@ecearsslan:
@ecearsslan: Seni izlemeye geldim.
@altaybyndr_1: Hoşgeldin güzelim.
@altaybyndr_1: Haber verseydin keşke, seni locaya aldırırdım.
@altaybyndr_1: İstersen aldırabilirim şuan.@ecearsslan: Hayır, istemiyorum.
@ecearsslan: Tribünler daha zevkli oluyor.
@ecearsslan: Kale arkasındayım :)@altaybyndr_1: Demek arkamdasın ;)
@altaybyndr_1: O zaman bugün tuttuğum toplar sana gelsin.@ecearsslan:
@altaybyndr_1: Onunda zamanı gelir güzelim.
@ecearsslan:
@ecearsslan: NE DEDİPB SEB
@altaybyndr_1: Zamanı gelir dedim.
@altaybyndr_1: Gitmem gerekiyor, maçın başlamasına az kaldı.
@altaybyndr_1: Bu konuyu bi ara tekrar gözden geçiririz ;)@ecearsslan: AMA SEN ŞİMDİ BENİM KUCAĞIMA PİMİ ÇEKİLMİŞ BOMBA ATIP GİTTİN
@ecearsslan: Sanırım sakin kalmalıyım.Maç başlıyordu, futbolcular tek tek gelip dizilmişti. Stadyumda İstiklal Marşı duyulmaya başlayınca tek bir çıt sesi kalmamıştı. Daha sonra bütün futbolcular yerlerine geçmişti. Karşı kaleye geçen Altay'ı görmek, önümde beni ikiye katlayabilecek cüsseli adamlar varken biraz zordu. Hayır ben kısa değilim onlar fazla uzun.
İlk yarı iki taraf için de golsüz bitmişti. Futbolcular içeriye girerken belki bakar umuduyla tekrar Altay'a yazmaya karar verdim.
@ecearsslan: Önümde kocaman cüsseli adamlar varken seni görmek zor oluyor..
@ecearsslan: Ama sorun bende değil.
@ecearsslan: Onlar fazla uzun.
@ecearsslan: Ayrıca manzaramı kapatıyorlar.İkinci yarı fazlasıyla sakin başlamıştı. Sakin geçen 15 dakikanın ardından Mesut Özil'in golüyle bütün stadyum nefes almaya başlamıştı sanki. Tepinenler mi dersiniz, karşı takıma küfürlü besteler söyleyenler mi dersiniz. Çok farklı bi atmosfer fakat herkesin hayatında 1 kere de olsa yaşaması gereken bi atmosfer.
Karşı takımdan ismini asla bilmediğim futbolcunun atak yapıp fenerbahçe kalesine doğru koşmaya başlamasıyla stadyumda nefesler yeniden tutulmuştu. Altay pozisyon aldığında, futbolcu topa çok da yumuşak olmayan bi şekilde vurmuştu. Altay topun olduğu yöne doğru fırlayınca fazlasıyla profesyonel şekilde yakalamıştı topu.
Topu tutmasıyla beraber, topu bırakmadan kale arkasına döndü. Gözleri tek tek insanları tarıyor gibiydi. Gözleri benimkiyle çarpışınca gülmeye başladı ve yumruğunu dudaklarına götürüp bizim olduğumuz yöne doğru salladı.
Bence üstüme alınmamam için hiçbir sebep yok. Ama sen böyle hareketler yaparsan biz sana patır kütür düşeriz Bayındır..Maç 1-0 Fenerbahçe'nin galibiyeti ile bittiğinde bende çok geçe kalmadan çıkmak için hareketlendim. Bu kadar insanı yararak çıkmak hiç de kolay olmayacaktı. Çok zor geçen 15 dakikalık stadyumdan çıkma mücadelemin ardından nihayet arabama binebilmiştim. Bu mükemmel trafiği hesaba katmayıp arabayla geldiğim için kendime fazlasıyla sinirliydim.
Telefonumun ekranı yandığında Altay'dan mesaj geldiğini görüp hiç bekletmeden mesajı açtım.
@altaybyndr_1: Sanaydı o.
@ecearsslan: Ne banaydı?
@altaybyndr_1: Attığım öpücük.
@ecearsslan: Söyleme şöyle şeyler.
@ecearsslan: Ani frenle önde ki arabaya yapışıyordum az kalsın.
@ecearsslan: İnsan bi alıştırarak söyler.@altaybyndr_1: Sen Fenerbahçe'nin maçına arabayla mı geldin gerçekten.
@altaybyndr_1: Fazlasıyla yanlış bi seçim.@ecearsslan: Yapmış olabilirim öyle bi hata.
@altaybyndr_1: Takım otobüsü bile 10 dakikadır hareket edemedi.
@altaybyndr_1: Araba kullanıyormuşsun, ben seni tutmayayım. Kazaya sebebiyet vermek istemem.@ecearsslan: Bence de öyle yapalım biz. Konuşuruz sonra tekrar.
@altaybyndr_1: Tamam, eve varınca bana haber verirsin. Merak ederim.
@ecearsslan: Vardım ben eve. (01:42)
@ecearsslan: İyi geceler kıvırcık.@altaybyndr_1: İyi geceler güzelim. (01:58)
görüldü. ✔️
...
🧤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
farklı dünyalar | altay bayındır
Fanfic@altayin.anonimi:Fenerbahçe'ye hoşgeldin Altay Bayındır.