o n d o k u z

1.7K 72 26
                                    

Eve girdiğimde gözlerim Burcu'yu aramıştı. Ağlayarak beni aradığında çok acil bir şey olduğunu ve hemen gelmem gerektiğini söylemişti. Burcu kolay ağlayabilecek birisi değildi, belki de hayatımda tanıdığım en güçlü insanlardan birisiydi.

Salona girdiğimde burnunu çekerek camdan dışarıyı izleyen Burcu ile karşılaşmıştım.

"Burcu?"

"Ece."

Oturduğu yerden kalkıp yanıma gelmişti. Kollarını bedenime sardığında ağlaması daha çok şiddetleniyordu.

"Burcu, bir şey mi oldu?"

"Oldu Ece! Her şeyi mahvettim ben!"

"Tamam bir sakin ol."

Onu kendimden ayırıp oturması için koltuğa yöneltmiştim.

Masanın üzerinde ki şişe suyu ona uzatmıştım. Bir yudum alıp geri yerine koyduğunda az önce ki haline göre daha sakin gözüküyordu.

"Daha iyi misin?"

"İyiyim."

"Anlatmak ister misin?"

Kafasını olumlu anlamda sallamıştı.

"Mert Hakan.."

Tahmin etmeliydim.

"Onunla çok güzel zamanlar geçirdik. Ben gerçekten ondan önce ölmüş bir bitkiden farksızmışım. Onunla yeniden doğmuş gibi hissediyorum. O ne düşünüyor bilmiyorum ama bence o da mutlu.."

Elinde ki peçeteyle göz yaşlarını silmişti.

"Ama ben her şeyi mahvettim Ece.. Mert'in kolunda ki toka, çok kıskandım. Anlamsız hareket ettim, dinlemedim onu."

Golden sonra öptüğü o meşhur toka..

"Annesininmiş.. Ben onu dinlemeden saçma sapan şeyler ima ettim."

"Ve o da ona güvenmediğini düşündü?"

Kafasını evet anlamında sallarken bir yandan hâlâ gözlerini siliyordu.

Aklıma gelen şey ile yerimde iyice doğrulmuştum. Burcu benim için çöpçatanlık yapıyorsa benim de onun için çöpçatanlık yapmam da bir sıkıntı yoktur heralde.

"Bak ne diyeceğim, maalesef ki şuan haksız konuma düşmüşsün. Kendini bu durumdan da sadece sen çıkarabilirsin."

"Ece bütün sorun da burada zaten, kendimi bu konumdan nasıl çıkaracağım ben?"

Gülümsememi büyütmüştüm, Burcu bu gülümsemeyi çok iyi bilirdi.

"Senin aklında bir şey var!"

Tabii bu kadar coşkulu bir tepki beklemiyordum ama karşımızda ki insan Burcu olunca böyle oluyordu.

"Mert'e koşulsuz şartsız destek olup, güvendiğini göstermen gerekiyor. Seni daha önce hiç maçta görmedi, gideceksin ve ona destek olacaksın. Ona o güveni hissettireceksin, yanında olacaksın."

"Ece bu işe yarayacak mı sence ya?"

Tamam, planın belki düşünsel olarak eksiklikleri olabilirdi ama önemli olan icraattır.

"Burcu, Mert bu hayatta en çok neyi sever?"

Hiç düşünmeden sorumu cevaplamıştı.

"Futbol."

"Bu yüzden onu en rahat futbol yanı ile vurabiliriz."

"Aslında doğru söylüyor olabilirsin."

Yeni idrak ediyor gibiydi.

farklı dünyalar | altay bayındırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin