Düşmüş Şeytan

155 21 3
                                    

Vazgeçerim sanıyorsan,
Kendini kandırıyorsun.
Vazgeçilir mi senden?

-----

Kyungsoo'yu usulca, daha fazla zarar vermeden yatağa yatırdı. Alnına düşmüş saçları geri taradı ve güzel yüzü ortaya çıkardı.

Çok.. çok ama çok güzeldi.

Çok masumdu.

Bakmaya doyamıyordu resmen. Saatlerce onu izlese, gülüşüne yinede doymazdı. Kanatlarını açıp gökyüzüne çıksa, bulutlara emrederdi, yoluna çıkmasınlar, onu kıskanmasınlar diye. Çünkü kanatları bulutlardan daha beyaz, daha yumuşaktı. Sevgiyle işlenmişti, umutla büyümüştü altından hale koyulmuştu başına, hep mutlu ol diye fısıldamışlardı kulağına.

Fakat kendisi onu ağlatmıştı. Kanatlarını kanatmış, umudunu çalmıştı.

Kendinde olmayan umudunu..

Yatağın kenarına çöküp oturdu, öylece yere bakıyordu.

Ölümden başka bir işe yaramıyordu.. İnsanları katlederken, meydan okurken mutluydu. Şimdi neden mutlu değildi? Ölen meleklerin acı dolu çığlıkları onu daha da zevke getirirken, şimdi neden pişmandı? Tüm dünya, ona karşı, meleğe ise arka çıkıyordu.

Tanrı bile ondan elini çekmişken, kim neden sevsin ki zaten onu? Kim arka çıksın? Kim destek olsun.

'O sana yardım eli uzattı.'

"Yardıma ihtiyacım yok, Kim Jongin." İçindeki ruhla yüz yüze gelmemiş, sesli bir şekilde cevap vermişti. Nasıl olsa Kyungsoo uyanmayacaktı.

'Sadece seni tanımasına izin vers-' içindeki ses bir anda sustu. 'Bedenim.. bedenim yanıyor. Kai bu ne? Neden bedenim yanıyor!'

Bedenim derken kast ettiği aslında kendisi, ruhuydu.

Tanrı ona yardım etmemişti. Onu burada ölüme terk etmişti.

'Kai! Bir şey yap!'

Kai panikle ayağa kalktı. Sonsuza kadar azap çekmekten ziyade, Kyungsoo'yu öldürmüş olduğu onu deli ediyordu. Hayır.. ölüyordu...

Onu kurtarmalıydı..

Ama nasıl yapacaktı? İyileştirme gücü bile yoktu? Anlaşmayı bitirse, Kyungsoo uyanır mıydı? İçindeki ruhun acı dolu çığlıklarını duymazdan geldi. Kendisi acıya katlanabilirdi. Tekrardan çömeldi yatağın kenarına.

"Seni özgür bırakıyorum.." dedi sakince. ".. anlaşmaya yeterince uydun, sadakatini gösterdin.. şimdi hayatına kaldığın yerden devam edebilirsin.."

Anlaşmayı yaptığı gibi, bozmak içinde dudaklarına dokundu meleğin. İlk seferki gibi açlıkla değil, daha masum, daha yumuşak, ve özlemle öptü pembe dudakları. Ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini açtı. Kyungsoo hala uyuyor olsada, içindeki ruhun acı dolu çığlıkları bitmiş, sevinç nidaları başlamıştı.

*****

"Uyanmaya başladı."

"Neden bu kadar uzun sürdü ki zaten?"

"Ah Sehun.. sevdiğinin bir sözü bile öldürmeye yeter oysaki."

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"İkinizde kesin. Bir şeytan ve azrail ile olmak yeterince kötü bir durum. Birde kavga edip durmayın."

Kyungsoo gözlerini açtığında, karşısında onu görmeyi beklemiyordu.. Cennette beraber büyüdüğü, rütbesi kendinden büyük olan, orta sınıf melek olan Lay.. baş meleklerin yardımcılığını yapar, onlara destek olur, ve emirlerini yerine getirirdi.

Şeytanla Dans Et // KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin