tanıtım

6.4K 189 6
                                    

Evet umarım hoşunuza gidecek bir kurgu olur şimdiden keyifli okumalar dilerim ...

~

• Yazgı Hare (Melek) : 17 yaşında yaklaşık 1 sene önce şizofreni tanısı koyuldu . Ailesi bildiği kişileri en son çok küçük yaşta gördü ancak hatırlamıyor . Yetimhanede büyümüş bir kız . İnsanlarla arası berbat . En yakın arkadaşı nox . Lise 2. Sınıf öğrencisi hastalığı yüzünden algılama problemi yaşıyor bu yüzden bir sene sınıfta kaldı . İnsanları korkutmaktan ve onlarla uğraşmaktan zevk alıyor . Çünkü insanlarda ona öyle davranıyor . Ama tek farkla onlar yazgı dan korkarken yazgı hiç kimseden korkmuyor , kafasındaki sesler hariç ...

• Yankı Melek : 19 yaşında mimarlık öğrencisi . Müzikle içli dışlı . Genel anlamda ketum bir yapısı var . Ne derdi varaa her şeyini müziğe dökmeyi tercih ediyor . Eğlenceli ama bir o kadar da olgun bir yapısı var , çocukluğu aynı abileri gibi çokda iç açıcı geçmemiştir . Kız kardeş kavramı ona çok uzaktır . Her ne kadar çok istese de bu onu korkutmaktadır .

• Yalın Melek : 23 yaşındadır ; dört sene hemşirelik okumuş , üniversitesi biter bitmez askere gitmiştir , dönmesine son 1 ay vardır . Evdeki sağlıkçı olarak ailenin bir annesi gibidir . Sporla arası iyidir , nöbetlerinden arta kalan zamanda abileri ve kardeşiyle basketbol oynamaya bayılır . Kız kardeş kavramı onun için bir mucizeyi temsil etmektedir . Yaşadıkları acıdan sonra yaşı ne kadar küçük olursa olsun kız kardeş özlemi dinlemiştir.

• Yıldıray Melek : 24 yaşındadır ; veterinerlik okumuş ve oturdukları semtteki kliniğin sahibidir . İnsanlara kıyasla hayvanlarla daha iyi anlaşmaktadır . Sevecen ve sıcak yüreklidir . Evde kendine ait devasa bir kütüphanesi vardır . Kız kardeş kavramı onun için çıkmaz bir sokak gibidir . Çovukluğu zaten zor geçmişken tekrar kaybetme korkusu yaşamaktan deli gibi korkmaktadır . Yüreğindeki özlemi onu her geçen gün yakıp kül etmektedir  .

• Yıldırım Melek : 26 yaşındadır . Gastronomi okumuş ve aşçıdır . Kendine ait bir restoranta sahiptir . Ailedeki ikinci anne ve babadır . Fazla düzenli ve titizdir . Mükemmelliyetçi bir yapısı vardır . Çocukluğu onun için bir karadelikten farksızdır . Kardeşleri için her ne kadar ayakta dimdik duran güçlü bir kahram gibi dursa da içinde ölmek üzere olan ufak çocuktan kimsenin haberi yoktur ...

Oy ve yorumlarınızı bekliyoe olacağım . Şimdi hikayemize geçelim ...

Tut elimden ... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin