26 rész

1.1K 22 2
                                    

A kisebb dráma után mindannyian haza mentünk. JJ-vel összebújva a Big John házban aludtunk. Úgy kb hajnali 3 körül John B jött at hozzánk avagy haza, hogy felkeltse JJ-t mivel mentek horgászni Warddal.
- JJ kelj fel! - mondta John B mire nehezen, de JJ felébredt, viszont John B-nek sikerült engem is felébreszteni.
- Mi a fasz JB? - kérdezte JJ
- Velem kell gyere Wardhoz horgászni, bocs hogy nem szóltam. - mondta John B
- Oké megyek! - majd kikelt az ágyból majd még a takaróval engem betakart és egy puszit nyomot a fejemre.
- Jó éjt továbbra is. - mondta majd kiment

                                    *
Amikor JJ és John B végre visszajöttek akkor riadt tekintettel kezdtek el mesélni. Nagyon rosszul néztek ki, feltételezem verekedtek. Elmondták hogy Ward a gyilkos ő ölte meg apánkat. Na meg az aranyról is tud. (Sarah nem volt itt)
- Ez a hülye picsa elmondott mindent! - mondtam
- Sarah? - kérdezte JJ
- Szerinted? Full logikus hogy ő mondta el. Mi Kievel megmondtuk hogy ne bízzunk benne. -mondtam
- John B menj és nézd meg hogy megvan -e még az arany oké? - kérdezte JJ
- Oké! - majd elindult a kocsihoz és elment a helyszínre ahol megtaláltuk az aranyat.

                  *

John B -val Kievel és JJ -vel ültünk kint a stégen. Egyáltalán nem volt jó kedvünk ennek persze van oka. John B tegnap elment a helyre ahol megtaláltuk az aranyat de az arany már nem volt a helyén és talicskán amivel hordták ki az aranyat, ott volt rajta a "Cameron" felirat ezáltal kiderült hogy Ward megvette a házát azzal együtt sok embert hogy vigyék ki az aranyat így történt hogy a sok munka az arany megtalálásával pocsékba ment. Éppen Pope-ot vártuk mivel meghallgatáson volt (valami egyetemi dolgon). Hirtelen lihegve futott hozzánk Pope.
- Egészen onnan idáig futottam. - mondta Pope lihegve
- Mi volt a meghallgatáson? - kérdeztem
- Ne is kérdezd de hadd mondjak el fontos információkat. - mondta mire mindneki felkapta a fejét.
- A meghallgatás előtt apa mondta hogy lemegy a magánreptérre hogy, pálmákat vágjon ki Cameron nagy gépének az útjából. Mivel túl nehéz nagyobb kifutópálya kell neki. Aztán az interjúmon ott ülök gondolkodva hogy: "Mmm Miért kéne Cameronnak hosszabb kifutópálya?" Mi lehet olyan nehéz ami lehúzza? - mondta Pope
- Az arany. - mondta JJ
- Pontosan - mondta Pope
- Srácok ez a mi esélyünk de ma este elmegy. És indulunk kell! - mondta Pope
- Nem adhatjuk fel! - mondta Kie
- Na és mi a terv? - kérdeztem
- Visszalopjuk a cuccot! - mondta John B
- Vágjunk bele! - üvöltöttem mire mindneki "huuu" - ni kezdett.
*
Már itt voltunk a pálya mellet ám egy nagy kerítés vette körbe.
- Na mi a terv? - kérdezte Kie
- Az még nincs. - mondta Pope majd a távcsővébe nézett - még rakják az aranyat. - mondta
- Add ide! - mondtam majd kivettem Pope kezéből a távcsővett és belenéztem. Láttam jönni egy nagy fekete Range Rover lefékezni a repülő mellett. - Látom Wardot és.. - közelítettem jobban oda- ... és Saraht. - mondtam majd oda adtam John B -nek a távcsővet.
- Sarah. - mondta John B
- Ő is ott van? - kérdezte Kiara
- Igen - mondtam John B megint nézni kezdte.
- Bántja őt! Nem akar be menni a repülőbe. - mondta John B
- Mi van? - kérdezte JJ
- Az van, hogy most ez a két legény velem jön. - mondtam majd megfogtam őket John B beszállt a vezető fülkéhez én meg mellé. JJ szintén beült az autóba.
- Gyerünk nyomd a gáz! - mondtam majd a kerítés szét törtük közben meg Kie és Pope ordított ránk ezerrel, hogy "normálisak vagytok?!" "Ez a terv" . A gépet Ward már kezdte elindítani. Ezután meg már John B ment a merre az ösztöne vezette egyenesen a gép elé.
- Routlgedek normálisak vagytok? - kérdezte JJ
Ezután John B a repülő gép előtt állt meg.
- Ha meghalunk akkor elakarom mondani hogy- mondta volna JJ de a gép még pont időben megállt.
- Futás ki! Sarah! - ordította ki majd John B is ordítani kezdett. Sarah egyből kiszállt és John B-hoz ment Ward magához akarta venni de Sarah megrúgta így John B karja közt lehetet.
- Ne parancsolgass! - mondta Sarah ezután zsarukat hallottatok.
- El kell tűnötök. - mondtam a többieknek
- Én nem hagylak itt. - mondta JJ
- Kezeket fel ! - állt meg Peterkin fegyverrel a kezével.
- HALLOTÁTOK kezeket fel! - mondta Ward
- Magának Cameron! - mondta Peterkin mire Ward feltette kezét.
- Letartóztatlak "Big John" megöléséért! - mondta mire egy csepp könny jött ki szememből. Tehát igaz.
- Viccelsz velem? - kérdezte Ward
- Mondom emeld fel a kezeidet! - mondta majd végre felemelte rendesen.
- Fordulj meg és térdelj le! - mondta Peterkin Ward így is tett. Ezután lövést hallottunk, de nem Peterkin lőtt hanem Rafe. Lelőtte Peterkint.
- Rafe mi a faszt tettél?! - kérdeztem
- Rafe! - üvöltött rá az apja szerencsétlen hölgy meg összeesett.
- Megmentettelek Apa! - mondta Rafe vigyorogva
- Sajnálom, Sajnálom az egész az én ötletem volt hogy megmentsük meg Saraht. - mondtam miközben letérdeltem Peterkinhez, majd John B oda adta kendőjét és azzal szorítottam le a sebet.
- Édes kincsem, vigyázz magadra és a bátyádra meg a JJ-re. Igazi rossz fiúk de nagyon értékesek. Nem te vagy a hibás. - mondta nehézkesen Peterkin.
- Hívj segitséget! - mondta Sarah mire elővettem a telefonomat és hívtam a segédhivóját de Rafe közelitett. Ward kivette a kezemből a telefont.
- Fuss! - mondta neked és JJ-nek
- Vigyázztok rá? - kérdeztem
- Igen - mondta John B
- Sajnálom! - mondtam majd egy puszit nyomtam az arcára, hirtelen a tekintetem JJ-re tévedt, tudta mit akarok. JJ-vel futni kezdtünk.

Ward szemszöge

A kislányomnak nem akartam mar ennél rosszabbat így megkértem Rafet hogy vigye őket haza (Sarah és John B- t) majd egy kis idő után hivtam segítséget.
- Peterkin elvérzik lelőtték őt, itt vagyok a reptéren! - mondtam
- Ki volt a tetess? - kérdezte egy zsaru majd egy kicsit gondolkoztam és mondtam.
- JJ lőtte le. - mondtam

Outer banks (Y/n story)Where stories live. Discover now