28

1.2K 34 16
                                    




Obudziłaś sie w jakims pokoju, był ładny co tu wiele dodac.

Na półce zauwazyłam jakies nagrody muzyczne? chwila wtf cot u sie dzieje....

Nagle do pokoju wchodzi o fuck.... g dragon że co prosze?????

- Witaj [T.I], przepraszam że to tak nie za baqrdzo fajnie wyszło ale nie było innego wyjścia, słuchaj Bts nie jest takie jak myslisz- dodał i usiadł naprzeciw mnie.

- Czekaj że co ty próbujesz mi powiedziec?

- Dawno temu w 2013 kiedy miał byc zaplanowany debit nowej grupy kpopowej Bangtan Boys, nikt nie wiedział kim tak na prawde są. To co ludzie widza w internecie, telewizji, niektóre zachowania są po cos aby ukryc prawde, a prawda jest taka że oni zabijaja ludzi. Są niebezpiecznie to że byli dla ciebie w jakiś stopniu mili,uprzejmi nie znaczy dla nich nic_patrzy na mnie. - To wszytsko jest przykrywką, z jakiegos powodu wybrali sobie ciebie i siłownie twoich rodziców, którzy sa okropni, ale nie to jest najważjesze, byc może beda chcieli abys do nich dołaczyła- dodaje.

- Ale dlaczego nagle zjawiasz sie ty, tak z totalnej dupy?

- Obserwujemy cie od dawna [T.I], mimo że tego nie widzisz. Jesto to tylko dla ciebie ostrzeżenie, czy je wykorzystasz zależy tylko od ciebie- poczułam znów bół głowy i ciemnośc.


Na nastepny dzien miałam trenig z chłopakami....

I jak mam teraz tam pójśc?

Czy Gdragon ma racje?

Albo świat jest pojebany......

Obudziłem sie rano i sie okazało, że świat pojebało....





Ale sie porobiło

Pamiętajcie
⭐️+💬=nowy rodział

Jesteś moim cholernym diabłemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz