Elimi yüzümü yıkadım . Dünkü konuşmalar aklımdaydı Hurfeyne'ye hemen yakınlardaki kafir cinleri bulmasını söyledim. Hoş karşıladı ve sevindi . 1 - 2 saat sonra en yakın yerlede bulunan kabile halindeki kafir cinlerin bilgilerini verdi. Gidip doğru yola çağaracaktık ! Eğer fikirleri değişmezse insanlar uzak yerlerde yaşamalarını söylecektik. Hiç bu kadar kendimi güçlü hissetmemiştim. Bu güç haddimi aşmaması ve kendimi kontrol etmem için dualar okuyor ve telkinlerde bulunuyordum. Öğlen olduğunda namazdan sonra yıkık kırık dökük köşk tarzı bir yere geldik. Kapıyı açmaya çalıştığımı gören biri çocuk buralar pistir insanlar türlü türlü şey anlatır dedi neden giriyorsun dedi. Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim dedikden sonra içeri girdim. içerideki kötü enerjileri artık bende hissedebiliyordum. Hurfeyne : Arapça olarak benim ağızımdan bağırmaya başladı...
Bir anda etrafımız kafir cinlerle doldu. Beni gördüklerinde şaşırmışlardı bu çocuk nasıl bizi görebiliyor diye düşünüyorlardı belkide. Elimle oturun işareti yaptığımda inanılmaz öfkelendiler. Tam bana saldırmaya kalkıştılar ki Zihere hepsini püskürttü ve arkama dikildi. Oturun diye tekrar bağardım. Hepsi oturdu. Hz.Süleyma'nın sözleşmesini okudum . O sırada hurfeyne yaptıkları azgınları anlatıyordu. her burdan geçen insana pislik atıp , yerlere düşürüp eğleniyorlardı. Zihere'ye cübbeyi getirmesini istedim. Tamamen kontrol bendeydi hurfeyne bile karışmıyordu bu ukalalık ve ego muydu ? düşündüm ve daha tecrübesiz olduğumun farkına verdim dua ettim. Hurfeyneye kontrolu ele almasını söyledim. Şaşırmıştı , Zihere cübbeyi getirmişti. Cübbeyi giydim ve kontrolu Hurfeyneye bıraktım. Mahkemeyi açmak için tılsımlı sözlere başladı kafin cinler kaçmak istiyordu. Ama artık Hz.Süleyma'nın sözleşmesi okunmuştu kıpırdayamıyorlardı... Ve Mahkeme açıldı...
Hurfeyne çekindiğimi anlamıştı. Sen geç diyerek çekildi. Kafir cinlere seslendim . Neden böyle azgınlıklak yaparak insanoğluna eziyet çektirmek istiyorsunuz.
K.Cin: Kahkahalar atarak kendini birşey mi sanıyorsun? seni kullandıklarının farkında değil misin ? kahkahalar devam ediyordu hep bir ağızdan
Kafamı öne eğdim gülmeye başladım... Hurfeyne şaşırmıştı kontrolü kaybettigimi düşünüp yerime geçmeye çalışıyordu. içim den dur diye seslendim. Endişesinin kaybolduğunu hissettim. Kafamı kaldırarak rüku surelerini söylüyordum. Canın yanması acı çekmesi bana keyif mi veriyordu ? Sakinleşmem gerekti durdum. Ben bir insandım duygularıma sahip çıkmam gerekiyordu . Zevk için karşımdaki ne olursa olsun adaletli olmalıydım. Kahkaları durmuştu. Seslendim.
Yaptıklarınızı biliyoruz. Burayı terkedip insanların olmadığı bir yerde yaşayın! Aksi takdirde biz göndermek zorunda kalacağız.
Kahkahalar dahada çoğalmıştı. 1 çamur ve ona inanan 2 mahluklamı diyorlarıdı. Gülmeler artık sinirimi bozmuyordu çok sakindim. içimden Hurfeyneye ordunu getir diye seslendim. Bir anda etraflarında koca orduyu görünce şaşırıcaklarını düşünüyordum. Fakat onlar daha çok gülüyordu.
K.Cin Bağırarak anlayamadığım şekilde ibranice sözler söylemeye başladı.
Hurfeyne bu sözleri duydukca korkuyor gibiydi ilk defa böyle hissetğini görüyordum ve onlar geldi... Onlar bu yanan kafir cinlerden daha büyük ve daha görkemli ateşleri vardı. imanım bir kere sarsılmadı çünkü yaptığım şey Allah'ın yolundan gitmekti. Nas, felak surelerini okudum. Tüm hurfeyne ordusuna arkamı geçmesini söyledim. Hepsi arkama dizilmişti. Onlarda karşıma geçti ve yukarıdan birşey geldiğini hissettim tam önüme doğru indi ve aramızda sadece cm ler vardı yanan gözleriyle bana bakıyordu. Hurfeyne içimden dua okuyarak kaç diyerek sesleniyordu. Tüm ordusuna çekilmesini söyledim gerekirse sende git ben burda kalacağım çıkıtığım Rahman yolunda korkup kaçmayacaktım. Emrediyordum ama hiç bir cin gitmiyordu hepsi dahada yaklaştı bana. Ölecek miydim ? umrumda değildi.
Önümdeki kimdi neydi nasıl bu kadar kudretli durabiliyordu ve diğer cinlerden farkı neydi? şeytan mıydı ? o bir melekti yoldan sapmış olsada. Kimdi bu varlık? Peki neden bu kafir cinler sarıydı ?
Hurfeyne : Bu emanet ,bu BURKAN!
O da kim ?
Hurfeyne CiN Padişahı!...
Cin padişahı ? Demek görkemliği bu yüzdendi . Derin bir nefes alıp gözlerimi sonuna kadar açıp gözlerinin içine bakıyordum. Sesli bir şekilde Allah'ın Rahman ve Rahim olanın izinde gerekirse ölürüm diye bağırdım. diğer kafir cinler şaşkın korkulu ve Allah (c.c.) ismini duyduklaında acılar çekiyordu. Ama bu BURKAN gözlerimin içine bakıyordu sadece. Ve Hz.Sözleşmesini gözlerinin içine bakarak okudum. Mahkeme mühürlü sende otur dedim. Diğer cinler kahkaha atarken BURKAN oturdu.
BURKAN'ın öyle bir enerjisi vardı ki resmen etim kemiklerimden ayrılıyor gibiydi. beynimin damarlarının çatlayacığını hissediyordum. Hurfeyne bu sefer benim irademi görüp bana inanıp oda eski gücüne geldi.
Olayları tekrarladım. Gerekenin yapılmasını istiyorum dedim.
BURKAN: Gülerek çamur daha yaşın o kadar küçük ki sadece bir bağırmamla kalbin durur!!!
Ben : O kalp dursa da sorun olmayacak, Yaradan Rabbim için ölmememin bir sorunu yok !
BURKAN biraz durakladı gözlerimin içine bakıyordu baskısı inanılmaz yüksekti. Etlerim yanıyordu resmen.
BURKAN: Cinlerine emretti ! Defolun burdan!!!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 Müslüman cin kabilesi ve Emanet
TerrorMerhabalar, tarafımca 12.07.2016 tarihinde İncisözlük platformu üzerinde kaleme aldığım hikayemi kısa süre önce bir başkası tarafından Emanet iki bıçağın yüzü olarak yayınlanmış. Hikaye iznim ve bilgim dışında paylaşılmıştı, DMCA telif haklarımca ke...