To co się zdarzyło było nie do pomyślenia. Nie mogę w to uwierzyć nie wiem czy się cieszyć czy nie....
[T.I] przecież ty dla niego nic nie znaczysz ogarnij się kobieto!Wyłączyłam światła z sali gdzie miałam treningi z chłopakami. Oddałam klucz rodzicą i jak najszybciej opuściłam siłownie aby z nimi nie rozmawiać.
Udałam się do domu gdzie zrobiłam sobie popcorn usiadłam na kanapie i zaczęłam oglądać filmu.
Była godnie 4 rano gdy obudziły mnie odłoży za okna. Krzyki były nie do wytrzymania dlatego postanowiłam zjeść na dół i uciszyć winowajców tego zajścia.
Tak swoją droga zrozumiałam, że zasnęłam na kanapie co również świadczył o ty popcorn w moich włosach.
Założyłam buty i wyszłam z mieszkania. Wychyliłam się za rogu klatki i zobaczyłam dwóch zamaskowanych mężczyzn, gdzie jeden z nich celuje w drugiego bronią. Chciałam jak najszybciej się wycofać u wrócić do mieszkania ale za późno zobaczyli mnie. Zerwałam się do biegu i wbiegłam jak najszybciej po schodach .
Biegnąc tak chciałam sprawdzić czy nikt za mną nie biegnie wiec odwróciłam głowę i w tym czasie się wywaliłam. No super teraz już po mnie...
Lecz usłyszałam odgłosy bicia się .
Powoli wstałam chciałam zobaczyć co się dzieje a moim oczom ukazał się blondyn. Ta odrazu wiedziałam że to Suga. Parzył za uciekającymi mężczyznami. Obrócił się do mnie a ja odrazu zauważyłam jego rano na twarzy i cieknącą krew z nosa.
Natychmiast złapałam go za rękę i zaciągnęłam do mojego mieszkania.- Chodź trzeba to opatrzę - powiedziałam i pokazałam na jego rany na twarzy.
- Nie chce - mruknął jedynie
- Nie obchodzi mnie twoje zdanie- warknęłam ostro
-Uuu jaka ostra! Lubię takie- uśmiechnął się pedalsko na co uderzyłam go w ramie . Ten tylko się zaśmiał.
Palant
Chłopak jawnie nie podobała się ta cała dezynfekcja a wolała siedzieć cicho i wpatrywać się we mnie. Gdy wreszcie skończyłam posprzątałam wszytko.
Zaproponowałam aby Yoongi został na noc i się wyspał. Zgodził się. Ja poszłam się ogarniać do toalety. Jednak gdy wróciłam na łóżku zobaczyłam Suge w koszyki i bokserkach leżącego na moim łóżku.
- Co robisz w moim łóżku??
- Śpię nie widać?
- Widać - westchnęłam i wziąłem poduszki i kierowałam się w stronę kanapy gdy nagle Yoongi złapał mnie za rękę na co wylądowałam na łóżku obok niego. Wtuli się we mnie jak małe dziecko.
- Powiesz mi co robisz jak była burza to ja potrzebowałam z twoja spać a teraz?
- A teraz ja potrzebuje tylko z tobą zasnę.
Było mi tak dobrze że nawet nie zorientowałam się kiedy odpłynęłam.
Hejka bubusie dzisiaj długi rozdział hahaha podoba się ??
Mam nadzieje że tak 😊❤️ do znaczenia niedługo bubusie ahh lovki was
Bayoo
CZYTASZ
Jesteś moim cholernym diabłem
Teen FictionWażna informacja pisałam to jak byłam kidosem, więc naprawdę dystans i obiecałam sobie że kiedyś to poprawię! 04.02.24 T.I] Dziewczyna o trudnym dzieciństwie poznaje chłopaka. Chłopak okazuje się sławnym raperem w zespole. On natomiast ma niewypar...