Her sabah girmekten asla usanmadığım üniversite kapısından içeri emin adımlar ile ilerliyordum. Bir insan uğrunda çabaladığı şeylerden usanır mıydı?
Sınıfa giriş yapmam ile kızları görmem bir olmuştu. 4 yıldır dili olsa da konuşsa diyebileceğim sıramızda, muhtemelen yine dedikodu yapıyorlardı.
Nil beni görmesiyle hemen elini kaldırıp çabuk gel anlamında elini salladı. Yanlarına gittiğimde kolumdan tutup beni yanına çekti. Oturduğumda dedikodu yaptıklarının farkına vardım. Nil çok heyecanlı bir şekilde bir şeyler anlatıyordu fakat bi şekilde kafamı oraya verip dahil olamıyordum. Aklım hala Altay ile 2 gün önce ki konuşmamızda takılı kalmıştı. Asla cevap vermez, o kadar kişi arasından görmez diyip çok uzun zamandır içimi döküyordum ona. Bu bana iyi geliyordu. Her yazışımda o kadar kişinin arasından görmeyeceğini düşünerek yazdım. Ama hayat her zaman ki gibi yine ters köşe yapmıştı. Onun bana ters davranmasındansa onunla hiç tanışmamak benim için daha iyi olabilirdi.
...
Gözlerimi saate çevirdiğimde 17:28 olmuştu, normalde dersim daha erken bitmişti hatta kızlar çoktan çıkmıştı. Ben biraz daha kalıp kütüphanede ders çalışmak istemiştim, dersler bana insanlardan daha iyi geliyor. Daha fazla devam etmek istemediğimi hissetmiştim. Kitaplarımı toplayıp bahçeye çıktım ve her zaman ki gibi kahvemi almayı da eksik etmemiştim. 4 yıldır neredeyse okulda olduğum her gün oturduğum bu banklara belki de son oturuşlarımdı. Yaklaşık 1 ay sonra bu üniversiteden mezun olacaktık, finallerimiz çoktan bitmişti bile. Hayallerime kavuşmama çok az kalmıştı, bunca yıl bu kadar hırslı çalışmamın sebebi mimar olmak istememdi. Babam gibi..
Babamın bunca yıl tek başına tırnaklarıyla kazıya kazıya getirdiği bu şirkette babamın ilk gün ki hırsıyla çalışacaktım. Bu hayatta kendime rol model aldığım tek insandı babam; duruşuyla, hırsıyla, kalbiyle.
Rüzgarın narin narin suratıma vurmasıyla muhtemelen burnum ve yanaklarım çoktan kızarmıştı. Kahvemi yudumlarken telefonumun bildirim sesiyle düşüncelerimden çıkmıştım. Mesaj gönderen kişinin adıyla anlık bi duraklasam da hemen mesajı açtım.
@altaybyndr_1: Özür dilerim.
@altaybyndr_1: Sanırım fazla kaba davrandım.
@altaybyndr_1: Normalde her gün yazan sen iki gündür yazmıyorsun.
@altaybyndr_1: Her ne kadar cevap vermesem bile her gün bana yazdığın mesajları görüp okuyordum.UTANÇ VERİCİ!
@altayin.anonimi: Önemli değil Bayındır ;)
@altayin.anonimi: Fakat bunca zaman mesajlarımı okuman utanç verici. Görmediğini sanıyordum.@altaybyndr_1: Kabul etmem gerekirse kendi kendine konuşurken çoğu zaman çok tatlı oluyordun.
@altayin.anonimi:
@altaybyndr_1: Klvmşhahaqksowks@altayin.anonimi: Vay Altay Bayındır'dan random almak herkese nasip olmaz.
@altayin.anonimi: Çaldım randomunu canım.@altaybyndr_1: Çal canım.
@altaybyndr_1: Artık adını öğrenebilir miyim?@altayin.anonimi: Anonim gibi olmak eğlenceliydi aslında ya..
@altayin.anonimi: İlk başlarda sana kendi hesabımdan yazmak yerine stalk hesabımdan yazdım. Kullanıcı adı random gibi bir şeydi. Bakmazsın diye göze çarpan türden olsun dedim.@altaybyndr_1: Seni sadece şu telefon klavyesinden yazdığın yazılar kadar tanıyorum. Seni yakından tanımak çok isterim. Klavye başında bu kadar naif ve komik olan birisini tanımak tabii ki istenmeyecek bir şey değil.
@altayin.anonimi: Yalnız sen bana şuan yürüyorsun haberin olsun.
@altaybyndr_1:
@altayin.anonimi: İWKSOWÖSJWNDUWKSKDHBDOE@altaybyndr_1: Evet artık adını öğrenebilir miyim?
@altayin.anonimi: Ece
@altayin.anonimi: Ece Arslan ;)@altaybyndr_1: Ece demek.. Sevdim.
@altaybyndr_1: Bende Altay Bayındır.
@altaybyndr_1: Memnun oldum Ece Arslan :)@altayin.anonimi: Bende memnun oldum Altay Bayındır :)
@altaybyndr_1: Çok iyi anlaşacağız.
görüldü. ✔️
...
🧤
Vee sonunda üçüncü bölümü de tamamladık.
Henüz ilk bölümler olduğu için tam olarak kafamda konuyu oturtamadım ama zamanla kafamda daha iyi oturtup size çok güzel bir şekilde yansıtacağımı düşünüyorum.
Ece ve Altay çok iyi anlaşacak gibi duruyor🤩
Sevgiyle kalın..💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
farklı dünyalar | altay bayındır
Fanfiction@altayin.anonimi:Fenerbahçe'ye hoşgeldin Altay Bayındır.