Mikor felébredtem kintről jövő hangos zajra ébredtem. Nyújtózkodva kikeltem az ágyból majd kinéztem az ablakon. Mikor megdörzsöltem a szememet már láttam, hogy a többiek kint vannak. Már nagyon sötét volt fogalmam sincsen mennyi ideig aludtam. Azonnal ki rohantam az ajtón majd JJ és a többiek felé futottam.
- Nézzétek ki van itt, csak nem felébredt az álomszuszék? - mondta Kiara
- Mit csináltok ti? - mosolyogtam rájuk.
- Amit mindig szerelmem, piálunk, füvezünk, fürdünk, stb. - mondta JJ
- Ezt kár lenne kihagyni. - mondtam miközben a fiúk cuccai közt kerestem JJ pólóját, hogy felvegyem. A seb miatt nem akartam fürdeni inkább csak Sarah mellé ültem és belógattam a lábamat a vízbe.
- Sör vagy fű? - kérdezte John B
- Ezután a hosszú nap után kár lenne nem szívni egyet. Ugye JJ ez a családi drogod? - kérdeztem
- Mi más? Olyan kemény Sarah nem bírja, de te tudtommal nagyon bírod. - mondta JJ miközben a kezembe nyomot egyet amit meggyújtott.
- Köszi. - mondtam majd elkezdtem szívni. A fű pedig hamar beütött. Mellé meg az a sör. Igazából legjobban az életemből ez hiányzott, mikor menekültünk/ itt sem voltam. Hogy a barátaimmal legyek és nevessek, jól érezzem magamat. Nekem márcsak ők vannak. Mind az 5 az életem része, ha az egyik hiányzik már nem teljes. Viszont vannak dolgok amik soha nem hiányoztak/ nem is fognak az életemből. Például Pope rappelése.
- Ye, Ye nem vagyok én stréber gyerek, buli van az élet kerek. Ahol én vagyok ott áll a balhé, nincs semmi gáz nem kell marjé! - rappel te Pope.
- Ez az Pope! - tapsolt a meg JJ Popeot
Ezek után Pope én JJ még játszottak, addig én és Kie jókat beszélgettünk egy sör mellett.
Majd kisidő múlva Pope elhivott engem kettesben beszélni külön a többiektől.
- Beszélhetnek Y/n? - kérdezte Pope
- Öhm, persze mond. - mondtam
- Négyszemközt. - mondta Pope mire a mellettem ülő Kiarara néztem aki láthatóan nagyon ideges volt. Vagy inkább féltékeny.
- Oké.. - mondtam majd felálltam és elvonultam vele valahova.- Miről van szó? - mosolyogtam rá.
- Kiara, érzek valamit iránta, meg akarom lépni valamivel. Tudnál segíteni? - kérdezte Pope
- Persze, hogyan tudnék? - kérdeztem
- Hát, te jobban ismered Kie-t mint bárki szóval van valami ötleted? - kérdezte Pope mire leültem a homokra és gondolkozni kezdtem.
- Mennyire sürgős randi ötlet kell? - kérdeztem
- Lehetőleg ma este. - mondta Pope
- Ma este? Jó akkor a természeti dolgokat kizárjuk. Most nincsenek kisteknősök. - mondtam
- Mi lenne ha elvinnék szörfözni most? - kérdezte Pope
- Biztos, hogy nem Kie utál este szörfözni. - mondtam
- De talán egy hajókázásnak örülne. Elvihetnék valami camping helyre vagy a partra, ahol együtt aludnátok majd reggel megnéznétek a nap felkeltét. - mondtam
- Ez jó ötlet! Na és Y/n még egy dolog. - mondta Pope
- Mi? - kérdeztem
- Tudnál valami jó csajozos dumát? - kérdezte Pope more elkezdtem nevetni.
- Lány vagyok, Pope. Kérdezd meg JJ-t. - mondtam nevetve. Mire Pope is nevetni kezdett.
- Inkább kihagyom, egyik főszabály soha ne JJ-től kérj csajozos dumát. - mondta Pope
- Lehet, de megis 3 közül ő a legsikeresebb ez ügyben. - mondtam mosolyogva
- Csak szerencséje volt. - mosolygott rám
- Akkor John B. - mondtam
- Inkább nem, Sarah és John B kapcsolata igen fura. Inkább magam találok ki, mondjuk "Kie gyönyörű vagy" "egésznap a fejembe jártál" stb. - mondta Pope az ötleteket.
- Ha gondolod. - mondtam
- Öm, köszönöm Y/n. - ölelt meg Pope majd mosolyogva visszamentünk a többiekhez.
- Mit csináltatok ennyi ideig? - kérdezte Kie
- 15 perc volt csak. - mondta Pope, majd Kie rám nézett és kérdezte:
- Mit csináltatok? - kérdezte. Mire én csak felemeltem a vállamat.
- Kie, nincs kedved velem jönni? - kérdezte Pope
- Ezer örömmel. - mosolygott Kie vörös arccal Popera.
- Miben mesterkedtek? - kérdezte JJ
- Csak szerveztem Kienek, egy jó éjszakát. - mosolyogtam JJ-re.
- Remélhetőleg hangosra. - mondta John B. Mire nevetni kezdtem.
