Sampai sahaja Haziq,Harith dan Hayden di markas mereka melihat kawan-kawan mereka sudah berada di situ.
"Woi!Lama tak jumpa."kata Irzad.
"Aku pon lama tak jumpa kau rindu jugak."balas Hayden pula.
"Kau apa ce,Ziq?"tanya Farish.
"Tak de ce nye.Cam ni jerlah."kata Haziq.
"Mana yang lain?"tanya Harith kepada Irzad.
"Diorang on the way katanya terlajak tidur."kata Irzad.
"Yow,Wassup.Lama siak tak jumpa korang."kata Fawwas pula.
"HAHAHA.Lama gak tak jumpa kau."kata Hayden.
"Alex kau cam mana tetap taknak jadi CEO syarikat ayah kau?"tanya Harith.
"Hmm,macam yang kau tengoklah."balas Alex.
"Kau ni jadi jelah CEO syarikat ayah kau."kata Haziq pula.
"Haah,nanti jadi cam kitaorang famous."kata Irzad bangga.
Mereka semua adalah CEO syarikat ayah mereka kecuali Alex dan Harith.
"Aku bukan apa aku tak suka kau taukan aku ada abang atas aku tapi abang aku tu taknak jawatan tu.Nanti bila aku ambil dia kata aku tamaklah macam-macam. "kata Alex.
"Sokay.Amik je kau MAFIA kot kau pukul jelah kalau abang kau kata macam tu."kata Hayden.
"Tak pelah nanti aku fikirkan balik.Ni kita berkumpul ni kenapa?"tanya Alex.
"Ouh,nanti kita nak serang satu group."kata Haziq.
"Jay!Bawak file tu!"jerit Haziq kepada anak buah nya.
"Ni tuan."kata Jay sambil menghulurkan satu file hitam.
"Ni ke group nye?"tanya Irzad.
"Yup,this group.So aku nak kita hapuskan dia sebab dia nak lingkupkan syarikat my dad."kata Haziq.
Semua menganguk.Mereka membuat muka bengis dan beku apabila berhadapan dengan anak buah mereka.Mereka pusing menghadap anak buah mereka.
"Ikut plan kalau ada yang keluar dari plan or khianati aku.Tunggu nasib korang okay?"kata Haziq.
"Baik,Tuan."jawab semua anak buah mereka
Mereka semua bergerak ke kereta yang akan dinaiki mereka semua ke markas group itu.Awal-awal mereka sudah menyiapkan senjata untuk mereka dan anak buah mereka.
Sampai di markas anak buah mereka yang akan serang dahulu baru mereka.
"Now,Go!"kata Haziq kepada anak buah mereka.
Setengah anak buah mereka beelawan dengan anak buah musuh.Mereka semua keluar dari kereta untuk menuju masuk ke dalam markas itu.Haziq menembak anak buah musuh yang cuba dekat dengan mereka diikuti yang lain.
Haziq dan kawan dia yang lain memasuki markas itu dan mereka terjumpa dengan Joe anak buah mereka sedang mengacukan pistol kepada mereka.
"Woi,Joe kitaorang kau punya bos kot bukan bangsat ni kau khianat kitaorang ke?"tanya Irzad sebernanya dia sudah tahu akan Joe yang masuk ke dalam kumpulan ini tetapi mereka hanya buat tidak tahu dahulu.
"Wow!Lama lah tak jumpa dengan ahli terkuat Black Devil."kata seseorang.
"Hai,korang.Sorrylah korang punya group not fun and korang lemah sangat."kata Joe angkuh.Dia meniup kukunya.Tangan yang mengacu kat pistol itu sudah turun.
"Kurang ajar kau kata kitaorang lemah!"jerkah Hayden menahan sabar dengan Joe.
"Yes,korang memang lemah."kata Joe dia berjalan berdiri di belakang Zayn.
"Okay,kau nak tau kitaorang lemah ke tak?Jomlah lawan,bodoh."kata Harith pula.
"Okay."balas Zayn dan Joe.
Kesemua ahli Black Devil tersenyum sinis.Mereka terus mengeluarkan pistol mereka menembak di kaki Zayn dan Joe kedua-dua mereka jatuh ke lantai.
"Hahaha,now sapa lagi kuat?"tanya Hayden.
"Jay!"jerit Alex memanggil anak buah mereka.
"Ye,Tuan Alex."balas Jay.
"Aku nak kau dengan anak buah yang lain angkat dua orang bodoh ni masuk dalam van bawak pergi markas dah lama aku tak seksa orang."kata Alex.
Mereka semua berjalan mendekati kereta mereka.Jay dan anak buah mereka memasuk kan dua orang bodoh tu untuk menuju ke markas.
YOU ARE READING
EDITING|𝙼𝚁𝚂 𝙷𝙰𝚉𝙸𝚀 𝙻𝚄𝚃𝙷𝙵𝙰𝙽 𝙼𝙸𝙺𝙰𝙴𝙻[𝙲]✓
Acción[Series Vol.1] Haziq Luthfan Mikael- Seorang lelaki yang sangat terkenal,hensem dan kaya. Sikap dia yang dingin,beku,baran menjadi orang takut untuk mendekati dia.Dia juga menjadi pujaan ramai wanita di luar sana.Dia berkerja di syarikat ayahnya yan...