BAB 9

1.7K 95 4
                                    

Haziq dan ahli Black Devil yang lain masuk le dalam bilik yang menetapkan dua manusia tadi.

Mereka melihat dia lelaki tadi sudah diikat di tiang.Dua-dua sudah teruk dipukul oleh anak buah mereka.

"Kau semua boleh keluar.Jay kau je stay."kata Alex.

Semua anak buah mereka yang tadi duduk di bilik itu sudah keluar kecuali Jay.Jay merupakan anak buah mereka yang paling mereka percaya.

"Wow!Apa dah jadi dengan kau ni Zayn,Joe."kata Hayden sambil tersenyum sinis.

"Lepaslah,sial!"kata Zayn.

Joe hanya diam dia tau apa akan jadi.Dia buka sekejap dalam kumpulan ni malah dah 6 tahun.

"Ohhh.Waktu kau nak cekup duit and lingkupkan syarikat my dad kau tak pikir pulak?!"kata Harith,berang.

"Aku cuma tak suka je.Kat dekat dalam 'dunia gelap' kau nombor one dalam syarikat syarikat your dad no one gak!"kata Zayn.Dia memang tidak berpuas hati pun dengan keluarga Haziq.

"Tu kau punya pasallah sial.Bukan aku punya masalah dah syarikat kau memang tak bagus nak buat macam mana."kata Fawwas.Walaupun itu buka syarikat ayah dia dia tetap marah kerana itu adalah syarikat kawan dia.

"Sokay kau just enjoy this game,okay?"kata Haziq sambil tersenyum sinis.

"Kau nak buat apa,sial?!"kata Zayn gelabah.

"Cuba kau tanya tu budak yang khianati kitaorang tu mesti dia tahu sebab dia dah lama."kata Irzad pula.

Ahli Black Devil mengambil sarung tangan hitam di pakai.Jay pula mengeluarkan senjata. yang tajam.Zayn yang melihat sudah telan air liur.

"Jay,kau suruh anak buah masak air nanti aku nak panas-panas."kata Hayden.

Jay hanya menganguk dia keluar.

Alex dan Harith membaringkan Joe dan Zayn dia satu tempat.Di sebelah tempat itu mempunyak alat yang tajam semua disusun rapi.Ahli Black Devil yang lain melangkah ke situ.

Mereka mengambil alat masing-masing.

"Woi!Aku mintak maaf Haziq.Tolonglah lepaskan aku."kata Zayn.

"Aku nak kau mengaku semua plan kau selama ni."kata Haziq.

Zayn menganguk.

"Okay.First,sebernanya aku yang perangkap kau dengan anak pembantu rumah kau.Aku ada plan nak culik adik perempuan kau.Aku pernah nak cederakan mak kau aku dah masuk tiba-tiba ayah kau sampai yang kedua sebab adik kau Harith selalu ada jadi aku tak jadi nak cederakan mak kau aku try nak culik adik kau waktu kat airpot tapi kau yang amik aku ingat pemandu ayah kau adik kau Hayden pun nampak aku cuma pura-pura.Aku amik duit syarikat ayah kau aku beekomplot dengan anak buah kau.Aku ugut orang kewangan kau untuk bagi aku duit."kata Zayn.

Muka Haziq sudah merah.Dia tidak kisah kalau pasal perangkap itu.Tapi pasal dia punya family.Berani Zayn mahu sentuh mama dan adik perempuan dia.Tiada siapa yang berani sentuh keluarga dia.

"Kau!Sial!"marah Harith.

Harith terus melangkah ke arah Zayn.Yang lain mendengar pengakuan Zayn itu terkejut kerana memang cari pasal kalau menyentuh keluar tiga beradik itu.Hayden sebernanya berang juga.Dia sebernanya memang nampak pun Zayn disitu cuma dia tidak tahu itu musuh abangnya.Jadi dia biarkan sahaja.

"Sial!Kau!"kata Haziq.

Mereka semua mengambil tempat masing-masing sekepas mendapat arahan dari Haziq.Haziq mengambil kapak manakala Harith mengambil jarum yang digunakan doktor untuk jahit.Yang lain mengambil alatan yang lain.

Mereka terus menyeksa Zayn dan Joe.Di dalam bilik itu banyak binyi jeritan dan rayuan dari Zayn dan Joe.

Zayn dan Joe teruk diseksa oleh mereka.Darah banyak mengalir.

"Jay!Masuk bawak air tu."jerit Fawwas.

Jay dan anak buah mereka membawa air panas itu ke dalam bilik itu.

Haziq dan Hayden mengambil air itu mereka menyimbah air itu pada badan Zayn Dan Joe.Kulit Zayn dan Joe merah-merah dan kelihatan seperti sedang dimasak.

Mereka semua tersenyum sinis.

"Jay!Aku nak kau bakar diorang dan abu dia kau hanyut kan."kata Harith.

"Baik,Tuan Harith."kata Jay dia menundukkan badan dia sedikit.

Mereka semua melangkah keluar dari bilik itu dan keluar dari markas.Mereka menuju ke kereta mereka.

"Okaylah aku balik dulu nanti papa aku cari."kata Haziq.

"Weyh!Hujung minggu ni datang rumah kitaorang tau.Mama and Dad buat doa selamat sempena my big brother married.Hari Sabtu ni."kata Hayden.

Mereka menganguk.

"Sebelum balik.Jomlah lepak.Awal lagi baru pukul 9.00 pagi."kata Farish.

Mereka semua menganguk.Masing-masing masuk ke dalam kereta mereka.

OKAY GUYS!

JANGAN LUPA VOTS!

TQ AND BYE!

EDITING|𝙼𝚁𝚂 𝙷𝙰𝚉𝙸𝚀 𝙻𝚄𝚃𝙷𝙵𝙰𝙽 𝙼𝙸𝙺𝙰𝙴𝙻[𝙲]✓Where stories live. Discover now