••••••
Namjoon był głodny. Nie był to jednak głód jedzenia i nie był to głód krwi. Był to głód informacji, który wrzał w nim, gdy tylko wyszedł z rezydencji. Nienawidził mieć wątpliwości, nienawidził być niedoinformowany. Tymczasem stanęła przed nim zagadka, którą wiedział—nie sposób będzie tak łatwo rozwiązać, czyli chłopak imieniem Kim Taehyung.
Czuł niemal to samo podekscytowanie, jak w dzień, w którym po raz pierwszy spotkał Seokjina. On także miał wiele do ukrycia. Namjoon z czasem zaczął obnażać jego sekrety dobrowolnie i nie. Robił to powolnie i cieszył się każdą chwilą, zupełnie jak dziecko obierające różę z jej aksamitnych płatków, rozchylając je siłą, by kwiat stał się dla niego otwarty i bezbronny.
•••
•••
*rok wcześnej*Święto Samhain* obchodzone z 31 października na 1 listopada. Jest to dzień kiedy wampirza arystokracja i klany zjednoczonych lykan* zbierają się, by uczcić wzajemny sojusz. Gwoździem tej nocy jest rytuał na jakim poświęca się siedem dziewic, których krew jest spuszczana z nienaruszonych ciał do fontann rytualnych, a następnie pita ze specjalnego kielicha symbolizującego pokojowe połączenie obu partii.
Kim Seokjin jest wtedy jeszcze niedoświadczonym „dziennym łowcą" który to znalazł się o złej porze w złym miejscu. Dopiero co zakończył swój ośmioletni trening, a jako pierwsze zadanie została mu przydzielona infiltracja wampirzego gniazda na północy Włoch. Nie spodziewał się niczego trudnego, ponieważ miejsce od lat było oznaczone jako już opustoszałe gniazdo, w którym nie było nic więcej oprócz kurzu i może kilku słabych wampirów.
Jakież było jego zaskoczenie, gdy zamiast kilku starych i zdziczałych nietoperzy znalazł się w środku krwawej uczty setek istot o najwyższych rangach.
Od najważniejszych głów wampirzych klanów po najbardziej poszukiwanych przestępców z grupy lykan. Seokjin szybko poczuł jak jego pewność siebie maleje z rozmiarów dorodnego arbuza do małej, wyschniętej upływem czasu rodzynki (taką, którą po latach znajdujesz pod kanapą).
CZYTASZ
RΣD RH+
FanfictionKrwawa legenda, która przeraża każdego oprócz siedemnastoletniego Taehyunga i zdolność chłopaka do pakowania się w kłopoty zabiera go prosto w szpony bestii. Opowiadanie zawiera: -horror -angst -smut i Fluff -Posesywny Jungkook -Uparty, ale naiwny...