Ally szemszöge:
Egy lepukkant városrészen hajtottunk át a kocsival. Törmelékek, romos épületek, üzletek betört ablakokkal és por mindenhol. Megállt itt az élet.
-Itt vajon mi a franc történhetett, hogy az egész város ki van halva? És vajon Ty mi a francot kereshet itt? -kérdeztem, miközben leparkoltam az út szélén, majd kiugrottunk a kocsiból.
-Hát nem tudom, de milyen király már! Azt nézd, az egy szépségszalon! Lehet, hogy még van bent egy csomó cucc, ami még használható. -tapadt Dinah az üzlet poros ablakához.
-Ne nyúlj hozzá. Lehet még beriaszt. Inkább menjünk megkeresni azt, amiért jöttünk. -rángatta el Mani.
Egy picit még sétáltunk, amikor egy régi templom sarkához értünk. Halk zenét hallottunk.
-Ti is halljátok? -kérdeztem fülelve.
-Arról jön a hang. -mutattak a lányok az utca végén lévő házra.
Lassan odalopakodtunk. Nem telt el 5 perc, de a zene hirtelen leállt, majd azt egy ajtócsapódás követte.
-Gyorsan! Ott egy bokor. Bukjatok le! -mondtam a lányoknak, miközben beugrottam a bokor mögé.
-Bukjunk le? Azt nem kéne. -mondta Dinah viccelődve.
-Hát ez nagyon vicces volt.
-Néha ilyen is belefér.
-De nem most!
-Csss! -fogta be Mani mindkettőnk száját.
Láttuk Ty-t, ahogy éppen kezet fog három fiúval, akik átadtak neki egy csomagot. Próbáltuk hallgatni, hogy miről is lehet szó. Egy kis ideig hallgattuk még és egy csomó mindent megtudtunk.
-Basszus! Őket ismerem. -kiáltott fel Dinah a kelleténél kicsit hangosabban.
Ty és a "haverjai" hallhatták, mivel bementek a házba és bezárkóztak.
-Normális vagy Dinah? -nézett rám idegesen Normani.
-Szerintem azonnal menjünk vissza. Mostmár úgyis eleget tudunk.
Felálltunk, majd elkezdtünk rohanni visszafele, az eddig megtett úton. Mire visszaértünk, teljesen kifulladtunk.
-Na ez jó kis tesióra volt. -lihegtem.
-Úristen az ott egy kibontatlan hajszárító. -hitetlenkedett Dinah a szépségszalon felé mutogatva, miközben mi beszálltunk az autóba.
-Gyere már! Ha lebukunk, neked annyi.
-Mindjárt. -tartotta fel ujját Dinah, majd odarohant az üzlet ablakához, betörte egy téglával és bemászott a hajszárítóért.
-Neked elmentek otthonról? Számít annyit az a hajszárító, hogy elkapjanak miatta? -fogta a fejét Mani.
-Nyugalom, már itt is vagyok! -dobta be az ablakon a hajszárítót az autó hátsó üléseire, majd beült.
-Imádkozz, hogy nem hallotta senki.
-Dehogy hallották. Ty két utcával arrébb van.
Beindítottuk az autót és fénysebességgel elhúztunk. Útközben hazafele megvitattuk ezt az egész dolgot. Mi lehetett a csomagban, és hogy kik voltak. Mindent kiderítettük. És azt is, hogy Laurennek sürgősen el kellene gondolkoznia Ty-on. Ő egy bűnöző. Útközben hazafele beültünk egy étterembe, mert már mindegyikőnknek kopogott a szeme az éhségtől.
-Még mindig nem hiszem el, hogy ezt mind megtette velünk. Bátyámként tekintettem rá.
-Nyugodj meg Ally! Én mindvégig éreztem, hogy valami nincs rendben vele. -tette rá kezét Normani a vállamra.
YOU ARE READING
Only A Little Butterfly
Fanfiction~Ízelítő~ Lauren és barátai egy szülinapi bulit szerveznek, majd elindulnak a beszerzési körútra. Lauren barátja, Ty elég csúnya dolgokat művel, aminek következtében baleset történik. Lauren még nem tudja, de itt kezdődik életének a legizgalmasabb s...