- Kérsz még egy piát Y/n? - kérdezte John B
- Persze. - mondtam
- Akkor menj el érte, ott van a fa előtt. - mondta bunkón John B
- Ez nem volt kedves. - jegyeztem meg miközben a sörökhöz mentem.
Mikor leguggoltam érte feltűnt a fán egy hatalmas vágás, egy nagy szív. Elmentem a fa másik oldalára, hogy jobban lássam mikor észrevettem, hogy mivan a fába vésve.
2005-2022
- JJ Maybank -
2006-2022
- Y/n Routlegde -
Mindörökké snecikSzemem hirtelen könnyes lett. John B -ék gondoltak ránk ami jól esett. Lehet, hogy nekem nincs jelenleg apám és anyám, de minek? Ha itt van nekem a hülye bátyám és a barátaim. Nélkülük létezni sem tudnék. Sokszor bebizonyosodott, hogy bármit megteszünk egymásért. Összetartozzunk.
- Y/n, minden oké? - jött hozzám aggódóan és vizesen JJ.
- Persze. - töröltem meg a könnyeimet - csak ezt nézd! - mutattam meg neki a fát. Látszott JJ- én, hogy őt is megérinti az egész. Még néma csendben néztük "sírunkat", John B jelent meg mellettünk.
- Ti mit csináltok? - kérdezte John B. Majd észrevette, hogy mit nézzük.
- Szép alkotás. - mondta JJ
- Viszont a fát megölted. - mondtam.
- Opsz. - mondta kuncogva John B.
- Kibasszotul hiányoztál, John B. - mondta JJ majd megölelte John B-t.
- Ne hidd, hogy te is kimaradsz. - nézett rám John B, majd odafutottam hozzájuk és megöleltem őket.[...]
Én Sarah John B és JJ elvoltunk még egy kis ideig. Tovább ittunk és buliztunk.
- JJ, most komolyan nektek egy dolgotok volt, hogy ne járjatok erre meg mi lett megszegtétek a sneci szabályt. - mondta Sarah
- Oh, Sarah Cameron ráadásul mi már házasok vagyunk. - mondta büszkén JJ mire egy gyors csókot nyomtam szájára. John B pedig feltűnően felemelte szemöldökét.
- Ja és Sarah Cameron, te pedig súlyosabbnál súlyosabb szabályt szegtél meg. Úgy értem, te voltál a flúgos hercegnő és pont az idióta bátyámat sikerült összeszedned. - mondtam
- Hát, a dolgok változtak. Mint te is, az utóbbi időben. - mondta Sarah
- Most nem a 11 éves énemre gondolj, ha még emlékszel. Amikor a kocsiban el bujtunk rám sem ismertél, azt is elfelejtetted, hogy amúgy én John B testvére vagyok. - mondtam
- Na azért amikor visszatértél te sem emlékeztél rá nagyon. - mondta John B
- Amúgy Y/n, nem nem a 11 éves Y/n gondoltam hanem az " első találkozásunk Y/n-re" akkor másabb voltál. - mondta Sarah
- Mióta velem jársz nem vagy az a félénk Y/n ma már az a bátor élete kockáztatóbb Y/n vagy na meg sokkal bátrabb vagy és hűségesebb. - mondta JJ
- Anno a pólódat sem merted levenni előttünk mert féltél, hogy mit szólunk a sebeidhez. - mondta John B.
- Vagy emlékeztek meg a deszkáslányra? - kérdezte Sarah
- Persze, azóta futja a netet. - mondtam nevetve
- Nézzétek, ott van Kie és Pope! - mondtam John B hajórára mutatva.
- Ezek frankón elmentek egy körre. - mondta JJ
- Sziasztok! - üvöltött Sarah utánuk.
- Várjatok, mi volt ez? - kérdezte John B mire elhallgatunk és próbáltunk hallani valamit. De csak a csirkéket hallottuk.
- A csirkék? - kérdezte JJ
- Nem, hallottam egy kocsi ajtó csapást. - mondta John B. JJ erre csak tyúk hangokat adott ki.
- Mindenki a fára most! - mondta John B mire rohanni kezdtünk felmászni a fára. JJ és John B rajtam segítettek. Mivel egyedül a sebem miatt nem tudtam felmászni. Sarah már fent volt. JJ és John B pedig nem messze tőlünk másztak fel. Lábunkat pedig felraktuk, hogy ne lássanak minket.
Két ismerős alak jött elő. Az egyik bement a házba a másik kint maradt.
- Rafe. - tátogta el a többieknek John B. Ekkor megrezzent bennem valami. Hirtelen minden porcikám reszketni kezdett és szemem pedig tiszta könny volt. Belül a testemben nagy nyomást éreztem mintha mindjárt sírnék. Bepánikoltam mert féltem féltem Rafetől, hogy megfog lőni megint. Féltem attól, hogy itt a vég.
- Hol a francba vagytok? - kérdezte Rafe mint valami őrült. Közben pedig körbe körbe körözött.
YOU ARE READING
Outer banks (Y/n story)
General FictionNevem Y/n Pontosabban Y/n Routledge. 16 éves. Hobbim a szörfözés. 11 éves koromban a szüleim elváltak, nagyon összevesztek annyira, hogy anya nem akart egy városban élni apával. Anya mindenképpen magával akart vinni legalább egy gyereket, mivel én...