးပီး ခဲသွားရင်တောင်.. တောင့်တောင့်ကြီး ရပ်နေဦးမှာ..တကယ်ပါပဲကွာ... နေ့လည်ထမင်းစားချိန့လဲ လာကြည့်လို့ရပါတယ်..ခုဟာက မနက်အစောကြီး...''

Taehyung:''တိတ်တိတ်နေကြစမ်းပါဗျာ..ဒီမှာ ရင်တွေခုန်ရတဲ့ အထဲ..''

Jin နဲ့ Hoseok တို့ ပြောမရ၍ မျက်စောင်းထိုးကာ ငြိမ်နေကြသည်...။

8:05 မိနစ်.....
အဖြူရောင် ကားလေးတစ်စီး... ဆိုက်ရောက်လာကာ...Hoseok ဆီမှ ထွက်လာသောစကားသံ....

Hoseok:''ဟေ့ ဟေ့ရောင်..ဟိုမှာ မင်းအသက်...အဲမဟုတ်ပါဘူး.. မင်း Jimin''

Taehyung တစ်ယောက် ကြည့်လိုက်မိရာမှာတော့....
အလှ နတ်ဖုရားလေး...ဟာဗျာ...လှလိုက်တာ..
လှရက်လိုက်တာ...ကြည့်ပါဦး..အဝေးကကြည့်တာတောင်... ထင်းလင်းနေသော ကျွန်တော် ချစ်ရသူလေး...ကြွကြွလေး လမ်းလျောက်လာတာဗျာ...အတွေးရေးမှူးမလေးကို လက်ဆွဲအိတ်လေးပေးကာ အပြုံးလေးနဲ့ ဝင်သွားသူ.. ကျွန်တော် ချစ်ရသူလေး...ကျွန်တော့ နှလုံးသားလေး....အယောင်ယောင်အမှားမှားနှင့် Taehyung လိုက်သွားမည်လုပ်တော့ Hoseok နဲ့ Jin က လှမ်းဆွဲ ကာ...

"ဟေ့ရောင်....စိတ်ထိန်း...မင်းကလဲကွာ... ပါသွားဦးမယ် မျက်လုံးကြီး ကပ်ပီး.. ''

Taehyung:''လှရက်လိုက်တာကွာ ကြည့်ပါဦး..သူအများကြီး အရွယ်ရောက်လာပီ..သွားမိတ်ဆတ်ရအောင် ကွာ..လာ''

Jin:''ဟာ..မိတ်ဆတ်ရအောင် မင်းက မင်းသားလားကွ.. လာပါကွာ ပြန်ရအောင် ငါတို့တွေအေးလို့ ခဲနေပီ..ညနေမှ ပြန်ငမ်းကွာ''

Taehyung စိတိက မပြန်ချင်သေး Hoseok နဲ့ Jin တို့ ဆွဲခေါ်၍ မလိုက်ချင်ပဲ ပြန်လိုက်ခဲ့ ရကာ..မျက်နှာလေးက..အပြုံးတွေကို မဖုံးနိုင် မဖိနိုင်...

နှောင်ကြိုးWhere stories live. Discover now