Dinah szemszöge:
Alapozni kezdtünk Manival, hogy épp elég jó ledvünk legyen a vendégek fogadásakor. Lehúztam a rövidet, majd megindultam az ugrálóvár felé.
-Tudtam, hogy te leszel az első, aki ugrálni fog! - kiabált Mani utánam, majd ő is beszállt.
Ally videózni kezdett minket. Lauren fent készülödött közben, majd ő is lejött hozzánk.
-Azta de csini valaki! - dicsértem meg Laurent, aki egy szerény mosollyal modellt állt nekem. - Gyere csinálunk rólad pár képet! Mondtam neki, majd behívtam a konyhába, ahol legalább jók voltak a fények.
Éppen Laurent videóztam, ahogyan helyzetjelentést tart, amikor meghallottuk kintről Camila hangját. Visszaért. Kimentünk hozzá, amint leállítottuk a felvételt.
-Hűha. - rökönyödtek meg mindketten.
-Camz, te gyönyörű vagy! - mondta Lauren miközben Camila megfagyva tűrte a haját a füle mögé.
-Te is gyönyörű vagy Lauren! - mondta csillogó szemekkel, viszont egy kicsit elkenődve.
-Valami baj van? - kérdezte Lauren mire a dj beleszólt a mikrofonba.
-Köszönöm a meghívást erre a bulira lányok! A mai ünnepeltnek szeretettel küldik ezt a zenét a buli indításaként drága barátnői, Dinah és Normani.
Ezzel felcsendült a "The 1975" egyik száma, Lauren kedvence, a Chocolate.
Lauren nagy sikításba kezdett. Camilával együtt.-Úristen! Én is imádom a "The 1975"-ot! - kiáltotta Camila, majd kézenfogva énekelni kezdték a dalt.
Én pedig, mint egy boldog anyuka, csak néztem őket és táncolni kezdtem, amire Dinah és Mani összenéztek és csatlakoztak! Körbetáncoltuk Laurent és Camilát!
-Camren! - kiáltotta Dinah, mire Mani befogta a száját.
Még jó, hogy nem hallották. Túlságosan el voltak foglalva egymással. A következő zene után vendégek kezdtek el szállingózni. A buli kezdett hangulatossá válni. Lauren kihasználva mixer tudását a pultba állt és koktélokat kezdett gyártani a vendégeknek. Odamentem hozzá.
-Kedves pultos hölgy, tessék kifáradni innen és jólérezni magát. Ma este nem neked kell dolgozni! Ezzel átvettem az uralmat a bárpult felett.
Normani szemszöge:
Dinah-val félrevonultunk beszélni.
-Na és a tortát mikor adjuk neki? - kérdeztem Dinahtól, aki láthatóan igen jó kedvű volt már most.
-Nemtudom Mani! Gyere bulizzunk ráér az még! - mondta miközben megállás nelkül táncolt a zenére, majd elkezdett a tömeg felé rángatni, akik láthatóan többen voltak, mint amennyit meghívtunk összesen.
-Miért vannak ennyien? - kérdeztem Dinah-t szinte már ordítva.
-Biztos másoktól hallották, hogy buli van. Mindegy, legalább több pia van!
Nem tudott ezzel lenyugtatni Dinah, de nem is idegeskedtem rajta többet. Táncolni kezdtünk.
Camila szemszöge:
Pár zene után felmentem az emeleti fürdőszobába. Már éreztem a felesek hatását, de közben haragudtam magamra. Éppen a tükör előtt támaszkodtam mikor kopogást hallottam.
-Lauren vagyok! Bemehetek? - hallottam kintről a hangját, amitől összeszorult a gyomrom.
-Gyere! - válaszoltam neki remegő hanggal.
-Minden okés? Jól vagy? - kérdezte miközben behúzta maga után az ajtót.
-Persze, jól vagyok. Csak.. - válaszoltam neki, majd tovább akartam mondani mire a szavamba vágott.
-Beszélni szerettem volna veled valamiről.
Mikor ezt kimondta megijedtem. Vajon tudja mit akartam mondani? Honnan deríthette ki?
-Ami azt illeti én is szerettem volna beszélni veled valamiről.
-Nemtudom, hogy hol is kezdjem el. De nemtudom tovább magamban tartani és érdekel, hogy te is így érzel-e.
Mikor ezt kimondta csak azt éreztem, hogy felgyorsul a szívverésem. Félig örültem és félig szomorú voltam. Most rontsam el a kedvét? Elmondjam neki vagy ne?
-Én is érzem a kémiát köztünk Lauren. - mire ezt kimondtam láttam a csillogó szemében a reményt.
Viszont nem folytattam a mondandóm. Féltem. Csak megöleltem Lauren-t, aki maga felé fordította az arcom. A következő dolog, amit éreztem azok a puha és forró ajkai voltak az enyémen. Megijedtem ettől. Még sosem csókolóztam. Először nemtudtam mit tegyek. De aztán visszacsókoltam. Lauren kezét a nyakamra csúsztatta, majd közelebb húzott magához, mire a falnak estünk. Akaratlanul is felnyögtem. Hihetetlen érzés volt. Arcom szinte égett a vágytól. De nem tehettem ezt. Elnyomtam magamtól. Kintről egy duda hangját hallottuk.
Lauren szemszöge:
Megtettem. Mert már volt bennem egy kevés ital, hogy feloldja a feszültséget, de rohadtul nem bántam meg. Camila épp most vallotta be, hogy ugyanúgy érez mint én. El sem tudom hinni, hogy ez megtörtént. Várjunk csak. Honnan olyan ismerős ez a duda? Kisiettem a szobába, majd kinéztem az ablakon. Ty volt az a furgonnal, mellette Dinah, Ally és Normani veszekedett vele. A következő dolog, amit láttam, hogy három csávó kiugrott a furgon hátuljából és beráncigálta a lányokat a kocsiba. Lerohantam, amilyen gyorsan csak tudtam. De már késő volt. Elhajtottak. Camila utánam rohant kétségbeesetten. Nemtudtam melyiken lepődjek meg jobban. Azon, hogy most rabolták el a barátaim, vagy azon, hogy Camila éppen most futott utánam a "rossz" lábával?
-Megmagyarázom! - mondta Camila, de rá sem néztem, csak besiettem.
Azonnal hazaküldtem mindenkit. És telefonáltam a rendőrségnek. Egész este nem tudtam pillanatra sem lenyugodni. Hajnalban juttott eszembe, hogy tudnék egyet telefonálni valakinek. Lucy-t hívtam fel segítségért.
___________________________
Ezt a részt vegyétek évadzárónak. Minden 10.rész után így tervezem.
Köszönöm, ha olvastad! 😌❤️
Véleményekért még mindig nem harapok.
YOU ARE READING
Only A Little Butterfly
Fanfiction~Ízelítő~ Lauren és barátai egy szülinapi bulit szerveznek, majd elindulnak a beszerzési körútra. Lauren barátja, Ty elég csúnya dolgokat művel, aminek következtében baleset történik. Lauren még nem tudja, de itt kezdődik életének a legizgalmasabb s...