6. Bölüm

3.9K 457 6
                                    


Selamlar, nasılsınız bakalım? Hayat nasıl gidiyor? 😊

Siz de Aren gibi bir durumda kalsanız nasıl bir yol izlerdiniz?

Tanımadığınız birini bulmak için o kadar zahmete girer miydiniz? 

Keyifli okumalar canımlar. ❤️

***


Öğlen saatlerinde gözlerini açtı. Günlerdir rüya görmemesi onu biraz endişelendirmeye başlamıştı. Kadının var olduğunu ispat ettiğinden ve yakınlaştığı rüyadan beri hiç görmemişti. Aramayı bırakması için bir işaret olabilir miydi bu? Vazgeçmeye niyeti yoktu ama her gece gördüğü rüyalar alışkanlık haline gelmişti. Şimdi içi bomboş gibi hissediyordu. Rüya görmemesi uykularının da düzene girmesini sağlamıştı. Eski rutinine yavaş yavaş geri dönmüş olmasına rağmen bu durumdan hoşnut değildi. Yatakta biraz daha kıpırdanıp telefonunu almak için komodine uzandı. Yatmadan önce, gelen bildirim yoğunluğundan rahatsız olmamak için internetini kapatıyordu. İnterneti aktifleştirmesiyle yüzlerce bildirim düştü ekranına.

Aradan üç gün geçmiş paylaşım yayılmaya başlamıştı. Bütün sosyal medya mecraları adamın paylaşımına capsler yapıyor, yüzlerce insanın hikâye ve sayfalarında dönen paylaşımlara gelen tepkiler de oldukça ilginçti. Kimisi o kadının kendisi olduğunu yazıyor, kimisi benzettiği kadınların fotoğraflarını adama atıyor, kimisi adamı sapık olmakla suçlarken kimisi de ne kadar romantik olduğundan bahsediyordu. Bir yandan linç edilirken bir yandan da takdir ediliyordu. Ailesinin ve arkadaşlarının aramalarına cevap vermiyordu. Kimseye laf anlatmak işine gelmiyordu. Kısa sürede popüler olan paylaşımların bir gün sonuç vereceğinden emindi. Gelen her mesajda kalbi gümbürdüyor nefesi kesiliyordu. Heyecanlı bekleyişi dozunu hiç azaltmıyordu.

Yataktan kalkmadan bildirimlere göz gezdirdi. Bütün sosyal medya hesapları takipçi akınına uğruyordu. Hiçbir isteği kabul etmiyor hatta bakmıyordu bile. Bir süre daha gelen mesajları inceledi. İşine yaramayanların hepsini reddetti. Profil fotoğrafı olmayan ve kullanıcı adı da garip olan bir hesabın mesajını açtı. Acaba yine ne tür garip teklifler gelecekti.

Mesajı açtı ve

''Aradığın kadının bu olduğunu düşünüyorum. Umarım yanılmıyorumdur?'' altındaki gönderilen fotoğrafı görünce yatakta doğruldu. Fotoğrafı açıp iyice inceledi. Yan profilden ve boydan çekilmiş bir fotoğraftı. Üzerine beyaz bol tişört, kahverengi bir tayt ve belinde küçük bir çanta vardı. Bir eliyle çantayı kurcalıyor diğer eliyle de saçını yüzünden çekiyordu. Fotoğrafın her detayını kalbi çıkacakmış gibi inceledi. Evet, bu oydu! O kadın! Aradığı hatta âşık olduğunu kabullendiği kadın... Mesajı kabul edip elleri titreyerek cevap yazdı.

Evet, bu o! Nerede? Lütfen söyle!

Mesajı gönderip gelen fotoğrafı galerisine kaydetti. Yataktan hızla fırlayıp kendini banyoya attı ve elini yüzünü yıkadı. Aynadaki görüntüsüne baktığında içi ürperdi gördüğü adam başkasıydı sanki. Yüzündeki ifade ve karmaşıklık kokan bakışları yabancı bir adama ait hissini veriyordu. Telefonuna gelen bildirim sesiyle yataktaki telefonuna koştu. Eline takılan pikeyi kenara itip mesajı açtı. Rüya görmediğinden emin olmak için konuşmaya tekrar baktı. Hayır, gerçekti!

Dur bakalım öyle kolay değil! Önce bana ne vereceğinden bahsetmek istersin diye düşünmüştüm?

Karşısındaki kişi kimse pazarlık payı olmadığının farkındaydı. Ve istediğini alana kadar da söylemeyecekti. Dizleri gücünü kaybetmişti. Vücudu hâlâ titriyor görüşü bulanıklaşmıştı. Kafası zonkluyor kulakları uğulduyordu. Mesaj atan kişiyi kaçırmamak için huyuna gitmeliydi.

Aşkı Ararken (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin